
Λίγες ώρες απομένουν για τη φετινή Black Friday, με τους καταναλωτές να μελετούν τις προσφορές καθώς και το πού θα επενδύσουν τα χρήματά τους. Η Black Friday είναι, ουσιαστικά, η ευκαιρία για τους καταναλωτές να αποκτήσουν προϊόντα που επιθυμούν – κυρίως είδη μόδας και ηλεκτρονικές συσκευές–, καθώς μπορούν να τα βρουν σε αρκετά χαμηλότερες τιμές.
Οι έμποροι λιανικής πώλησης, μεγάλοι και μικροί, προβάλλουν και φέτος την online παραγγελία και την παραλαβή από το δρόμο για την ευκολία των αγοραστών που θέλουν να αποφύγουν τα καταστήματα.
Black Friday: Η ιστορία πίσω από την καταναλωτική γιορτή
Το συμπέρασμα που βγαίνει είναι πώς το ενδιαφέρον φέτος είναι πιο έντονα από άλλες χρονιές. Οι καταναλωτές, σύμφωνα με έρευνα της Klarna, ενδιαφέρονται να αγοράσουν ηλεκτρονικά είδη (55%), είδη ένδυσης και υπόδησης (52%) και προϊόντα ομορφιάς (25%).
Το 69% των καταναλωτών σκοπεύει να επενδύσει σε αγορές υψηλής αξίας, όπως ηλεκτρικές συσκευές, κοσμήματα και έπιπλα, με την προτίμηση των ελλήνων καταναλωτών να στρέφεται στις ηλεκτρονικές αγορές.
Μιλώντας στον ΟΤ ο αντιπρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθήνας Μάκης Σαββίδης, εκφράζει αισιοδοξία για την εμπορική κίνηση καθώς όπως σημειώνει υπάρχει ζήτηση και διάθεση για αγορές. Οι πωλήσεις πάνε καλύτερα φέτος σε σχέση με πέρυσι ενώ η μέση απόδειξη, δηλαδή αυτό που δαπανούν κατά μέσο όρο οι καταναλωτές είναι μικρότερο.
Ο κ. Σαββίδης σημείωσε ότι οι καταναλωτές στρέφονται σε αγορές ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών συσκευών, από τηλεοράσεις μέχρι και smartphone!
Οι διαδικτυακές αγορές κερδίζουν δυναμική, καθώς εκτιμάται ότι περισσότεροι καταναλωτές θα επιλέξουν ψηφιακές αγορές αντί για επισκέψεις σε φυσικά καταστήματα, αποτυπώνοντας μια ουσιαστική αλλαγή στην αγοραστική συμπεριφορά.
Ήδη οι μεγάλες αλυσίδες έχουν δοκιμάσει τις αντοχές των συστημάτων τους, τα λεγόμενα stress tests, με τις περισσότερες να έχουν ενημερώσει ηλεκτρονικά τους πελάτες να σπεύσουν να γραφτούν στα ενημερωτικά τους δελτία (newsletters) για να μάθουν πρώτοι «τις μεγαλύτερες εκπτώσεις της χρονιάς».
Η Black Friday και ο ρόλος της Air fryer
Η φριτέζα αέρος ή αλλιώς Air fryer είναι μια από τις πολυζήτητες ηλεκτρικές συσκευές τον τελευταίο ένα χρόνο και βρίσκεται ψηλά στη λίστα των αγορών ενόψει Black Friday.
Οι φριτέζες αέρος σύμφωνα με τους ειδικούς κατασκευάστηκαν για όσους προσέχουν την διατροφή τους. Ωστόσο οι συγκεκριμένες φριτέζες αέρος, επειδή μαγειρεύουν χωρίς ή με ελάχιστο λάδι, αποτελούν τώρα και το κύριο όπλο τον νοικοκυριών απέναντι στο ακριβό ελαιόλαδο.
Χιλιάδες είναι τα βιντεάκια που κατακλύζουν καθημερινά τα social media και κυρίως το Tik Tok, με υγιεινές και πρωτότυπες συνταγές που μπορείς να μαγειρέψεις εύκολα και γρήγορα.
@fooddolls Air Fryer Chicken and Veggies #airfryer #chicken #fooddolls #healthyrecipes ♬ Little Things – Adrian Berenguer
@rosannagray150 This turned out so delicious! #easyrecipe #breakfastideas #airfryerrecipes #eggfrittata ♬ Strut – Kyle Walker
H φριτέζα αέρος είναι μια εξαιρετική συσκευή κουζίνας για όσους θέλουν να απολαμβάνουν τηγανητά φαγητά χωρίς τις ενοχές της χρήσης υπερβολικής ποσότητας λαδιού.
Υγιεινός τρόπος μαγειρέματος, μέγιστη απόλαυση και εξοικονόμηση χρόνου και ενέργειας, είναι οι λόγοι που κάποιοι επιλέγουν να έχουν στην κουζίνας τους μια φριτέζα αέρος.


Latest News

ΕΛΣΤΑΤ: Αύξηση 3,7% στον δείκτη τιμών υλικών κατασκευής
Τι δείχνουν τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ

Αλληλένδετες η παραγωγικότητα της εργασίας και οι επενδύσεις - Πώς εξελίσσονται στην Ελλάδα
Το εργατικό δυναμικό ως ποσοστό του συνολικού πληθυσμού και ο δείκτης παραγωγικότητας της εργασίας εξακολουθούν να υπολείπονται σε σύγκριση με τις προ κρίσης επιδόσεις τους, σύμφωνα με την Alpha Bank

Δημοπρασία τρίμηνων εντόκων γραμματίων 500 εκατ. ευρω στις 29 Απριλίου
Το Ελληνικό Δημόσιο παρέχει τη δυνατότητα σε ιδιώτες να προμηθευτούν τους εν λόγω τίτλους μέσω δημόσιας εγγραφής

Σε πτώση το πραγματικό διαθέσιμο εισόδημα των νοικοκυριών το δ' τρίμηνο του 2024 - «Τρώνε» από τα έτοιμα
Σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ, η ακαθάριστη αποταμίευση προς το ακαθάριστο διαθέσιμο εισόδημα, ήταν -4,1% κατά το 4ο τρίμηνο του 2024

Στα premium προϊόντα στρέφονται οι καταναλωτές - Τι δείχνει έρευνα της NielsenIQ
Μια ανάλυση 162 κατηγοριών ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων από την NielsenIQ ανέδειξε τη δυναμική ανάπτυξης των premium προϊόντων

Έρχονται μέτρα στήριξης και για τη μεσαία τάξη - Τι είπε ο Χατζηδάκης
Καλεσμένος στην εκπομπή «Κοινωνία Ώρα MEGA» ήταν ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης, Κωστής Χατζηδάκης, ο οποίος μίλησε για τα μέτρα οικονομικής στήριξης που εξήγγειλε ο πρωθυπουργός μετά την ανακοίνωση του πρωτογενούς πλεονάσματος

Εύσημα Γκεοργκίεβα σε Ελλάδα - «Από τις καλύτερες επιδόσεις ανάπτυξης στην Ε.Ε.»
Πιερρακάκης: Ατενίζουμε το μέλλον πιο αισιόδοξα - Τι είπε η διευθύντρια του ΔΝΤ μετά τη συνάντησή της με τον Έλληνα υπουργό Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών

Νέο τοπίο στα αποταμιευτικά προϊόντα - Πώς η ΕΚΤ αλλάζει τον χάρτη
Η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα (ΕΚΤ) έχει μειώσει επτά φορές από τον περασμένο Ιούνιο τα επιτόκια

Δημογραφικό: Το «αγκάθι» στα...σπλάχνα της ελληνικής οικονομίας
Είναι χαρακτηριστικό πως η ηλικιακή ομάδα των 30-44 ετών βαίνει αναλογικά μειούμενη, ενώ αυξάνονται οι εργαζόμενοι άνω των 65 ετών

Προς κατάργηση (;) το τέλος επιτηδεύματος στα Airbnb - Το παρασκήνιο και οι αντιδράσεις
Πρώτη νίκη του Συνδέσμου Εταιρειών Βραχυχρόνιας Μίσθωσης Ακινήτων (STAMA) στο ΣτΕ για τα Airbnb