Tα βενζινάδικα, τουλάχιστον ακόμα στην Ελλάδα, παρέχουν δωρεάν τον αέρα στους οδηγούς, σε περίπτωση που τα ελαστικά έχουν χάσει πίεση. Αυτό όμως φαίνεται να σταματά στη Γερμανία, λόγω της δυσμενούς οικονομικής κατάστασης στην οποία έχουν περιέλθει οι πρατηριούχοι.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα γερμανικά μέσα ενημέρωσης, εκτός από την αύξηση στο κόστος των προϊόντων και των υπηρεσιών, οι πολίτες που διαθέτουν αυτοκίνητο ή μοτοσικλέτα θα έχουν ακόμη ένα έξοδο, εκείνο της χρήσης του συμπιεστή αέρα.
Σολτς: Έρχεται δημοσιονομική λιτότητα διαρκείας στη Γερμανία
Από το 2013 μόνο μία εταιρεία χρεώνει τον… αέρα
Μία πολυεθνική εταιρεία που δραστηριοποιείται στον τομέα του εμπορίου και της διάθεσης καυσίμων είχε πάρει από το 2013, την απόφαση να χρεώνει τον αέρα για τα ελαστικά των οχημάτων, ωστόσο, οι άλλες εταιρείες δεν ήθελαν να ακολουθήσουν το παράδειγμά της.
Αυτό αναμένεται να αλλάξει το επόμενο διάστημα, καθώς η ενεργειακή κρίση έχει συρρικνώσει τα έσοδα των πρατηρίων σε τέτοιον βαθμό που καθιστά ασύμφορη τη λειτουργία του απαραίτητου εξοπλισμού για την πλήρωση των ελαστικών με αέρα.
Ποιο είναι το επιχείρημα των πρατηριούχων
Το επιχείρημα των πρατηριούχων και όσων εκμεταλλεύονται βενζινάδικα, είναι ότι θα πρέπει να χαλάσουν πολλά χρήματα για την αγορά και τη συντήρηση του τεχνικού εξοπλισμού. Έτσι το κόστος θα πρέπει να το επωμιστούν οι χρήστες και όχι οι επιχειρήσεις, βάζοντας οριστικό τέλος σε μια δωρεάν παροχή.
Σημειώνεται δε ότι όταν αρχίσει αυτό το μέτρο να εφαρμόζεται θα αποτελέσει μια παγκόσμια πρωτοτυπία, καθώς για ευνόητους λόγους, οι οποίοι σχετίζονται με την ασφάλεια, η πρόσβαση στο σύστημα ελέγχου πίεσης και παροχής αέρα για τα ελαστικά των πρατηρίων είναι σε ολόκληρο τον δυτικό -και όχι μόνο- κόσμο ελεύθερη και δωρεάν.
Πηγή in.gr
Latest News
Η Fed…και όχι η Μέση Ανατολή θα μπορούσε να εκτροχιάσει την ΕΚΤ - Ανάλυση της Deutsche Bank
Ποια είναι τα νέα δεδομένα για την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα
Μπάφετ: Στο τέλος του β' τριμήνου το ταμείο θα φτάσει τα 200 δισ. δολάρια
Απαντώντας σε ερωτήσεις δήλωσε πως δεν είναι σίγουρος για το πως θα αξιοποιηθούν καλύτερα τα μετρητά της Berkshire
Μήπως η Ουκρανία έσωσε το εμπορικό έλλειμμα της ΕΕ; - Ανάλυση της BNP Paribas
Η είσοδος Κινέζων κατασκευαστών στην ευρωπαϊκή αγορά είναι σχετικά βραχύβια, αλλά η ταχύτητα διείσδυσης είναι πράγματι θεαματική
Γιατί η Japan Tobacco μένει στην Ρωσία ενώ άλλοι την εγκαταλείπουν
Τα τέσσερα εργοστάσια και οι 4.000 εργαζόμενοι στη χώρα λειτουργούν κανονικά
Η αμερικανική οικονομία επιβραδύνεται λένε οικονομολόγοι και επιχειρηματίες
Η κατανάλωση υποχωρεί και το θέμα των επιτοκίων τίθεται εκ νέου
Συμφωνία πιστωτών για τη διάσωση του γαλλικού ομίλου τεχνολογίας Atos
Σύμφωνα με τη La Tribune, οι ομολογιούχοι πιστωτές και οι τράπεζες που μοιράζονται το χρέος της Atos θα εισφέρουν 1,2 δισ. ευρώ σε μετρητά
Οι influencers... σε απόγνωση – Τι συμβαίνει με την πίτα των 21 δισ.
Σύμφωνα με το Business Insider, οι συμφωνίες και οι διαφημίσεις με προσωπικότητες επιρροής είναι γεμάτες από ανήθικες επιχειρηματικές πρακτικές
Ο CEO που προσέλαβε τη σύζυγο, έκανε Sir τον σκύλο τους και... γκρέμισε μία τράπεζα
Ο Βέρνον Χιλ, ιδρυτής της Commerce Bank και της Metro Bank, ήταν επίσης ο άνθρωπος που βρέθηκε πίσω από την κατάρρευση της Republic First - Τα όνειρα, η υπερβολή και η διαπλοκή
Μείωσε τη συμμετοχή της στη Apple η Berkshire
Η συμμετοχή της εταιρείας του Γουόρεν Μπάφετ μειώθηκε κατα 22% απο τα 174,3 δισ. δολάρια στο τέλος του 2023 στα 135,4 δισ. δολάρια στις 31 Μαρτίου
Ο τομέας των καλλυντικών «επενδύει» στην επίσκεψη του Κινέζου προέδρου στο Παρίσι
Στόχος η ελαχιστοποίηση των επιπτώσεων στις γαλλικές εταιρείες από τους νέους αυστηρούς κινεζικούς κανόνες εισαγωγής που απαιτούν την ανταλλαγή τύπων και τεχνογνωσίας παραγωγής