
«Όταν ακούμε ΑΒ Βασιλόπουλος, πάντα περιμένουμε κάτι καλό» υποστηρίζει η διοίκηση της αλυσίδας, επειδή όμως «το καλό πράγμα αργεί να γίνει», όπως λέει ο σοφός λαός, η ελληνική θυγατρική του βελγο-ολλανδικού ομίλου Ahold Delhaize φύλαξε για το τέλος του έτους το καλύτερο της «χαρτί», «ρίχνοντας» στην αγορά 7.800 τ.μ. νέων εμπορικών χώρων σε Μαρούσι και Ελληνικό, μια επένδυση ύψους 13,5 εκατ. ευρώ. Ταυτόχρονα, οι εργασίες για το νέο κατάστημα στις Καρυές, την πρωτεύουσα του Αγίου Όρους, βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη, με ιδανικό στόχο να γίνουν τα εγκαίνια στις αρχές Ιανουαρίου.
Με εντελώς νέο concept, το νέο κατάστημα – ναυαρχίδα της ΑΒ Βασιλόπουλος ξεκίνησε σήμερα τη λειτουργία του στο «χρυσό δαχτυλίδι» στο Μαρούσι (Λεωφόρος Κηφισίας 34 και Οδός Ρωμανού Μελωδού, κοντά στον κόμβο Αμαρουσίου).
Pepco: Επεκτείνεται στην επαρχία με την στήριξη της ΑΒ Βασιλόπουλος
Η επιφάνεια πώλησης εκτείνεται σε 2.800 τ.μ. σε ένα επίπεδο, όπου λανσάρονται όλες οι καινοτομικές ιδέες της αλυσίδας, όπως Sushi Bar, θερμοκήπιο υδροπονίας όπου καλλιεργούνται διάφοροι τύποι μαρουλιών ώστε να πηγαίνουν ολόφρεσκα στην κατανάλωση, τμήμα Grab n’ Go με snacks, φυσικούς χυμούς και καφέ, ανανεωμένο ράφι βιολογικών προϊόντων, κάβα με 1.000 κωδικούς, αλλά και αρκετές ψηφιακές εφαρμογές.
Συνολικά στο κατάστημα διατίθενται 20.000 κωδικοί και όπως είπε ο Νίκος Λαβίδας, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, το μότο «και του πουλιού το γάλα» που συνοδεύει την αλυσίδα παίρνει άλλη διάσταση, καθώς στο προϊοντικό μείγμα συμπεριλαμβάνονται και χιλιάδες αποκλειστικά προϊόντα (private label) με πολύ προσιτές τιμές. Μάλιστα, στο πλαίσιο του καλωσορίσματος, η αλυσίδα προσφέρει στο κατάστημα 10% έκπτωση σε όλα τα προϊόντα της για 15 μέρες, ανεξάρτητα με τις προωθητικές ενέργειες.
Πρόκειται για μια επένδυση που έφθασε τα 12 εκατ. ευρώ, από 7-8 εκατ. ευρώ που ήταν ο αρχικός προϋπολογισμός, όπως ανέφερε ο κος Λαβίδας.
Νέο concept και στο Ελληνικό
Το νέο μοντέλο καταστήματος θα αποτελέσει «πιλότο» για το rebranding και των υπολοίπων 10 mega καταστημάτων της αλυσίδας, με πρώτο εκείνο του Ελληνικού, συνολικής επιφάνειας 5.000 τ.μ.
Η ανακαίνιση του mega ΑΒ στο Ελληνικό με βάση το νέο concept αναμένεται να ολοκληρωθεί τις πρώτες μέρες του Δεκεμβρίου. Τα κεφάλαια που απαιτήθηκαν για το επαναλανσάρισμα έφτασαν το 1,5 εκατ. ευρώ.
Η ανανέωση του δικτύου αποτελεί προτεραιότητα για αλυσίδα και σε αυτό το πλαίσιο το μεγαλύτερο μέρος του αναπτυξιακού budget, που διαμορφώνεται σε 50 εκατ ευρώ ετησίως, κατευθύνεται στις ανακαινίσεις.
Το νέο μοντέλο καταστημάτων δυνητικά προσδοκάται να επεκταθεί και στα μικρότερα σημεία πώλησης καθώς και στα σημεία franchise.
Σημειώνεται ότι το δίκτυο της ΑΒ αριθμεί 311 ιδιόκτητα σημεία και 250 μέσω του συστήματος δικαιόχρησης (franchise).
Ποδαρικό από το Άγιο Όρος το 2024
Στο μεταξύ, το νέο κατάστημα στο Άγιο Όρος θα κάνει ποδαρικό για την αλυσίδα το 2024, καθώς σύμφωνα με τον κο Λαβίδα οι εργασίες προχωρούν εντατικά.
Το μισθωμένο κατάστημα, περί τα 400 τ.μ. θα φιλοξενηθεί στο πάλαι ποτέ κελί του Αγίου Νικολάου (το λεγόμενο Σαμαράδικο) στις Καρυές, που ανήκει στην Ιερά Μονή Μεγίστης Λαύρας, όπου έχει κατασκευαστεί νέο κτίριο πολλαπλών χρήσεων.
Στο προϊοντικό μείγμα του καταστήματος θα φιλοξενηθούν πολλά από τα είδη που παράγονται στη μοναστική πολιτεία.
Πώς κινείται ο τζίρος
Σε ό,τι αφορά την πορεία των οικονομικών μεγεθών, ο τζίρο της αλυσίδας στο ενδεκάμηνο, όπως ανέφερε ο επικεφαλής της ΑΒ Βασιλόπουλος κινείται πολύ κοντά στα περσινά επίπεδα, ενώ η εκτίμηση για το κλείσιμο του 2023 είναι ότι δύναται να επιτευχθεί οριακή αύξηση σε σχέση με το 2022.


Latest News

ΓΣΕΒΕΕ: Οι μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις δεν χρειάζονται προσωρινά επιδόματα αλλά προσιτές τιμές ενέργειας
Με ανακοίνωσή της, η ΓΣΕΒΕΕ καλεί την Πολιτεία να υιοθετήσει πολιτικές που θα μειώσουν το κόστος ενέργειας

Ανοίγει η πλατφόρμα για επιδοτήσεις ρεύματος σε 1 εκατ. επιχειρήσεις - Αναλυτικά οι όροι και οι προϋποθέσεις
Ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Σταύρος Παπασταύρου ξεκαθάρισε πως εκτός επιδοτήσεων θα μείνουν όσες επιχειρήσεις έχουν προβεί διαπιστωμένα σε ρευματοκλοπή

«Ταύρος» για τις ελληνικές τράπεζες η JP Morgan - Υψηλότερες τιμές στόχους για Alpha, Εθνική
Η JP Morgan προχώρησε σε αύξηση των εκτιμήσεων για την κερδοφορία του τραπεζικού κλάδου

Μείωση τζίρου και κερδών για τον Όμιλο ΒΙΟΚΑΡΠΕΤ το 2024 - Οι προοπτικές για το 2025
Το 2024 αποτέλεσε μια χρονιά προκλήσεων για τη ΒΙΟΚΑΡΠΕΤ, καθώς ολοκληρώθηκε η μεταφορά της παραγωγικής διαδικασίας της θυγατρικής «ΕΞΑΛΚΟ Α.Ε. ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ»

Το στοίχημα της Lavipharm με την κάνναβη – Προς νέες εξαγορές και επενδύσεις
Τι ανέφερε η διοίκηση της Lavipharm για την πορεία της εταιρείας στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών – Τι μέρισμα θα προτείνει στους μετόχους

Γιατί τελικά οι Έλληνες αγαπούν τις πολωνικές αλυσίδες - Η «μάχη» Pepco-Sinsay στην ελληνική αγορά
Ποιο είναι το προφίλ του Έλληνα καταναλωτή, που εδώ και τρία χρόνια έχει δώσει ώθηση σε Pepco και Sinsay

Τι φέρνει το «T» δίπλα στην Cosmote – Οι συνέργειες που… ξεκλειδώνουν
H «νέα» Cosmote Telekom αναμένεται να έχει ως προίκα τις δεκάδες διεθνείς συνεργασίες που κουβαλά το brand Telekom, σαν διεθνής τηλεπικοινωνιακός πάροχος

Revoil: Το μέρισμα για το 2024 – Από 6 Μαΐου η καταβολή του
Από τη Τρίτη 29 Απριλίου 2025 οι μετοχές θα διαπραγματεύονται χωρίς το δικαίωμα είσπραξης μερίσματος

Καρέλιας: Αύξηση στα κέρδη - Πρόταση για μέρισμα 14 ευρώ
Βασικός παράγοντας για τα αποτελέσματα ήταν η πορεία των σημάτων στις διεθνείς αγορές

Η Cosmote γίνεται Cosmote Telekom - Η αλλαγή στο ιστορικό brand μετά από 27 χρόνια
«Μέσα από την Cosmote Telekom, θα μπορέσουμε να αξιοποιήσουμε ακόμα περισσότερο την τεχνογνωσία, τις καινοτομίες και τις διεθνείς συνεργασίες της Telekom», δήλωσε ο Κώστας Νεμπής, πρόεδρος και CEO του Ομίλου ΟΤΕ