Τις αντοχές των κατασκευαστικών εταιρειών δοκιμάζει το πλήθος έργων που βρίσκεται σε εξέλιξη σε ολόκληρη την Ελλάδα, με την έλλειψη προσωπικού που ταλαιπωρεί τον κλάδο να βάζει προσκόμματα στην έγκαιρη και ομαλή ολοκλήρωση των έργων.

Την ίδια στιγμή, η δημιουργία του νέου Logistic Center στο Θριάσιο («Θριάσιο II», Εμπορευματικός Σιδηροδρομικός Σταθμός και Σταθμός Διαλογής Θριασίου Πεδίου), θα αλλάξει τα δεδομένα στην εφοδιαστική αλυσίδα της χώρας με το εγχείρημα να «φουλάρει» μηχανές από το νέο έτος.

logistics: Εκρηκτική η ζήτηση – Απαραίτητη η αναβάθμιση των υποδομών

«Υπάρχουν γκρίνιες αλλά θα βρούμε λύσεις»

«Υπάρχουν προβλήματα και γκρίνιες για τα δημόσια έργα (μετρό Θεσσαλονίκης, Flyover, μετρό στα Εξάρχεια, ΒΟΑΚ στην Κρήτη) τα ξέρουμε αυτά και είμαστε ανοιχτοί σε συζητήσεις, δεν υπάρχουν τέλειες μελέτες και τέλεια σχέδια. Θα βρούμε τον τρόπο να υλοποιήσουμε τα έργα, αυτή τη στιγμή έχουμε έλλειμμα προσωπικού στον κατασκευαστικό κλάδο με τις ανάγκες να είναι πολύ μεγάλες. Χρειαζόμαστε μηχανικούς και εργάτες, πρέπει να υπάρξουν ρηξικέλευθες λύσεις που να έχουν διάρκεια και να ξεπεραστούν οι αγκυλώσεις», σημείωσε, στο πλαίσιο συνεδρίου του Υπερταμείου, ο υφυπουργός Υποδομών, Νίκος Ταχιάος, προαναγγέλοντας και την επανεκκίνηση του σιδηροδρόμου μέχρι τις 15 Δεκεμβρίου, σε μονή γραμμή και με ηλεκτροκίνηση.

Για τη γραμμή 4 του Μετρό στην Αθήνα ανέφερε πως είναι ένα έργο νέας γενιάς που θα πάρει τον χρόνο του. «Πρέπει να απευθυνθούμε στον ιδιωτικό τομέα, πολλά οδικά έργα δεν είναι εντάξιμα σε χρηματοδοτικά εργαλεία, πρέπει να τρέξουν οι παραχωρήσεις της Αττικής Οδού και της Εγνατίας Οδού», κατέληξε.

Στις ράγες το Θριάσιο

«Η δημιουργία του Logistics Hub στο Θριάσιο Πεδίο (Θριάσιο ΙΙ) βρίσκεται στο τελικό στάδιο, περιμένουμε να ενεργοποιηθεί η παραχωρησιούχος εταιρεία για να ξεκινήσει το έργο που θα δημιουργήσει 5.000 θέσεις εργασίας όταν λειτουργήσει πλήρως, αναμορφώνοντας την εφοδιαστική αλυσίδα της χώρας», επεσήμανε ο Κώστας Κεσεντές, Πρόεδρος της ΓΑΙΑΟΣΕ. Μέσα στο 2024 θα τρέξει το έργο, αν και ο κ. Κεσεντές απέφυγε να δώσει σαφές χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης του εγχειρήματος.

«Έχουμε υποβάλει προτάσεις 50,5 εκατ. ευρώ, με προοπτική το τελικό πλάνο να αγγίξει τα 100 εκατ. ευρώ, για την βελτίωση των υποδομών στις ήδη υπάρχουσες Βιομηχανικές Περιοχές και την δημιουργία νέων. Είμαστε ανοιχτοί σε προτάσεις για ενεργειακή εξοικονόμηση αλλά δε θα δώσουμε Βιομηχανικές Περιοχές για εγκατάσταση φωτοβολταϊκών πάρκων, οι Βιομηχανικές Περιοχές είναι για μεταποίηση», επεσήμανε ο Θανάσης Ψαθάς, Διευθύνων Σύμβουλος στην ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ.

Ο κ. Ψαθάς, αν και απέφυγε να δώσει λεπτομέρειες, αποκάλυψε πως έρχεται μεγάλη επένδυση σε βιομηχανική έκταση στη Βόρεια Ελλάδα, επένδυση που βάσει εκτιμήσεων ενδέχεται να ξεπεράσει το 1 δισ. ευρώ.

«Αυτήν τη στιγμή ωριμάζουμε τεχνικά έργα 2,7 δισ. ευρώ σε όλη την χώρα, το πρόγραμμα Αιγίς που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης είναι η αιχμή του δόρατος», υποστήριξε ο Παναγιώτης Σταμπουλίδης, Εντεταλμένος Σύμβουλος του ΤΑΙΠΕΔ.

Το πάνελ συντόνισε ο Σύμβουλος Έκδοσης του «Οικονομικού Ταχυδρόμου», Νίκος Φιλιππίδης.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Κατασκευές
ΤΕΡΝΑ: Με χρηματοδότηση 1 εκατ. τα αντιδιαβρωτικά έργα στις καμμένες εκτάσεις της Μάνδρας
Green |

Με χρηματοδότηση 1 εκατ. από ΤΕΡΝΑ τα αντιδιαβρωτικά έργα στις καμμένες εκτάσεις της Μάνδρας

Ο σκοπός της κατασκευής αντιδιαβρωτικών έργων είναι η συγκράτηση του εδάφους, η μείωση της ταχύτητας ροής των υδάτων, η αύξηση της διήθησης και η διατήρηση των θρεπτικών στοιχείων