Η μέγιστη ταχύτητα οδήγησης των περισσότερων δρόμων της ολλανδικής πρωτεύουσας μειώθηκε στα 30 χιλιόμετρα την ώρα, από τα σημερινά 50 χλμ/ώρα από την Παρασκευή. Το Άμστερνταμ εντάσσεται σε μια αυξανόμενη λίστα ευρωπαϊκών πόλεων που εγκαινιάζουν νέες προσπάθειες για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας.
Η γραφική πόλη προσπαθεί να εξισορροπήσει τον αντίκτυπο του αυξανόμενου πληθυσμού και του τουρισμού της στα περιορισμένα αυτοκίνητά της.
Από μια καμπάνια «Stay Away», που έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει τους θορυβώδεις τουρίστες, μέχρι προτάσεις που στοχεύουν στον περιορισμό της κυκλοφορίας στο κέντρο, το Άμστερνταμ έχει λάβει συντονισμένα μέτρα φέτος για να κάνει τις γειτονιές του πιο κατοικήσιμες, σύμφωνα με το Bloomberg.
Η πολύμηνη προσπάθεια μετάβασης σε νέες ταχύτητες προέρχεται από συνομιλίες με κατοίκους του Άμστερνταμ όπου τα δύο τρίτα λένε ότι η κυκλοφορία στη γειτονιά τους δεν είναι ασφαλής, ανέφερε ο δήμος σε ανακοίνωση. Ενώ κατά μέσο όρο περισσότερα από τρία σοβαρά ατυχήματα λαμβάνουν χώρα την ημέρα στην πόλη, το νέο όριο ταχύτητας μπορεί να μειώσει τέτοια περιστατικά έως και 30%, ανέφερε.
Οι στόχοι
Ο δήμος υποστηρίζει ότι το χαμηλότερο όριο ταχύτητας θα μειώσει στο μισό τον θόρυβο της κυκλοφορίας και θα επιτρέψει στους οδηγούς να έχουν περισσότερο χρόνο για να ανταποκριθούν σε απροσδόκητες καταστάσεις.
Περίπου 4.500 νέες πινακίδες κυκλοφορίας έχουν ήδη. Οι δημόσιες συγκοινωνίες όπως τα τραμ και τα λεωφορεία θα συνεχίσουν να λειτουργούν με μεγαλύτερες ταχύτητες 50 χλμ/ώρα καθώς χρησιμοποιούν αποκλειστικές γραμμές.
Η απόφαση της πόλης να μειώσει τα όρια ταχύτητας δεν άρεσε σε ορισμένους ντόπιους. Το Άμστερνταμ έχει μετατραπεί σε μια «τρελή» πόλη και τα 30 χλμ/ώρα είναι για μοτοποδήλατα, ένας θυμωμένος κάτοικος ανάρτησε στο X, παλαιότερα γνωστό ως Twitter.
Το Άμστερνταμ ακολουθεί πόλεις όπως οι Βρυξέλλες, το Παρίσι και η Μαδρίτη που έχουν μειώσει την ταχύτητα των δρόμων τα τελευταία χρόνια. Ο δήμος είπε ότι θα αναπροσαρμόσει τα φανάρια για καλύτερη κυκλοφορία, ενώ σημείωσε ότι οι αυτοκινητιστές στις Βρυξέλλες δεν έχουν βιώσει μεγαλύτερο χρόνο ταξιδιού από όταν μειώθηκαν οι ταχύτητες εκεί το 2021.
Η ολλανδική πρωτεύουσα αναδείχθηκε η δεύτερη καλύτερη πόλη μετά το Ελσίνκι σε νέα κατάταξη της αστικής κινητικότητας τη Δευτέρα.
Latest News
Oι «χρυσές» συμβουλές του Μπάφετ για επενδύσεις και επιτυχημένη ζωή
Φέτος ο Buffett μοιράστηκε τις ιδέες του για την πορεία προς μια επιτυχημένη ζωή
Τελειώνει η περίοδος χάριτος - Τώρα θέλουν τα λεφτά τους οι δανειστές της Ουκρανίας
Εταιρείες όπως η BlackRock και η Pimco συνέστησαν επιτροπή - Προσλαμβάνουν συμβούλους για τη διαπραγμάτευση συμφωνίας
Πώς οι δυτικές κυρώσεις στραγγαλίζουν τις φιλοδοξίες του Πούτιν για το φυσικό αέριο στην Αρκτική
Οι περιορισμοί στη ναυαρχίδα του Arctic LNG 2 περιορίζουν τις φιλοδοξίες της να προχωρήσει περαιτέρω
Επίσημη επίσκεψη Σι Τζινπίγνκ στο Παρίσι - «Χρειαζόμαστε τους Κινέζους», δηλώνει ο Μακρόν
Αναθέρμανση των σχέσεων ΕΕ - Κίνας επιδιώκει ο γάλλος πρόεδρος - Τι είπε σε συνέντευξή του
Μπούμεραγκ για την Τουρκία το πάγωμα εξαγωγών στο Ισραήλ;
Επιπτώσεις στην τουρκική οικονομία φοβούνται οι τούρκοι έμποροι
Η Fed…και όχι η Μέση Ανατολή θα μπορούσε να εκτροχιάσει την ΕΚΤ - Ανάλυση της Deutsche Bank
Ποια είναι τα νέα δεδομένα για την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα
Μπάφετ: Στο τέλος του β' τριμήνου το ταμείο θα φτάσει τα 200 δισ. δολάρια
Απαντώντας σε ερωτήσεις δήλωσε πως δεν είναι σίγουρος για το πως θα αξιοποιηθούν καλύτερα τα μετρητά της Berkshire
Μήπως η Ουκρανία έσωσε το εμπορικό έλλειμμα της ΕΕ; - Ανάλυση της BNP Paribas
Η είσοδος Κινέζων κατασκευαστών στην ευρωπαϊκή αγορά είναι σχετικά βραχύβια, αλλά η ταχύτητα διείσδυσης είναι πράγματι θεαματική
Γιατί η Japan Tobacco μένει στην Ρωσία ενώ άλλοι την εγκαταλείπουν
Τα τέσσερα εργοστάσια και οι 4.000 εργαζόμενοι στη χώρα λειτουργούν κανονικά
Η αμερικανική οικονομία επιβραδύνεται λένε οικονομολόγοι και επιχειρηματίες
Η κατανάλωση υποχωρεί και το θέμα των επιτοκίων τίθεται εκ νέου