
Αν θέλετε να εισπράττετε εξαψήφια ποσά ενώ εργάζεστε από το σπίτι υπάρχει λύση. Η πανδημία (COVID-19) έφερε νέα ζήτηση στον τομέα του ψηφιακού μάρκετινγκ καθώς η κρίση στα συστήματα δημόσιας υγείας άλλαξε τις παραδοσιακές τακτικές και περισσότεροι καταναλωτές κατέφυγαν ηλεκτρονικές αγορές.
Παρά το γεγονός πως τίποτα δεν είναι ίδιο με την περίοδο που ο κορονοϊός «κυριαρχούσε» η ζήτηση δεν δείχνει σημάδια υποχώρησης: Σύμφωνα με το LinkedIn, οι επικεφαλής τμημάτων μάρκετινγκ συγκαταλέγονται μεταξύ των ταχύτερα αναπτυσσόμενων επαγγελμάτων στις ΗΠΑ.
Ψηφιακοί νομάδες: Γη και ύδωρ προσφέρουν οι χώρες για να τους προσελκύσουν
Ο αριθμός των θέσεων εργασίας για διευθυντές μάρκετινγκ αναμένεται να αυξηθεί κατά 6,6% την επόμενη δεκαετία, σύμφωνα με το Γραφείο Στατιστικής Εργασίας – ταχύτερα από τον μέσο όρο των επαγγελμάτων συνολικά, γράφει το CNBC.
Χτίζοντας μια επιτυχημένη καριέρα
Ενώ ορισμένες θέσεις εργασίας μάρκετινγκ απαιτούν από τους υποψηφίους να έχουν πτυχίο, δεν είναι προϋπόθεση για να χτίσετε μια επιτυχημένη καριέρα ως εξ αποστάσεως διευθυντής μάρκετινγκ, υποστηρίζει το άρθρο στο αμερικανικό δίκτυο.

Αυτό που είναι πολύ πιο σημαντικό, λέει η Toni Frana [ειδικός σε θέματα σταδιοδρομίας της FlexJobs] είναι οι τεχνικές δεξιότητες που θα προσφέρετε: Οι περισσότερες καμπάνιες μάρκετινγκ απαιτούν ισχυρή κατανόηση και ανάλυση των δεδομένων αλλά και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, μεταξύ άλλων.
Για παράδειγμα: Απαιτεί εμπειρία 5-7 ετών στο μάρκετινγκ, καθώς και ισχυρές συγγραφικές ικανότητες, αλλά δεν απαιτείται πτυχίο.
Πιστοποίηση σε συγκεκριμένες δεξιότητες και πιστοποιητικό στο ψηφιακό μάρκετινγκ και το ηλεκτρονικό εμπόριο
Μπορείτε να παρακολουθήσετε σεμινάρια στο YouTube ή να παρακολουθήσετε διαδικτυακά μαθήματα για να αποκτήσετε πιστοποίηση σε συγκεκριμένες δεξιότητες και μάλιστα η Google, για παράδειγμα, προσφέρει ένα δημοφιλές πιστοποιητικό στο ψηφιακό μάρκετινγκ και το ηλεκτρονικό εμπόριο.
Η Frana συνιστά επίσης τη δημιουργία ενός διαδικτυακού χαρτοφυλακίου που παρουσιάζει όλα τα σχετικά έργα μάρκετινγκ ή εργασίες που έχετε κάνει, συμπεριλαμβανομένων αναφορών των πελατών.
Σύμφωνα με το Fiverr έχει παρατηρηθεί σταθερή ζήτηση για ταλέντα μάρκετινγκ τους τελευταίους έξι μήνες: μεταξύ Απριλίου και Σεπτεμβρίου, οι αναζητήσεις για «διευθυντές ψηφιακού μάρκετινγκ» αυξήθηκαν κατά 640% στην πλατφόρμα του.
Το παράδειγμα του Alex Martkovich
Όσο πιο έμπειροι είστε, τόσο καλύτερη θα είναι η αμοιβή σας: Οι υπεύθυνοι μάρκετινγκ στο Freelancer. com χρεώνουν έως και 250 δολάρια ανά ώρα.
Ο Alex Martkovich, ένας ανεξάρτητος διαχειριστής ψηφιακού μάρκετινγκ στο Τορόντο, χρεώνει από 150 έως 3.995 δολάρια στο Fiverr για τις υπηρεσίες του.

Παρόλο που το ψηφιακό μάρκετινγκ ξεκίνησε για τον Martkovich ως παράλληλη δραστηριότητα πριν από 15 χρόνια και ο ίδιος διαθέτει πτυχίο ρομποτικής και μεταπτυχιακό στην ηλεκτρολογία, κατάφερε να μετατρέψει το ψηφιακό μάρκετινγκ σε καριέρα πλήρους απασχόλησης το 2020.
Ο Martkovich λέει ότι το πελατολόγιό του και η επιμόρφωση μέσω διαδικτυακών μαθημάτων μάρκετινγκ που προσφέρονται από την Google και τη Meta, τον βοήθησαν να χτίσει μια επιτυχημένη καριέρα.
Τώρα, ταξιδεύει και εργάζεται εξ αποστάσεως, αφιερώνοντας κατά μέσο όρο 30-40 ώρες εργασίας την εβδομάδα.
«Οι περισσότεροι πελάτες μου βρίσκονται στις ΗΠΑ, αλλά συνεργάζομαι και με ανθρώπους στην Αυστραλία, τον Καναδά και το Ηνωμένο Βασίλειο», εξηγεί. «Η επιτυχία μιας επιχείρησης εξαρτάται από το επιτυχημένο μάρκετινγκ, οπότε υπάρχει πάντα ανάγκη για αυτή τη δουλειά, όχι μόνο στις ΗΠΑ, αλλά σε όλο τον κόσμο».
Πηγή:in.gr


Latest News

Άνοδος του Δείκτη Οικονομικού Κλίματος στο πρώτο τρίμηνο του 2025 - Τι δείχνουν τα στοιχεία ΕΑΣΕ και ICAPCRIF
Το πρώτο τρίμηνο του 2025 ο γενικός δείκτης οικονομικού κλίματος (ΕΑΣΕ/ICAP CRIF-CEO General Index) σημείωσε πτώση στις 146 μονάδες έναντι 160 το προηγούμενο τρίμηνο

Ποια επαγγέλματα «ανθούν» στην αγορά εργασίας - Τι δείχνει έρευνα του ΙΟΒΕ
Η απασχόληση κερδίζει έδαφος με την αγορά εργασίας στην Ελλάδα να βελτιώνεται αλλά παραμένουν δομικές προκλήσεις

GenZ: Ένας στους δύο σκέφτεται να αλλάξει δουλειά
Ενώ η GenΖ στη Γερμανία θέλει να αλλάζει θέση εργασίας, οι Boomer μένουν δεκαετίες στον ίδιο εργοδότη, αναφέρει η Deutsche Welle

Γιατί για κάποιους η ακαταστασία είναι παραγωγική
Όλες οι έρευνες επιμένουν πως η ακαταστασία μειώνει την παραγωγικότητά μας. Ωστόσο, για κάποιους, αποτελεί κομμάτι της δημιουργικότητάς τους.

Ο Ρόλος της Τεχνολογίας στη Διαχείριση του Επιχειρηματικού Ρίσκου
Το ρίσκο, η αβεβαιότητα και τα σύγχρονα Συστήματα Διαχείρισης της Εταιρικής Απόδοσης

Λιγότερη δουλειά - περισσότερες ανησυχίες: Τι αποκαλύπτει μελέτη της ΕΚΤ
Οι εργαζόμενοι που αντιμετωπίζουν χαμηλότερο φόρτο εργασίας τείνουν να φοβούνται για τη δουλειά τους και να περιμένουν χαμηλές μισθολογικές αυξήσεις

Τι λένε οι managers για τους νέους εργαζόμενους - Οι προκλήσεις στο χώρο εργασίας
H Έκθεση “2025 Global Human Capital Trends” της Deloitte στοχεύει στο να βοηθήσει τους ηγέτες στη διαχείριση σύνθετων εντάσεων στο εργασιακό περιβάλλον

Να παραιτηθεί σκοπεύει ένας στους δύο εργαζόμενους της Gen Z
Τι δείχνει μελέτη της ManpowerGroup

Oι τάσεις που θα διαμορφώσουν τον κλάδο των καταναλωτικών αγαθών το 2025
Οι πιέσεις στις τιμές ωθούν τις επιχειρήσεις να αναζητήσουν εναλλακτικές στρατηγικές για κερδοφορία, αναφέρει η Deloitte σε σχετική έκθεσή της