Ο Μάρκ Ζάγκουρι ξεχνούσε συνεχώς να βγάζει τα σκουπίδια ενώ αυτή η δουλειά-αγγαρεία ήταν συχνό σημείο τριβής και καβγάδων με την οικογένεια του. Περνώντας ο καιρός ανακάλυφε ότι πολλοί γείτονες του στο Σκοτντέηλι της Αριζόνας είχαν ακριβώς το ίδιο πρόβλημα και αυτό του γέννησε μια επιχειρηματική ιδέα.
Το 2018, όπως αναφέρει ο Business Insider, ίδρυσε μια startup με την ονομασία Can Monkey, η οποία πληρώνεται να βγάζει έξω τους γεμάτους κάδους για αποκομιδή τη σωστή ημέρα και στη συνέχεια να τους παίρνει πίσω όταν αδειάσουν.
Airbnb: Τι αλλάζει στις χρεώσεις και στα πρόστιμα – Τι πρέπει να γνωρίζουν οι ιδιοκτήτες
Το Can Monkey αρχικά εξυπηρετούσε περίπου 100 ακίνητα στην πόλη της Αριζόντας. Στη συνέχεια, το 2019, ο συνιδρυτής της, Άλεξ Σαπίρο άκουσε έναν φίλο που διατηρούσε ένα Airbnb να παραπονιέται για την υλικοτεχνική υποδομή της αποκομιδής των σκουπιδιών σε τρία διαφορετικά ακίνητα.
Are you a #Scottsdale resident who bet on the #Pats in #SuperBowl53 and is looking for a way to spend your winnings? If so, get a subscription to CanMonkey’s #trash take out service and use those winnings to start living a less stress-filled life! https://t.co/O8zT75RNIQ
— CanMonkey (@CanMonkeyAZ) February 8, 2019
«Θα πλήρωνα κάποιον 100 δολάρια το μήνα για να το φροντίζει για μένα», είπε ο φίλος, σύμφωνα με τον Shapiro.
Σήμερα, η Can Monkey βγάζει τα σκουπίδια για περισσότερα από 7.000 ακίνητα σε 18 πόλεις από το Μαϊάμι μέχρι το Σαν Ντιέγκο. Σύφμωνα με την εταιρεία περισσότερο από το 80% των κατοικιών είναι Airbnbs ή άλλες βραχυπρόθεσμες ενοικιάσεις.
Τα τέλη καθαρισμού υπήρξαν πολλές φορές αντικείμενο διαμαρτυρίας των επισκεπτών της Airbnb μαζί με τις δουλειές που ζητούν ορισμένοι οικοδεσπότες κατά το checkout να χαρακτηρίζονται πολύ επαχθείς. Η προσφορά της Can Monkey να βγάζει τα σκουπίδια ώστε να μην χρειάζεται να το κάνουν οι επισκέπτες και οι οικοδεσπότες βοηθάει ιδιαίτερα τους ανθρώπους που μπορεί να διαχειρίζονται τα ενοικιαζόμενα ακίνητά τους από μακριά ή ως παράλληλη απασχόληση με την καθημερινή τους εργασία. Για 49 δολάρια το μήνα, είναι ένα λιγότερο άγχος για τους ιδιοκτήτες ή διαχειριστές ακινήτων βραχυχρόνιας μίσθωσης σε μια όλο και πιο ανταγωνιστική επιχείρηση.
«Τα δύο μεγαλύτερα ζητήματα για τους επισκέπτες είναι «Ποιος είναι ο κωδικός πρόσβασης στο Wi-Fi;» και «Πότε βγάζουμε τα σκουπίδια;» εξηγεί ο Σαπίρο στο Business Insider. «Εμείς επιλύουμε το ένα από τα δύο»
Πώς λειτουργεί
Με 49 δολάρια το μήνα, οι πελάτες της Can Monkey γνωρίζουν ότι οι κάδοι τους θα παραλαμβάνονται και θα επιστρέφονται εγκαίρως και σύμφωνα με τα τοπικά δρομολόγια.
Οι χρήστες κατεβάζουν την εφαρμογή Can Monkey και μπορούν να γράφουν προσαρμοσμένες οδηγίες για τον υπεύθυνο για την αποκομιδή των σκουπιδιών τους, που ονομάζεται runner. Η εταιρεία έχει σήμερα 500 ενεργούς δρομείς.
Οι δρομείς λειτουργούν όπως οι οδηγοί των Doordash, Uber Eats ή Grubhub, δήλωσε ο Shapiro. Συνδέονται στην εφαρμογή όποτε θέλουν να μαζέψουν κάποιες ώρες και η Can Monkey τους παρουσιάζει μια διαδρομή που, για παράδειγμα, θα χρειαστεί μια ώρα για να ολοκληρωθεί και θα πληρώσει 40 δολάρια. Οι δρομείς μπορούν να επιλέξουν να κάνουν όσες διαδρομές θέλουν στην περιοχή τους.
Σύμφωνα με τον Σαπίρο πολλοί οδηγοί αναλαμβάνουν τις διαδρομές Can Monkey εκτός ωραρίου από τις άλλες δουλειές τους.
Πελάτες από το Facebook
Η Can Monkey βρήκε πελάτες ξεκινώντας ομάδες στο Facebook για οικοδεσπότες και ιδιοκτήτες της Airbnb. Τα μέλη χρησιμοποιούν τα φόρουμ για να ζητήσουν συμβουλές, όπως πώς να βρουν καλές υπηρεσίες καθαρισμού, ή να μοιραστούν προβλήματα, όπως πώς να αντιμετωπίσουν έναν φιλοξενούμενο που κάνει ζημιές στην ιδιοκτησία.
Από την ίδρυσή της, η Can Monkey έχει επεκταθεί σε 18 διαφορετικές αγορές, όπως το Μαϊάμι, το Όστιν, το Ντένβερ και το Σαν Ντιέγκο. Οι πιο πολυσύχναστες αγορές της είναι η αρχική της βάση, το Scottsdale και το Ορλάντο, οι οποίες προσελκύουν ταξιδιώτες όλο το χρόνο.
Οι υπάλληλοι του Can Monkey έχουν δει καλεσμένους να πετούν ολοκαίνουργιες βαλίτσες, ελάχιστα χρησιμοποιημένα περίτεχνα διακοσμητικά πάρτι και διάφορα απίθανα αντικείμενα.«Θα μπορούσε να υπάρξει μια ολόκληρη άλλη επιχείρηση που θα αγοράζει και θα μεταπωλεί τα πράγματα που αφήνουν πίσω τους οι επισκέπτες στα Airbnbs» καταλήγει ο Σαπίρο
Latest News
Υγειονομική περίθαλψη στις ΗΠΑ - Μετά την Walmart, ποιος;
Ο κλάδος είδε σημαντικές επενδύσεις, συγχωνεύσεις και εξαγορές κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19, καθώς επιλογές όπως η τηλεϊατρική έγιναν πιο συνηθισμένες
JP Morgan: Προσοχή στην «παγίδα» που έστησαν οι τεχνολογικές mega-caps
Το ράλι των megacap τίτλων επισκίασε τις ανησυχίες για τα επιτόκια
Τα σχέδια της αυτοκινητοβιομηχανίας Rivian και ο νέος CEO
Ανάμεσα σε άλλα σχέδια, η Rivian σκοπεύει να συμμετάσχει σε πολλά έργα βελτίωσης της πόλης για να δείξει τη συνεχή δέσμευσή της να επενδύει στην οικονομία και την κοινότητα του Ιλινόις
Ανθίζει ο διαστημικός τουρισμός στην Κίνα
Ήδη 1,5 εκατομμύριο άνθρωποι έχουν επισκεφθεί το Wenchang τα τελευταία δύο χρόνια, ενώ ο αριθμός των ξενοδοχείων έχει αυξηθεί από πέντε σε περισσότερα από 50
Η Ταϊβάν δημιουργεί το δικό της «Starlink» - Στόχος να αντιμετωπίσει την κινεζική απειλή
Η διασφάλιση ότι τα συστήματα επικοινωνίας της Ταϊβάν θα παραμείνουν λειτουργικά σε έκτακτες στιγμές αποτελεί προτεραιότητα για τους ηγέτες του νησιού
Ποιοι είναι οι… influencers του Θεού
Από το TikTok και το Instagram μέχρι το Netflix, χριστιανοί influencers και αιρετικοί παίζουν επικίνδυνα «παιχνίδια» επιρροής
Η παγκόσμια οικονομία ρίχνει τον πήχη για τα δημόσια έσοδα της Αυστραλίας
Η χώρα αναμένεται να αναφέρει πλεόνασμα
Για όλα φταίει... η κότα - Γιατί τα καφέ αβγά είναι πιο ακριβά από τα άσπρα
Οι ειδικοί διαβεβαιώνουν: καμία διαφορά δεν υπάρχει στη διατροφική αξία καφέ και άσπρων αβγών
Tα KFC χάνουν την αίγλη τους - Βουτιά στις πωλήσεις
Οι πωλήσεις στα αμερικανικά εστιατόρια της KFC μειώθηκαν κατά 7%
«Πράσινο φως» στην επανεκκίνηση των εξαγωγών κρεμμυδιών από την Ινδία
Η απαγόρευση εξαγωγών από τον μεγαλύτερο εξαγωγέα λαχανικών στον κόσμο επιβλήθηκε τον περασμένο Δεκέμβριο