Σε πλήρη λειτουργία τέθηκε η Παγκρήτια Factors Α.Ε., 100% θυγατρική εταιρεία της Παγκρήτιας Τράπεζας, η οποία λειτουργεί πλέον ως Χρηματοδοτικό Ίδρυμα με αποκλειστικό σκοπό την πρακτορεία επιχειρηματικών απαιτήσεων factoring και με διακριτικό τίτλο «Pancreta Factors».
Η Pancreta Factors παρέχει το σύνολο των προϊόντων πρακτορείας επιχειρηματικών απαιτήσεων Με και Χωρίς Δικαίωμα Αναγωγής για εγχώριες και διεθνείς συναλλαγές αλλά και του Reverse Factoring. Μέσω των συγκεκριμένων προϊόντων, οι επιχειρηματικοί μας πελάτες έχουν πρόσβαση σε υπηρεσίες όπως άμεση ρευστότητα μέσω προεξόφλησης των απαιτήσεών τους, διαχείριση, λογιστική παρακολούθηση και είσπραξη των απαιτήσεων τους, αξιολόγηση φερεγγυότητας των αγοραστών τους και υπό προϋποθέσεις κάλυψη πιστωτικού κινδύνου.
Παγκρήτια Τράπεζα: Ιδρύει θυγατρική στον τομέα του factoring
Τα προϊόντα
Τα προϊόντα Διεθνούς Factoring, όπως το Εξαγωγικό και Εισαγωγικό Factoring, θα υποστηρίζονται από ένα παγκόσμιο δίκτυο συνεργατών/ανταποκριτών Πρακτόρων μελών της FCI, της Παγκόσμιας Οργάνωσης Αντιπροσώπευσης του Factoring με περισσότερα από 400 μέλη σε 90 χώρες, στην οποία εντάχθηκε πρόσφατα και η Παγκρήτια Factors.
Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της η τράπεζα, η Pancreta Factors απαρτίζεται από έμπειρα και ικανά στελέχη με σημαντική τεχνογνωσία σε όλο το φάσμα των υπηρεσιών που προσφέρει, με επικεφαλής τον κ. Μιχάλη Μιχαηλίδη από την θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου και τον Κωνσταντίνο Γεωργακόπουλο ο οποίος έχει αναλάβει τη θέση του Operations Director.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Παγκρήτιας Τράπεζας κ. Αντώνης Βαρθολομαίος δήλωσε: «Η νέα θυγατρική εταιρεία αποτελεί ένα ακόμα βήμα υλοποίησης του στρατηγικού σχεδιασμού της Παγκρήτιας Τράπεζας, με σταθερό στόχο τη δημιουργία ενός ανταγωνιστικού τραπεζικού οργανισμού, ο οποίος θα είναι σε θέση να καλύπτει με σύγχρονα προϊόντα το σύνολο των χρηματοδοτικών αναγκών των πελατών του και ιδιαίτερα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων με εγχώρια ή εξαγωγική δραστηριότητα».
Latest News
«Καλπάζουν» τα καλλυντικά - Τι έδειξε έρευνα της ICAP
Οι ηλεκτρονικές πωλήσεις καλλυντικών αποκτούν ιδιαίτερη αξία για τον καταναλωτή
Ποιος είναι ο Έλληνας πίσω από την επιτυχία της New Balance – Πώς κοντράρει στα ίσια Nike και Adidas
Από τις κότες και το “dad shoe”, στο Μαραθώνιο της Βοστόνης, το Στιβ Τζομπς και τη σημερινή της εικόνα, η New Balance έχει να πει τη δική της “ελληνική” ιστορία.
Με το βλέμμα στην Φρανκφούρτη για τα μερίσματα οι τράπεζες
Τι είπαν στους αναλυτές Μεγάλου και Μυλωνάς για τη διανομή των μερισμάτων στους μετόχους
Με «πράσινο» look τα εμπορικά της Lamda στο ΧΑ – Πώς αλλάζουν «The Mall Athens» και «Golden Hall»
Σε εξέλιξη τα έργα ενεργειακής αναβάθμισης και δημιουργίας χώρων πρασίνου τα εμπορικά κέντρα της Lamda
Αλλαγές κορυφής στην «Χήτος» με το βλέμμα στο... Λονδίνο
Ο Νίκος Χήτος ανέλαβε πρόεδρος της Χήτος ενώ την είσοδό του στο διοικητικό συμβούλιο έκανε ο Βασίλης Χήτος στη θέση του αντιπροέδρου
Τι σημαίνει για την Kiko Milano στην Ελλάδα το deal με τη Louis Vuitton
Δεν υπάρχει καμία επίδραση στο αναπτυξιακό πλάνο της low cost ταλικής μάρκας που έφερε ο όμιλος Φάις στην Ελλάδα, ως αποκλειστικός διανομέας, το 2020
Ποιος είναι ο όμιλος «Παύλος Ν. Πέττας» που χτύπησε το ακίνητο στο Ρίο - Αντίρριο - Το success story των 77 ετών
Η εταιρεία διαθέτει πλέον περισσότερα από 80.000 τ.μ. ιδιόκτητων εγκαταστάσεων στην Ελλάδα και άλλα 110.000 τ.μ. στη Βουλγαρία
Η μάχη των τραπεζών με τα έξοδα σε 4 μέτωπα
Η πρόγευση της στρατηγικής για τον περιορισμό των δαπανών από την Πειραιώς
Πώς τα «τραπεζάκια έξω» έσωσαν την παρτίδα για την Coca Cola HBC
Τι είπε για την ελληνική αγορά ο διευθύνων σύμβουλος της Coca-Cola HBC Ζόραν Μπογκντάνοβιτς – Οι εκτιμήσεις για το 2024 και οι ανατιμήσεις που έρχονται
Η Sunlight φορτίζει μπαταρίες… για επιδοτήσεις 3 δισ. – Η μάχη για εργοστάσια στην Ε.Ε.
Ο επόμενος στόχος του CEO Λάμπρου Μπίσαλα μετά το άλμα των πωλήσεων άνω του 1 δισ. ευρώ