Ορισμένες κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες χρειάστηκε να καθυστερήσουν τις παραδόσεις των ναυαρχίδων μοντέλων τους λόγω προβλημάτων παραγωγής που σχετίζονται με υπολογιστική μονάδα που κατασκευάστηκε από τον τεχνολογικό κολοσσό Huawei, σύμφωνα με πηγές που έχουν γνώση του θέματος και οι οποίες μίλησαν στο Reuters.
Η Changan Auto και η Chery Auto – αμφότερες έχουν συνεργαστεί με τη Huawei για την ανάπτυξη των κορυφαίων brand ηλεκτρικών οχημάτων τους – έχουν υποβάλει εγγράφως τη διαμαρτυρία τους και βρίσκονται σε συζητήσεις για την επίλυση του ζητήματος, σύμφωνα με τις πηγές.
ΚPMG: Χάνουν την αισιοδοξία τους τα στελέχη της αυτοκινητοβιομηχανίας το 2024
Η Seres, μια μικρότερη αυτοκινητοβιομηχανία, έχει επίσης επηρεαστεί, σύμφωνα με άλλη πηγή. Η υπολογιστική μονάδα, που ονομάζεται MDC 810, τροφοδοτεί προηγμένα συστήματα υποστήριξης οδηγού και είναι κεντρική στις φιλοδοξίες της Huawei να καταστεί ο κυρίαρχος προμηθευτής λογισμικού και εξαρτημάτων για έξυπνα ηλεκτρικά οχήματα.
Το ζήτημα της παραγωγής σχετίζεται με έλλειψη ενός εξαρτήματος στο MDC 810, σύμφωνα με μία από τις πηγές.
Τα προβλήματα έρχονται τη στιγμή που η Huawei επιδιώκει να εξασφαλίσει περισσότερους επενδυτές για την μονάδα της, Intelligent Automotive Solution την οποία σχεδιάζει να την αποσχίσει.
Η Changan Auto ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει να αποκτήσει μερίδιο έως και 40% στη νέα εταιρεία.
Τα τρία μοντέλα που σύμφωνα με πηγές έχουν επηρεαστεί κυκλοφόρησαν το τελευταίο τρίμηνο του 2023.
Το σεντάν Avatr 12 της Changan, με τιμή από 300.800 γιουάν (41.880 δολάρια), είχε παραγγελίες άνω των 20.000 οχημάτων από την 1η Δεκεμβρίου, σύμφωνα με την εταιρεία.
Ο αντιπρόεδρος της Avatr, Li Pengcheng, σε εκδήλωση την περασμένη εβδομάδα ανέφερε τις «προκλήσεις στις προμήθειες βασικών εξαρτημάτων» ως παράγοντα για τις καθυστερήσεις παράδοσης δύο εβδομάδων κατά μέσο όρο χωρίς όμως να κατονομάσει την Huawei.
Η Avatr σχεδιάζει να αποζημιώσει τους αγοραστές έως και 15.000 γιουάν για καθυστερημένες παραδόσεις.
Το σεντάν Luxeed S7 της Chery – το πρώτο μοντέλο για τη μάρκα Luxeed – είχε παραγγελίες περίπου 20.000 οχημάτων από τις 28 Νοεμβρίου. Η Luxeed ανακοίνωση αυτόν τον μήνα ότι οι αγοραστές θα μπορούσαν να λάβουν επιστροφή έως και 10.000 γιουάν εάν δεν μπορούσαν να παραλάβουν το S7 τον χρόνο που είχε δεσμευθεί η εταιρεία. Το S7 κοστίζει 249.800 γιουάν.
Η μάρκα κυκλοφόρησε μόλις πρόσφατα τον Νοέμβριο και είχε διαφημιστεί πολύ από την Huawei με τον εκτελεστικό διευθυντή Richard Yu να ισχυρίζεται ότι το S7 θα ξεπεράσει το πολυτελές Model S της Tesla σε απόδοση και σε τιμή χαμηλότερη από το Model 3.
Η Seres, η οποία κυκλοφόρησε το Aito M9 SUV τον Δεκέμβριο, αναμενόταν να παραδώσει την πρώτη της παρτίδα 2.000 οχημάτων έως τις 26 Ιανουαρίου στους αγοραστές, αλλά έχασε αυτόν τον στόχο, σύμφωνα με άτομο με άμεση γνώση του θέματος. Το όχημα κοστολογείται από 469.800 γιουάν.
Το σεντάν Alpha S της BAIC ARCFOX, που κυκλοφόρησε το 2021, χρησιμοποιεί επίσης το MDC 810. Δύο πηγές δήλωσαν ότι τα προβλήματα με το MDC 810 είχαν επηρεάσει την παραγωγή του Alpha S στο παρελθόν.
Η Bluepark New Energy Technology, θυγατρική της BAIC Motor, που κατέχει το εμπορικό σήμα ARCFOX, δεν απάντησε σε αίτημα για σχολιασμό.
Το MDC 810 επιτρέπει στις αυτοκινητοβιομηχανίες να προσφέρουν τα λεγόμενα έξυπνα χαρακτηριστικά οδήγησης που περιλαμβάνουν αυτόνομη οδήγηση σε αυτοκινητόδρομους και βοηθώντας τους οδηγούς να πλοηγούνται στην κυκλοφοριακή συμφόρηση, παρόμοια με αυτή της Tesla που παρέχει το Autopilot στη Βόρεια Αμερική.
Στην Κίνα – τη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο – όπου εκατοντάδες EV και υβριδικά βενζινοκίνητα οχήματα ανταγωνίζονται για να προσελκύσουν την προσοχή των καταναλωτών, τέτοια χαρακτηριστικά έχουν γίνει ένα σημαντικό στοιχείο πώλησης και είναι ένας βασικός λόγος για τον οποίο οι αυτοκινητοβιομηχανίες επιδίωξαν να συνεργαστούν με την Huawei, λένε οι αναλυτές .
Latest News
Κίνηση-έκπληξη από την κεντρική τράπεζα της Ελβετίας - Μείωση 50 μ.β. στα επιτόκια
Το βασικό επιτόκιο διαμορφώνεται στο 0,5% - Η Ελβετία ήταν η πρώτη μεγάλη οικονομία που χαλάρωσε τη νομισματική της πολιτική
Αύξηση των αμυντικών δαπανών στο 3% του ΑΕΠ - Τι συζητούν οι Ευρωπαίοι
Αυξημένες στρατιωτικές δαπάνες θα μπορούσαν να συμφωνηθούν στη σύνοδο κορυφής του NATO, το 2025, εντείνοντας την πίεση στους εθνικούς προϋπολογισμούς
Τι θα αποφασίσει το ιερατείο της ΕΚΤ για τα επιτόκια - Πού ποντάρουν οι αγορές
Οι αγορές σταθμίζουν τα δεδομένα που έχουν στο τραπέζι οι αξιωματούχοι της ΕΚΤ και εκτιμούν πώς θα κινηθεί
Λίβανος: Πρώτη παράδοση κατεχομένου εδάφους από το Ισραήλ
Αμερικανός στρατηγός βρίσκεται στον Λίβανο για να επιβλέψει την παράδοση
Η μεγάλη αποτυχία του στοιχήματος των Shell και BP στην ηλεκτρική ενέργεια
Η ηλεκτρική ενέργεια ήταν το επόμενο μεγάλο στοίχημα για πολλές εταιρείες πετρελαίου και φυσικού αερίου, όμως γύρισε μπούμερανγκ
Ποιες είναι προτεραιότητες Τραμπ για τις πρώτες 100 ημέρες
Οι πέντε κορυφαίες προτεραιότητές του Ντόναλντ Τραμπ για τις πρώτες 100 ημέρες στο Οβάλ γραφείο
Ο Τραμπ δίνει «γη και ύδωρ» κινήτρων για να φέρει μεγάλες επενδύσεις πίσω στις ΗΠΑ
Ο Τραμπ αποσκοπεί σε μια κοσμογονία εγχώριων επενδύσεων στις ΗΠΑ - Η πρόταση για διευκολύνσεις στις επενδύσεις άνω του 1 δισ.
Η Ινδία κατασκευάζει το δικό της «Χόνγκ Κονγκ» - Το φαραωνικό project των 9 δισ.
Ανησυχία ότι το σχέδιο θα εξαλείψει μερικές από τις απομονωμένες φυλές που ζουν στα νησιά του αρχιπελάγους Νικομπάρ - Τι λέει η Ινδία
Από ένα KFC στην αυτοκρατορία των 3 δισ. - Ποιος είναι ο Αυστραλός επιχειρηματίας Τζακ Κάουιν
Σήμερα, ο Τζακ Κάουιν κατέχει το 98% της εταιρείας του, ενώ το υπόλοιπο 2% ανήκει σε ορισμένους από τους αρχικούς επενδυτές και μετόχους του
Οι τρεις αδύναμοι κρίκοι της ευρωοικονομίας το 2025
Θα παλέψουν με την ύφεση τη νέα χρονιά οι μεγαλύτερες οικονομίες της ΕΕ, Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία