Η πρωτοβουλία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ και τα προϊόντα των μελών της προβάλλονται μέσα στα σούπερ μάρκετ Μασούτης από τις 24 Ιανουαρίου έως τις 5 Φεβρουαρίου 2024. Το μήνυμα «Το ‘ψαξες;» προτρέπει τους καταναλωτές να αναζητήσουν κατά τη διάρκεια των αγορών τους το σήμα «ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ» στις συσκευασίες των προϊόντων που ανήκουν στα μέλη της και συμμετέχουν στην ενέργεια. Στα σούπερ μάρκετ Μασούτης υπάρχουν ενημερωτικά φυλλάδια, έχουν τοποθετηθεί δείκτες ραφιών και στα Grand Μασούτης έχουν τοποθετηθεί επιπλέον και stand προβολής. Ταυτόχρονα η ενέργεια προβάλλεται στο φυλλάδιο προσφορών, στην επίσημη ηλεκτρονική σελίδα της εταιρείας www.masoutis.gr και στα social media της εταιρείας όπου τρέχει παράλληλα μεγάλος διαγωνισμός στο facebook με 12 τυχερούς που θα κερδίσουν από ένα κουτί γεμάτο με προϊόντα ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ!
Μέσα από αυτή την ενέργεια οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν άμεσα για την πρωτοβουλία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ, ενώ ταυτόχρονα μπορούν να κερδίσουν έκπτωση 20% με τη mascard στα επιλεγμένα προϊόντα της ενέργειας. Στη συγκεκριμένη ενέργεια συμμετέχουν οι εταιρείες: Agrino, Λουξ, ΗΛΙΟΣ, KYKNOS, Ευβοϊκή Ζύμη, Βιολάντα, Χρυσά Αυγά, Ποτοποιία Πλωμαρίου Ισίδωρος Αρβανίτης, Μέλι Αττική, SEPTONA.
Η Διαμαντής Μασούτης Α.Ε. είναι μια οικογενειακή και αμιγώς ελληνική επιχείρηση που δραστηριοποιείται με επιτυχία εδώ και 48 χρόνια στην ελληνική αγορά. Στηρίζει όλα αυτά τα χρόνια τους τοπικούς παραγωγούς και τα τοπικά προϊόντα, με την ανάπτυξή της δημιουργεί θέσεις εργασίας και στηρίζει την ελληνική οικονομία. Στηρίζει την πρωτοβουλία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ που αποτελείται από μια κοινότητα 70 και πλέον παραγωγικών-μεταποιητικών επιχειρήσεων που διατηρούν στην Ελλάδα το τρίπτυχο: Έδρα, Παραγωγή και Ιδιοκτησία. Tα Μέλη της ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ βλέπουν την Ελλάδα ως ΒΑΣΗ των εγχώριων και διεθνών δραστηριοτήτων τους και όχι απλά ως μία ΑΓΟΡΑ. Μέσω της επιμονής τους να «μένουν Ελλάδα» επιστρέφουν το μέγιστο της προστιθέμενης αξίας που παράγουν στην ελληνική οικονομία και κοινωνία.
Latest News
Τι σημαίνει για την Kiko Milano στην Ελλάδα το deal με τη Louis Vuitton
Δεν υπάρχει καμία επίδραση στο αναπτυξιακό πλάνο της low cost ταλικής μάρκας που έφερε ο όμιλος Φάις στην Ελλάδα, ως αποκλειστικός διανομέας, το 2020
Ποιος είναι ο όμιλος «Παύλος Ν. Πέττας» που χτύπησε το ακίνητο στο Ρίο - Αντίρριο - Το success story των 77 ετών
Η εταιρεία διαθέτει πλέον περισσότερα από 80.000 τ.μ. ιδιόκτητων εγκαταστάσεων στην Ελλάδα και άλλα 110.000 τ.μ. στη Βουλγαρία
Η μάχη των τραπεζών με τα έξοδα σε 4 μέτωπα
Η πρόγευση της στρατηγικής για τον περιορισμό των δαπανών από την Πειραιώς
Πώς τα «τραπεζάκια έξω» έσωσαν την παρτίδα για την Coca Cola HBC
Τι είπε για την ελληνική αγορά ο διευθύνων σύμβουλος της Coca-Cola HBC Ζόραν Μπογκντάνοβιτς – Οι εκτιμήσεις για το 2024 και οι ανατιμήσεις που έρχονται
Η Sunlight φορτίζει μπαταρίες… για επιδοτήσεις 3 δισ. – Η μάχη για εργοστάσια στην Ε.Ε.
Ο επόμενος στόχος του CEO Λάμπρου Μπίσαλα μετά το άλμα των πωλήσεων άνω του 1 δισ. ευρώ
Νatech: Από τα Γιάννενα μέχρι... την Αφρική φέρνει τα πάνω - κάτω στις τράπεζες
Αναπτύσσει τραπεζικά συστήματα για ιδρύματα σε πάνω από 40 χώρες του κόσμου
Στην Ελλάκτωρ το 96,06% της REDS - Ολοκληρώθηκε η συναλλαγή με τους Ολλανδούς μετόχους
Στις 22 Μαίου η έκτακτη γενική συνέλευση των μετόχων της REDS για την έξοδο από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Interlife: Υψηλά κέρδη για το 2023 και αύξηση παραγωγής
Η εταιρεία πρότεινε διανομή μερίσματος 0,16 ευρώ ανά μετοχή
Χαρδούβελης: Ξανά ισχυρές οι ελληνικές τράπεζες – Καθοριστικός ο ρόλος τους στη χρηματοδότηση της οικονομίας
Συνάντηση της ΕΕΤ με εκπροσώπους του οικονομικού επιτελείου του ΣΥΡΙΖΑ -ΠΣ
Κοντά στο 71% το ποσοστό του Ν. Λύκου στην AustriaCard - Μέσω placement σε επενδυτές το 15%
Η διαδικασία εντάσσεται στην προσπάθεια της εταιρείας να ενισχύσει τη διασπορά των μετοχών της, καθώς στον κ. Λύκο άνηκε λίγο πάνω από το 77% της εταιρείας