Η αγορά ενός ακινήτου στο Σαν Τροπέ πριν από δύο περίπου χρόνια που αποκάλυψε πρόσφατα το Bloomberg, έφερε ξανά στο προσκήνιο τον μεγαλύτερο εκ των διαδόχων του Bernard Arnault στην ηγεσία του ομίλου LVMH.

Ο 46χρονος σήμερα Antoine Arnault -αποκαλούμενος από τον Guardian, ως «πρίγκηπας της πολυτέλειας» αγόρασε για ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσό ένα ακίνητο στα τέλη του 2022 σε μια reserved γειτονιά στο Saint-Tropez – η είδηση είναι όμως ότι εκεί διατηρεί σπίτι και ο δισεκατομμυριούχος πατέρας του, γεγονός που ενδεχομένως τον φέρνει ακόμη πιο κοντά στην πολυπόθητη επίσημη διαδοχή στον οίκο πολυτελείας.

Πού και πώς εστιατόρια ζητούν προκρατήσεις με ελάχιστη καταβολή 5.000 ευρώ

Το ακίνητο στο διάσημο Parcs de Saint-Tropez αγοράστηκε έναντι 17,5 εκατομμυρίων ευρώ (18,8 εκατομμύρια δολάρια), σύμφωνα με τα αρχεία ακινήτων στα οποία απέκτησε πρόσβαση το Bloomberg.

Περιλαμβάνει μια κύρια κατοικία 350 τετραγωνικών μέτρων και περίπου 4.000 τετραγωνικά μέτρα γης, καθώς και μια πισίνα, που προβλέπεται να στεγάσει τον ίδιο με τη σύζυγό του, μοντέλο Natalia Vodianova και τα δύο τους παιδιά.

Στο Saint-Tropez

Το Saint-Tropez έγινε διάσημο τη δεκαετία του 1950 ως hip στέκι διασημοτήτων, όπως η ηθοποιός Brigitte Bardot. Η βίλα της «La Madrague» απαθανατίστηκε στο ομώνυμο τραγούδι. Πιο πρόσφατα, η παραθαλάσσια πόλη έχει γίνει αγαπημένος προορισμός για τους αστέρες του κινηματογράφου και τους πλούσιους ιδιοκτήτες σκαφών αναψυχής που αγκυροβολούν τα πλοία τους σε κοντινή απόσταση.

Η περιοχή «Les Parcs» του Saint-Tropez είναι μια περιφραγμένη κοινότητα, απομονωμένη από το τουριστικό κέντρο της πόλης και περιλαμβάνει σπίτια που είναι από τα πιο ακριβά στην περιοχή.

Το ακίνητο του Antoine Arnault αγοράστηκε μέσω μιας εταιρείας ειδικού σκοπού της οποίας είναι ο διαχειριστής εταίρος, σύμφωνα με τα έγγραφα καταχώρισης που αποκάλυψε το Bloomberg.

@Jing Daily

Ο επικρατέστερος στη διαδοχή

Ο Antoine Arnault, ο μεγαλύτερος γιος του δισεκατομμυριούχου ιδιοκτήτης του ομίλου LVMH, ξεκίνησε την καριέρα του στο διαφημιστικό τμήμα της Louis Vuitton. Το 2005 προτάθηκε στο διοικητικό συμβούλιο και έγινε διευθυντής επικοινωνίας το 2007.

Επενδύοντας στην εξωστρέφεια του ομίλου, το 2012 ο Arnault δημιούργησε την εμβληματική πλέον καμπάνια «Core Values» με πρωταγωνιστές πολιτικές προσωπικότητες (Μιχαήλ Γκορμπατσόφ), επαγγελματίες αθλητές (Μοχάμεντ Άλι, Ζινεντίν Ζιντάν) και διασημότητες (Σον Κόνερι, Φράνσις Φορντ Κόπολα, Κιθ Ρίτσαρντς)[3].

Το 2011, ο Arnault εγκαινίασε τα events «Special Days» της LVMH, στόχος των οποίων ήταν η επικοινωνία σχετικά με την τεχνογνωσία του ομίλου. Το 2013 επανέλαβε την πρωτοβουλία και διπλασίασε τον αριθμό των εργαστηρίων που είναι ανοικτά στο κοινό, ανεβάζοντας τον αριθμό τους σε 42. Στόχος ήταν να αναδειχθεί το γεγονός ότι η τεχνική τεχνογνωσία μεταβιβάζεται συνεχώς από τους ειδικευμένους τεχνίτες στην επόμενη ταλαντούχα γενιά.

Ο 46χρονος είναι υπεύθυνος για την εικόνα και την επικοινωνία στην LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SE,

Το 2011, επίσης, διορίστηκε επικεφαλής του οίκου υποδημάτων Berluti. Την ίδια χρονιά, η Berluti, η οποία ιδρύθηκε το 1895, κυκλοφόρησε την πρώτη της συλλογή έτοιμων ενδυμάτων υπό την ηγεσία του. Παραιτήθηκε από τη θέση του τον Νοέμβριο του 2023, ώστε να επικεντρωθεί στο ρόλο του ως διευθύνων σύμβουλος της Christian Dior SE, της εταιρείας χαρτοφυλακίου μέσω της οποίας η οικογένεια Arnault ελέγχει την LVMH.

Η διαδοχή

Πριν από λίγες μόλις ημέρες ο 31χρονος Αλεξάντρ και ο 29χρονος Φρεντερίκ, προράθηκαν από τον ίδιο τον πατέρα τους για το διοικητικό συμβούλιο της LVMH, στο οποίο ήδη μετέχουν η Ντελφίν, 48 ευρώ, και ο Αντουάν. Με δεδομένο ότι η οικογένεια κατέχει περίπου το 64% των ψήφων, αυτή θεωρείται μια τυπική διαδικασία. Το μόνο από τα πέντε παιδιά που δεν έχει πάρει ακόμα τον δρόμο για το δ.σ. είναι ο 25χρονος Ζαν, αλλά και αυτού η ώρα θα έρθει σύντομα.

Έτσι, ο «πατριάρχης» και πλουσιότερος άνθρωπος στην Ευρώπη έχει την πολυτέλεια να αποφασίζει ποιο παιδί θα αναλάβει διευθύνων σύμβουλος, ίσως όταν φτάσει τα 80 (τον Μάρτιο είναι 75 ετών και η LVMH παρέτεινε την προθεσμία συνταξιοδότησής του πριν από δύο χρόνια). Τον Ιανουάριο πάντως υποσχέθηκε ότι θα παραμείνει «εδώ για λίγο ακόμα», καθώς η LVMH αποκάλυψε αποτελέσματα ρεκόρ εν μέσω ύφεσης της βιομηχανίας πολυτελείας.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή