Πρόκειται για ένα σχεδόν αναπόφευκτο σενάριο: μπαίνεις σε ένα κατάστημα για να πάρεις μερικά απαραίτητα και σπρώχνεις, σηκώνεις και/ή σέρνεις το καρότσι σου στον διάδρομο καθώς συνήθως οι τροχοί κολλάνε, κάνουν θόρυβο ή στρίβουν στην αντίθετη πορεία.
Ένας αστικός μύθος που κυκλοφορεί εδώ και χρόνια υποστηρίζει ότι οι έμποροι λιανικής σκόπιμα κάνουν τα καρότσια δυσκίνητα ώστε να επιβραδύνουν την πορεία των καταναλωτών μεταξύτων διαδρόμων, ελπίζοντας να στρέψουν την προσοχή σε περισσότερα εμπορεύματα.
Ωστόσο, η πραγματικότητα φαίνεται ότι είναι διαφορετική: οι διαβόητες προβληματικές ρόδες δημιουργούνται στην πραγματικότητα από το επαναλαμβανόμενο χτύπημα στο οποίο συχνά υπόκεινται τα καροτσάκια, εξήγησε ο Alex Poulos. Ο Poulos είναι ο διευθυντής πωλήσεων της RW Rogers, η οποία προμηθεύει χιλιάδες καροτσάκια αγορών σε εταιρείες όπως η Whole Foods, η Tractor Supply Company και η Meijer.
Με την πάροδο του χρόνου, τραβώντας τα καρότσια μέσα από ανώμαλους χώρους στάθμευσης, σπρώχνοντάς τα μέσα και έξω από το κατάστημα και αναγκάζοντάς τα να ανεβοκατεβαίνουν στο κράσπεδο παραμορφώνει την πλάκα τροχίσκου, το μεταλλικό κομμάτι που στερεώνει τον μηχανισμό του τροχού στο σώμα του καροτσιού, υπογράμμισε με δηλώσεις του στο CNN.
«Εάν αυτή η πλάκα τροχίσκου στρίψει λίγο, μπορεί να σηκώσει τον τροχό προς τα πάνω και τότε και οι δύο τροχοί δεν αγγίζουν το έδαφος ταυτόχρονα», τόνισε.
Ιδανικές συνθήκες
Σε έναν τέλειο κόσμο όπου τα καροτσάκια χειρίζονταν ήπια και χρησιμοποιούνται μόνο σε εσωτερικούς χώρους, ο τυπικός τροχός από πολυουρεθάνη των πέντε ιντσών θα μπορούσε να διαρκέσει από έξι έως οκτώ χρόνια, δήλωσε από την πλευρά του ο Alvar Diaz, αντιπρόεδρος πωλήσεων και μάρκετινγκ στην εταιρεία κατασκευής τροχών P&H Casters. Σε ένα περιβάλλον καταστημάτων 24/7, είναι πιο πιθανό να διαρκέσουν δύο ή τρία χρόνια, ενώ οι μεταλλικοί τροχοί διαρκούν περίπου πέντε.
Αλλά η αντικατάσταση του τροχού χωρίς να προσεχθούν τα παξιμάδια και τα μπουλόνια που συγκρατούν τα πάντα σημαίνει ότι ένας νέος τροχός μπορεί να ταλαντεύεται εξίσου με έναν παλαιότερο.
Η ηθική της επιστροφής των καροτσιών
Οι καταναλωτές φέρουν μέρος της ευθύνης. Τα καρότσια που εγκαταλείπονται έξω αφού οι ξεφορτώσουν τα ψώνια τους στο αυτοκίνητο βρίσκονται στο έλεος της υπερβολικής ζέστης, του χιονιού, του πάγου και του αλατιού στο δρόμο. Αυτή η παρατεταμένη έκθεση μπορεί επίσης, να βλάψει το καρότσι και τους τροχούς του.
Για να καταπολεμηθεί αυτό, πολλοί λιανοπωλητές στην Ευρώπη, όπως η Aldi, η Tesco και η Lidl, έχουν κλειδαριές με νομίσματα στα καρότσια τους (αρκετά σύνηθες και στην Ελλάδα).
Αυτό το σύστημα, αν και δεν είναι mainstream στις Ηνωμένες Πολιτείες, δημιουργεί καροτσάκια πολύ μεγαλύτερης διάρκειας και λιγότερους ταλαντευόμενους τροχούς.
«Οι κλειδαριές με νομίσματα διασφαλίζουν ότι τα καροτσάκια είναι πάντα εκεί που υποτίθεται ότι πρέπει να είναι», είπε ο Poulos. «Εξασφαλίζουν ότι τα καροτσάκια συντηρούνται καλύτερα και ότι η μακροζωία (τους) είναι καλύτερη επειδή δεν μένουν στο χιόνι ή δεν τα παρασύρει ο άνεμος. Επίσης, δεν χρειάζεστε εργατικό δυναμικό για να τα κυνηγήσετε και να τα φέρετε πίσω στο μπροστινό μέρος του καταστήματος».
Σχεδιάζοντας ένα καλύτερο καροτσάκι
Όπως υπογραμμίζει το CNN ένας τρόπος για να ενισχυθεί η ανθεκτικότητα είναι αλλάζοντας το υλικό των τροχών από την τυπική πολυουρεθάνη σε πιο ακριβό καουτσούκ.
Οι ελαστικοί τροχοί αποτελούν τη βάση των μηχανοκίνητων καροτσιών αγορών για δεκαετίες, δήλωσε η Beth Thieme, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Amigo Mobility, η οποία παρήγαγε το πρώτο μηχανοκίνητο καρότσι το 1968.
Μια ομαλή και σταθερή διαδρομή είναι απολύτως απαραίτητη για αυτά τα καρότσια που χρησιμοποιούνται από πελάτες με προκλήσεις κινητικότητας. Επομένως, αυτά τα καρότσια χρησιμοποιούν ελαστικούς τροχούς χωρίς τροχούς ή πλάκες τροχών, που σημαίνει ότι δεν μπορούν να περιστραφούν ή να κολλήσουν.
Οι έμποροι λιανικής και οι κατασκευαστές έχουν λάβει υπόψη αυτό το σχέδιο. Αρκετές μεγάλες αλυσίδες όπως η Walmart και η Target έχουν αρχίσει να χρησιμοποιούν ελαστικούς τροχούς στα καρότσια τους.
Ενώ οι ελαστικοί τροχοί κοστίζουν διπλάσια από την τιμή των τυπικών πολυουρεθάνης, ο Diaz είπε ότι οι τροχοί από φυσικό καουτσούκ της P&H Casters μπορούν να διαρκέσουν για περίπου μια δεκαετία, αποκλείοντας την κακομεταχείριση από τους πελάτες. Σε ένα πιο πολυσύχναστο περιβάλλον καταστημάτων, μπορούν να αντέξουν μεταξύ τεσσάρων και πέντε ετών.
Latest News
Εκτός λειτουργίας ξανά το Χόλιγουντ - Νέα απεργία πλήττει την Μέκκα του θεάματος
Ποιοι απεργούν και τι ζητούν - Πλήγμα για έναν ανερχόμενο τομέα της ψυχαγωγίας
Ανθίζει η ρωσική οικονομία, δαπάνες – μαμούθ από το κράτος
Οι Ρώσοι είναι γεμάτοι με επιπλέον μετρητά - και πρόθυμοι να τα αποχωριστούν
Όπως παλιά - Η γαλλική επιστροφή των χειροποίητων ενδυμάτων
Τα οικογενειακά ατελιέ διευρύνουν την απήχησή τους σε νεότερους πελάτες με πιο προσιτές υπηρεσίες, όπως το made-to-measure
Τα αποτελέσματα των ευρωπαϊκών τραπεζών στο μικροσκόπιο των αγορών [γραφήματα]
Οι μειώσεις επιτοκίων από την ΕΚΤ μεταβάλλουν σταδιακά το σκηνικό για τα κέρδη των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων - Η κερδοφορία των ευρωπαϊκών τραπεζών ανά χώρα
Αερομαχίες ενόψει – Η κινεζική σφήνα για να σπάσει την κυριαρχία Boeing – Airbus
Η Boeing εκτιμά ότι τα επόμενα 20 χρόνια ο παγκόσμιος στόλος επιβατικών αεροσκαφών θα πρέπει να διπλασιαστεί για να ανταποκριθεί στην αυξανόμενη ζήτηση για πτήσεις
Goldman Sachs: Αβέβαιο εάν ο επόμενος πρόεδρος των ΗΠΑ ενισχύσει την προσφορά πετρελαίου
H Goldman Sachs αναμένει ότι οι τιμές του Brent θα κυμαίνονται από 75 έως 90 δολάρια το 2025
Η τραπεζική άδεια στη Revolut δεν πτοεί τους αμφισβητίες
Aνθηρά τα οικονομικά μεγέθη της Revolut
Βούτυρο στο ψωμί της Κάμαλα η ισχυρή ανάπτυξη στις ΗΠΑ
Η ανέλπιστη επιτάχυνση της αύξησης του ΑΕΠ στο 2,8% δίνει την ευχέρεια στην υποψήφια των Δημοκρατικών να υποσχεθεί παροχές
Οι Ολυμπιακοί Αγώνες ξεκίνησαν - Γιατί τα ξενοδοχεία στο Παρίσι παραμένουν άδεια;
Οι τιμές των ξενοδοχείων έχουν πέσει σχεδόν στο μισό των τιμών αιχμής τους
Το γεράκι της ΕΚΤ ξαναχτυπά: Δύσκολο το «τελευταίο μίλι» μείωσης του πληθωρισμού, λέει η Σνάμπελ
Η Σνάμπελ δήλωσε ότι οι αβεβαιότητες αναφορικά με την πτώση των τιμών εξακολουθούν να υπάρχουν