Πρόκειται για ένα σχεδόν αναπόφευκτο σενάριο: μπαίνεις σε ένα κατάστημα για να πάρεις μερικά απαραίτητα και σπρώχνεις, σηκώνεις και/ή σέρνεις το καρότσι σου στον διάδρομο καθώς συνήθως οι τροχοί κολλάνε, κάνουν θόρυβο ή στρίβουν στην αντίθετη πορεία.
Ένας αστικός μύθος που κυκλοφορεί εδώ και χρόνια υποστηρίζει ότι οι έμποροι λιανικής σκόπιμα κάνουν τα καρότσια δυσκίνητα ώστε να επιβραδύνουν την πορεία των καταναλωτών μεταξύτων διαδρόμων, ελπίζοντας να στρέψουν την προσοχή σε περισσότερα εμπορεύματα.
Ωστόσο, η πραγματικότητα φαίνεται ότι είναι διαφορετική: οι διαβόητες προβληματικές ρόδες δημιουργούνται στην πραγματικότητα από το επαναλαμβανόμενο χτύπημα στο οποίο συχνά υπόκεινται τα καροτσάκια, εξήγησε ο Alex Poulos. Ο Poulos είναι ο διευθυντής πωλήσεων της RW Rogers, η οποία προμηθεύει χιλιάδες καροτσάκια αγορών σε εταιρείες όπως η Whole Foods, η Tractor Supply Company και η Meijer.
Με την πάροδο του χρόνου, τραβώντας τα καρότσια μέσα από ανώμαλους χώρους στάθμευσης, σπρώχνοντάς τα μέσα και έξω από το κατάστημα και αναγκάζοντάς τα να ανεβοκατεβαίνουν στο κράσπεδο παραμορφώνει την πλάκα τροχίσκου, το μεταλλικό κομμάτι που στερεώνει τον μηχανισμό του τροχού στο σώμα του καροτσιού, υπογράμμισε με δηλώσεις του στο CNN.
«Εάν αυτή η πλάκα τροχίσκου στρίψει λίγο, μπορεί να σηκώσει τον τροχό προς τα πάνω και τότε και οι δύο τροχοί δεν αγγίζουν το έδαφος ταυτόχρονα», τόνισε.
Ιδανικές συνθήκες
Σε έναν τέλειο κόσμο όπου τα καροτσάκια χειρίζονταν ήπια και χρησιμοποιούνται μόνο σε εσωτερικούς χώρους, ο τυπικός τροχός από πολυουρεθάνη των πέντε ιντσών θα μπορούσε να διαρκέσει από έξι έως οκτώ χρόνια, δήλωσε από την πλευρά του ο Alvar Diaz, αντιπρόεδρος πωλήσεων και μάρκετινγκ στην εταιρεία κατασκευής τροχών P&H Casters. Σε ένα περιβάλλον καταστημάτων 24/7, είναι πιο πιθανό να διαρκέσουν δύο ή τρία χρόνια, ενώ οι μεταλλικοί τροχοί διαρκούν περίπου πέντε.
Αλλά η αντικατάσταση του τροχού χωρίς να προσεχθούν τα παξιμάδια και τα μπουλόνια που συγκρατούν τα πάντα σημαίνει ότι ένας νέος τροχός μπορεί να ταλαντεύεται εξίσου με έναν παλαιότερο.
Η ηθική της επιστροφής των καροτσιών
Οι καταναλωτές φέρουν μέρος της ευθύνης. Τα καρότσια που εγκαταλείπονται έξω αφού οι ξεφορτώσουν τα ψώνια τους στο αυτοκίνητο βρίσκονται στο έλεος της υπερβολικής ζέστης, του χιονιού, του πάγου και του αλατιού στο δρόμο. Αυτή η παρατεταμένη έκθεση μπορεί επίσης, να βλάψει το καρότσι και τους τροχούς του.
Για να καταπολεμηθεί αυτό, πολλοί λιανοπωλητές στην Ευρώπη, όπως η Aldi, η Tesco και η Lidl, έχουν κλειδαριές με νομίσματα στα καρότσια τους (αρκετά σύνηθες και στην Ελλάδα).
Αυτό το σύστημα, αν και δεν είναι mainstream στις Ηνωμένες Πολιτείες, δημιουργεί καροτσάκια πολύ μεγαλύτερης διάρκειας και λιγότερους ταλαντευόμενους τροχούς.
«Οι κλειδαριές με νομίσματα διασφαλίζουν ότι τα καροτσάκια είναι πάντα εκεί που υποτίθεται ότι πρέπει να είναι», είπε ο Poulos. «Εξασφαλίζουν ότι τα καροτσάκια συντηρούνται καλύτερα και ότι η μακροζωία (τους) είναι καλύτερη επειδή δεν μένουν στο χιόνι ή δεν τα παρασύρει ο άνεμος. Επίσης, δεν χρειάζεστε εργατικό δυναμικό για να τα κυνηγήσετε και να τα φέρετε πίσω στο μπροστινό μέρος του καταστήματος».
Σχεδιάζοντας ένα καλύτερο καροτσάκι
Όπως υπογραμμίζει το CNN ένας τρόπος για να ενισχυθεί η ανθεκτικότητα είναι αλλάζοντας το υλικό των τροχών από την τυπική πολυουρεθάνη σε πιο ακριβό καουτσούκ.
Οι ελαστικοί τροχοί αποτελούν τη βάση των μηχανοκίνητων καροτσιών αγορών για δεκαετίες, δήλωσε η Beth Thieme, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Amigo Mobility, η οποία παρήγαγε το πρώτο μηχανοκίνητο καρότσι το 1968.
Μια ομαλή και σταθερή διαδρομή είναι απολύτως απαραίτητη για αυτά τα καρότσια που χρησιμοποιούνται από πελάτες με προκλήσεις κινητικότητας. Επομένως, αυτά τα καρότσια χρησιμοποιούν ελαστικούς τροχούς χωρίς τροχούς ή πλάκες τροχών, που σημαίνει ότι δεν μπορούν να περιστραφούν ή να κολλήσουν.
Οι έμποροι λιανικής και οι κατασκευαστές έχουν λάβει υπόψη αυτό το σχέδιο. Αρκετές μεγάλες αλυσίδες όπως η Walmart και η Target έχουν αρχίσει να χρησιμοποιούν ελαστικούς τροχούς στα καρότσια τους.
Ενώ οι ελαστικοί τροχοί κοστίζουν διπλάσια από την τιμή των τυπικών πολυουρεθάνης, ο Diaz είπε ότι οι τροχοί από φυσικό καουτσούκ της P&H Casters μπορούν να διαρκέσουν για περίπου μια δεκαετία, αποκλείοντας την κακομεταχείριση από τους πελάτες. Σε ένα πιο πολυσύχναστο περιβάλλον καταστημάτων, μπορούν να αντέξουν μεταξύ τεσσάρων και πέντε ετών.
Latest News
Το ημιφορτηγό που είναι το αντίθετο του Cybertruck
Απευθύνεται σε χρήστες που το θέλουν για σκληρή δουλειά και όχι για μόστρα
Politico: Γιατί η Βουλγαρία δεν θα ενταχθεί στην Ευρωζώνη το 2025
Παρά την ευρεία δημόσια υποστήριξη της ΕΕ για τον στόχο του Ιανουαρίου 2025, ανώτεροι αξιωματούχοι δηλώνουν σε ιδιωτικές συζητήσεις ότι είναι σχεδόν βέβαιο πως ο στόχος είναι ήδη χαμένος
Φαρμακευτική υπόσχεται θεραπεία του "Ozempic Face"
Μπορούμε να διορθώσουμε το «Ozempic face», λέει η εταιρεία περιποίησης δέρματος Galderma
Γιατί τα ΔΣ τα βάζουν με συμβούλους μετόχων
Οι σωστοί σύμβουλοι και οι εστιασμένοι επενδυτές είναι ζωτικής σημασίας για μια εύρυθμη λειτουργία των μετόχων
H αμερικανική οικονομία απειλείται από στασιμοπληθωρισμό
Αυτό μπορεί να είναι χειρότερο από την οικονομική ύφεση
Προβλέψεις για ανάπτυξη έως 3,5% στο Χονγκ Κονγκ το α΄ τρίμηνο
Εντός του εύρους της πρόβλεψης οικονομικής ανάπτυξης για ολόκληρο το έτος, σύμφωνα με το οικονομικό επιτελείο του Χονγκ Κονγκ
Η ύφεση της αγοράς ακινήτων στη Σιγκαπούρη προσφέρει ευκαιρίες για κροίσους
Η ύφεση στην αγορά ακινήτων της πόλης-κράτους προσφέρει ευκαιρίες για όσους έχουν χρήμα
Αναποτελεσματικές οι κυρώσεις σε Ρωσία και Ιράν
Στο Ιράν επιβάλλονται κυρώσεις εδώ και 40 χρόνια. Στη Ρωσία έχουν επιβληθεί τόσες κυρώσεις, όσο σε καμία άλλη χώρα. Τα αποτελέσματά τους όμως είναι πενιχρά
Ο τεράστιος εταιρικός ανασχηματισμός της Google - Ποιος αποκτά περισσότερη ισχύ
Ο επικεφαλής της DeepMind της Google αποκτά περισσότερη δύναμη, ενώ ο επικεφαλής των συσκευών Pixel θα επιβλέπει επίσης το Android
Πώς οι μεγάλες πολυεθνικές χτίζουν… «αυτοκρατορίες» τον 21ο αιώνα
Τι σηματοδοτούν οι τελευταίες επιχειρηματικές συνεργασίες των Disney, Ford και Microsoft