Σε αντικατάσταση του επικεφαλής του προγράμματος αεροσκαφών 737 Max προχώρησε η Boeing , λιγότερο από δύο μήνες μετά την έκρηξη σε ένα αεροσκάφος αυτού του τύπου κατά τη διάρκεια μιας πτήσης της Alaska Airlines.

Το ατύχημα, ευτυχώς χωρίς θύματα,  προκάλεσε την ομοσπονδιακή καθήλωση των αεροσκαφών του ίδιου τύπου αλλά και τον αυξημένο έλεγχο των δραστηριοτήτων της κατασκευάστριας εταιρείας.

Airbus: Ρεκόρ παραδόσεων το 2024 παρά τις προκλήσεις της εφοδιαστικής αλυσίδας

Ο επικεφαλής του προγράμματος 737 της εταιρείας, Εντ Κλαρκ, αποχωρεί από την εταιρεία, δήλωσε ο Σταν Ντιλ, διευθύνων σύμβουλος της μονάδας εμπορικών αεροσκαφών της Boeing, σε υπόμνημά του προς τους εργαζομένους.

Η Κάτι Ρινγκολντ θα γίνει πρόεδρος και γενική διευθύντρια του προγράμματος και της εγκατάστασης της εταιρείας στο Renton της Ουάσινγκτον, δήλωσε ο Ντιλ.

Η Boeing διόρισε την Ελίζαμπεθ Λουντ στη νεοσύστατη θέση του ανώτερου αντιπροέδρου ποιότητας για τη μονάδα εμπορικών αεροσκαφών, ανέφερε ο Ντιλ στο σημείωμα. Η Λουντ θα συνεχίσει να αναφέρεται σε αυτόν, πρόσθεσε. Οι αλλαγές στην ηγεσία ισχύουν άμεσα.

«Ο Εντ αποχωρεί με τη δική μου και τη δική μας βαθιά ευγνωμοσύνη για τις πολλές σημαντικές συνεισφορές του κατά τη διάρκεια σχεδόν 18 ετών αφοσιωμένης υπηρεσίας στην Boeing», δήλωσε ο Ντιλ.

Το αεροσκάφος της Alaska Airlines και η ζημιά που προκλήθηκε, πυροδότησε μια νέα κρίση στη Boeing.

Το ατύχημα της 5ης Ιανουαρίου στην πτήση της Alaska Airlines είναι η τελευταία κρίση για την Boeing, η οποία προσπαθεί να βρει τα «πατήματά» της μετά τις μοιραίες συντριβές των Boeing 737 Max 8 το 2018 και το 2019, από τις οποίες έχασαν τη ζωή τους και οι 346 επιβαίνοντες στις πτήσεις.

Είναι επίσης το τελευταίο και σοβαρότερο από μια σειρά ποιοτικών ελαττωμάτων στα αεροσκάφη της Boeing που έχουν καθυστερήσει τις παραδόσεις στους πελάτες. Ένα μήνα μετά την πτήση της Alaska Airlines, η Boeing δήλωσε ότι οι ελλαττωματικές οπές σε ορισμένα αεροσκάφη Max θα καθυστερήσουν τις παραδόσεις των αεροσκαφών στις αεροπορικές εταιρείες.

Καθυστερήσεις που στοιχίζουν

Οι διευθύνοντες σύμβουλοι, συμπεριλαμβανομένων εκείνων της Alaska και της United, έχουν εκφράσει δημοσίως την απογοήτευσή τους για την Boeing, καθώς περιμένουν νέα αεροπλάνα για να επωφεληθούν από την έκρηξη των μετα-πανδημικών ταξιδιών.

Η τάπα της πόρτας που εξερράγη από το σχεδόν ολοκαίνουργιο 737 Max 9 της πτήσης 1282 της Alaska Airlines έχει ήδη προκαλέσει αυξημένο έλεγχο και περιορισμούς από τις ομοσπονδιακές ρυθμιστικές αρχές των Ηνωμένων Πολιτειών.

Τα μπουλόνια σε αυτό το πάνελ, το οποίο κλείνει μια αχρησιμοποίητη έξοδο κινδύνου, φαίνεται ότι δεν είχαν επανατοποθετηθεί πριν παραδοθεί στην Alaska Airlines πέρυσι, όπως διαπίστωσε προκαταρκτική έρευνα του Εθνικού Συμβουλίου Ασφάλειας Μεταφορών.

Η Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας δήλωσε ότι έχει εντείνει τις άμεσες επιθεωρήσεις των γραμμών παραγωγής Max της Boeing και δήλωσε ότι θα απαγορεύσει στον κατασκευαστή να αυξήσει την παραγωγή μέχρι η υπηρεσία να ικανοποιηθεί από τους ελέγχους ποιότητας.

Καθώς η Boeing αγωνίζεται να διορθώσει τις ατέλειες κατά μήκος της γραμμής παραγωγής της, η ανταγωνίστρια Airbus έχει αυξήσει τόσο την παραγωγή όσο και τις παραδόσεις νέων αεροσκαφών.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή