Μετά την απόφαση της γαλλικής κυβέρνησης να σταματήσει το οικολογικό μπόνους στα εκμισθωμένα επιβατηγά (ΕΙΧ) αυτοκίνητα με οδηγό, η Uber ανακοίνωσε έκτακτη ενίσχυση 5 εκατ. ευρώ ως αποζημίωση στους οδηγούς της.
Αυτή η ενίσχυση στοχεύει στην αντιστάθμιση της απώλειας του μπόνους των 3.000 ευρώ που δικαιούνταν οι οδηγοί ΕΙΧ. Καθώς οι δημόσιες αρχές και διάφορες βιομηχανίες επιβραδύνουν τις προσπάθειές τους σχετικά με την ηλεκτροκίνηση, η Uber συνεχίζει να υποστηρίζει τους οδηγούς και τη μετάβαση στα ηλεκτρικά οχήματα, τόσο στη Γαλλία όσο και στις ευρωπαϊκές χώρες που δραστηριοποιείται.
Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, η «Uber λαμβάνει άμεσα μέτρα για τη διατήρηση και την επιτάχυνση του ρυθμού μετάβασης στην ηλεκτροκίνηση προσφέροντας κίνητρα στους οδηγούς».
Μπλόκο στον νόμο για τους gig-workers – Η στάση της Ελλάδας
Με αφορμή τη διακοπή του οικολογικού μπόνους στη Γαλλία, κάτι που ενδέχεται να έχει αποτρεπτικό αποτέλεσμα στη μετάβαση στα ηλεκτρικά οχήματα για νομικά πρόσωπα και να αποθαρρύνει τους οδηγούς, η εταιρεία θα προσφέρει οικονομική βοήθεια στους οδηγούς ΕΙΧ.
Σημειώνεται πως η Uber ήδη δίνει περί τα 4.500 ευρώ στους οδηγούς για την απόκτηση ηλεκτρικού οχήματος στο πλαίσιο του Σχεδίου για την Ηλεκτροκίνηση.
Φιλόδοξοι στόχοι
Η Laureline Serieys, Γενική Διευθύντρια της Uber στη Γαλλία, εξηγεί: «Η διακοπή του οικολογικού μπόνους για νομικά πρόσωπα στερεί από τους μισούς οδηγούς ΕΙΧ αυτή τη βοήθεια. Ωστόσο, οι οδηγοί, διανύοντας κατά μέσο όρο 250 χλμ. την ημέρα, συμβάλλουν στη μείωση εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα και σε μια πιο ηθική μετάβαση. Όσο οι δημόσιες αρχές επιβραδύνουν τις προσπάθειές τους, εμείς επιβεβαιώνουμε τον ηγετικό μας ρόλο στη μετάβαση στα ηλεκτρικά οχήματα. Καλούμε όλους να κινητοποιηθούν για να μην αφήσουν τους οδηγούς ΕΙΧ στο περιθώριο.»
Η επίτευξη αυτών των φιλόδοξων στόχων απαιτεί την κινητοποίηση όχι μόνο ιδιωτικών φορέων αλλά και δημόσιων αρχών. Είναι σαφές ότι τα πλάνα κρατικών ενισχύσεων για τους οδηγούς VTC, ένα επάγγελμα που βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της ηλεκτρικής μετάβασης στον τομέα των μεταφορών, μειώνονται. Ωστόσο, η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση σε ποσοστό 100% έως το 2030 στην Ευρώπη και σε ποσοστό 100% αποτελεί δέσμευση της Uber.
Latest News
Ο Τραμπ δίνει «γη και ύδωρ» κινήτρων για να φέρει μεγάλες επενδύσεις πίσω στις ΗΠΑ
Ο Τραμπ αποσκοπεί σε μια κοσμογονία εγχώριων επενδύσεων στις ΗΠΑ - Η πρόταση για διευκολύνσεις στις επενδύσεις άνω του 1 δισ.
Η Ινδία κατασκευάζει το δικό της «Χόνγκ Κονγκ» - Το φαραωνικό project των 9 δισ.
Ανησυχία ότι το σχέδιο θα εξαλείψει μερικές από τις απομονωμένες φυλές που ζουν στα νησιά του αρχιπελάγους Νικομπάρ - Τι λέει η Ινδία
Από ένα KFC στην αυτοκρατορία των 3 δισ. - Ποιος είναι ο Αυστραλός επιχειρηματίας Τζακ Κάουιν
Σήμερα, ο Τζακ Κάουιν κατέχει το 98% της εταιρείας του, ενώ το υπόλοιπο 2% ανήκει σε ορισμένους από τους αρχικούς επενδυτές και μετόχους του
Οι τρεις αδύναμοι κρίκοι της ευρωοικονομίας το 2025
Θα παλέψουν με την ύφεση τη νέα χρονιά οι μεγαλύτερες οικονομίες της ΕΕ, Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία
Ενοίκια σοκ για τους φοιτητές στο Λονδίνο μετά τις νέες αυξήσεις [γράφημα]
Τι αποκαλύπτει έρευνα για τους φοιτητές στη Βρετανία
Η πλειοψηφία των startups δεν μακροημερεύει - Η ωμή αλήθεια είναι ότι κανείς δεν νοιάζεται
Γιατί αποτυγχάνουν τόσες πολλές startups; Φυσικά, δεν υπάρχει μόνο ένας λόγος
Safran: Με το βλέμμα στις συμβάσεις του αμερικανικού στρατού
Η γαλλική εταιρεία αναμένει αύξηση των πωλήσεων κατά περίπου 10% το 2025, καθώς και τρέχοντα λειτουργικά κέρδη μεταξύ 4,7 και 4,8 δισ. ευρώ σε συγκρίσιμη βάση
Έφοδος τελωνιακών και της ευρωπαικής εισαγγελίας στα γραφεια της Adidas
Tο ένταλμα έρευνας για την Adidas ανέφερε την (ύποπτη) σωρευτική φορολογική ζημία σε περισσότερα από 1,1 δισεκατομμύρια ευρώ
Τιμές-φωτιά οι Χριστουγεννιάτικες αγορές στη Γερμανία
Ο υψηλός πληθωρισμός δεν μπορεί παρά να επηρεάσει και τις Χριστουγεννιάτικες Αγορές στη Γερμανία. Έως 7 ευρώ στοιχίζει το περίφημο «ζεστό κρασί» με μπαχαρικά.
Η αβεβαιότητα της εμπορικής πολιτικής των ΗΠΑ αρχίζει να «δαγκώνει» την Ευρώπη - Τι εκτιμά η Goldman Sachs
H Goldman Sachs επιχειρεί να εξετάσει την επίδραση της αβεβαιότητας της εμπορικής πολιτικής του Ντόναλντ Τραμπ εντός κι εκτός ΗΠΑ