Αποζημίωση απαιτεί η αεροπορική εταιρεία Ryanair από την Boeing για την επιδείνωση των καθυστερήσεων παράδοσης αεροσκαφών που ανάγκασαν τον ιρλανδικό αερομεταφορέα να μειώσει τις προβλέψεις της για τον αριθμό των επιβατών που θα μεταφέρει εντός του 2024 και να προειδοποιήσει ότι βρίσκεται στο κατώφλι της ακύρωσης ορισμένων πτήσεων αυτό το καλοκαίρι.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Ryanair, Μάικλ Ο’ Λίρι, δήλωσε ότι «πραγματικά δεν είναι σίγουρος» πόσα αεροσκάφη 737 Max θα παραδώσει η Boeing εγκαίρως για τους καλοκαιρινούς μήνες αιχμής, σημειώνοντας ότι η αμερικανική αεροδιαστημική εταιρεία βυθίστηκε σε ένα κατασκευαστικό «σόου» μετά την έκρηξη που σημειώθηκε σε άτρακτο πτήσης της Alaska Airlines τον περασσμένο Ιανουάριο.
Η Boeing αντιμετώπισε έντονο έλεγχο για το περιστατικό και η αμερικανική ρυθμιστική αρχή της αεροπορίας την εμπόδισε να επεκτείνει την παραγωγή του 737 Max, του πιο δημοφιλούς αεροπλάνου της.
Η Alaska Airlines και η Copa Airlines του Παναμά ζήτησαν από την Boeing να πληρώσει αποζημιώσεις για τις απώλειες που προκλήθηκαν από το ατύχημα και την επακόλουθη καθήλωση στο έδαφος των αεροπλάνων. Τα σχόλια του Ο’ Λίρι δείχνουν ότι η Boeing θα μπορούσε να αντιμετωπίσει περισσότερες αξιώσεις αποζημίωσης για τις καθυστερήσεις στη διαδικασία παραγωγής της.
Συζητούν για αποζημίωση
«Υπάρχει μια συζήτηση με την Boeing για το αν δικαιούμαστε κάποια αποζημίωση για αυτές τις καθυστερημένες παραδόσεις», δήλωσε ο CEO της Ryanair σε συνέντευξη Τύπου την Παρασκευή.
Όπως είπε, οι συζητήσεις επικεντρώθηκαν στο εάν τα ζητήματα παραγωγής συνιστούσαν «δικαιολογημένες καθυστερήσεις», οι οποίες δεν θα υπόκεινται σε αποζημίωση, όπως ορίζεται στη σύμβαση με την Boeing.
«Είμαστε πολύ σταθεροί με την άποψη ότι είναι ασυγχώρητο», είπε. «Η ανάπτυξή μας έχει περιοριστεί γιατί αυτή τη στιγμή δεν ξέρουμε πραγματικά πόσα αεροσκάφη πρόκειται να πάρουμε». . . υπάρχει άθλιο σόου στο Σιάτλ [σ.σ. στην κύρια γραμμή παραγωγής της Boeing]».
Η Ryanair ανέμενε να παραλάβει 57 αεροσκάφη 737 Max-8 έως τον Ιούνιο για να δρομολογηθούν κατά τους καλοκαιρινούς μήνες αιχμής, αλλά αναθεωρούσε τακτικά τις εκτιμήσεις της καθώς τα κατασκευαστικά προβλήματα ταλανίζουν εδώ και καιρό την Boeing.
«Η Boeing θα προσπαθήσει να ισχυριστεί ότι είναι δικαιολογημένες οι καθυστερήσεις. Νομίζω ότι θα λάβουμε κάποια μέτρια αποζημίωση από την Boeing. Αλλά η εστίασή μας δεν είναι να πάρουμε αποζημίωση από την Boeing, η εστίασή μας είναι να πάρουμε τα…αναθεματισμένα αεροπλάνα από αυτούς», είπε σε οργισμένο ύφος ο O’Λίρι.
Ο επικεφαλής της Ryanair δήλωσε ότι η αεροπορική εταιρεία θα λάβει πιθανώς μεταξύ 40 και 45 αεροσκαφών, αν και ο αριθμός θα μπορούσε να πέσει κάτω από 40. Το καλοκαιρινό πρόγραμμα της αεροπορικής εταιρείας για το 2024 βασίζεται στην παραλαβή τουλάχιστον 50 αεροσκαφών από την Boeing και ο O’Λίρι είπε ότι η Ryanair θα πρέπει να ανακοινώσει «μικρές περικοπές δρομολογίων». μέχρι το τέλος Μαρτίου, αν έφτασαν μόνο 40 μέχρι το τέλος Μαρτίου.
Το σχέδιο είναι η Ryanair να περικόψει πτήσεις από δρομολόγια με πολλαπλές καθημερινές πτήσεις ώστε να αποφευχθεί η αναστάτωση στους πελάτες. «Θα είμαστε σε θέση να προσφέρουμε στους επηρεαζόμενους πελάτες εναλλακτικές πτήσεις την ίδια ημέρα ή άλλες ημέρες».
Latest News
Ο Τραμπ δίνει «γη και ύδωρ» κινήτρων για να φέρει μεγάλες επενδύσεις πίσω στις ΗΠΑ
Ο Τραμπ αποσκοπεί σε μια κοσμογονία εγχώριων επενδύσεων στις ΗΠΑ - Η πρόταση για διευκολύνσεις στις επενδύσεις άνω του 1 δισ.
Η Ινδία κατασκευάζει το δικό της «Χόνγκ Κονγκ» - Το φαραωνικό project των 9 δισ.
Ανησυχία ότι το σχέδιο θα εξαλείψει μερικές από τις απομονωμένες φυλές που ζουν στα νησιά του αρχιπελάγους Νικομπάρ - Τι λέει η Ινδία
Από ένα KFC στην αυτοκρατορία των 3 δισ. - Ποιος είναι ο Αυστραλός επιχειρηματίας Τζακ Κάουιν
Σήμερα, ο Τζακ Κάουιν κατέχει το 98% της εταιρείας του, ενώ το υπόλοιπο 2% ανήκει σε ορισμένους από τους αρχικούς επενδυτές και μετόχους του
Οι τρεις αδύναμοι κρίκοι της ευρωοικονομίας το 2025
Θα παλέψουν με την ύφεση τη νέα χρονιά οι μεγαλύτερες οικονομίες της ΕΕ, Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία
Ενοίκια σοκ για τους φοιτητές στο Λονδίνο μετά τις νέες αυξήσεις [γράφημα]
Τι αποκαλύπτει έρευνα για τους φοιτητές στη Βρετανία
Η πλειοψηφία των startups δεν μακροημερεύει - Η ωμή αλήθεια είναι ότι κανείς δεν νοιάζεται
Γιατί αποτυγχάνουν τόσες πολλές startups; Φυσικά, δεν υπάρχει μόνο ένας λόγος
Safran: Με το βλέμμα στις συμβάσεις του αμερικανικού στρατού
Η γαλλική εταιρεία αναμένει αύξηση των πωλήσεων κατά περίπου 10% το 2025, καθώς και τρέχοντα λειτουργικά κέρδη μεταξύ 4,7 και 4,8 δισ. ευρώ σε συγκρίσιμη βάση
Έφοδος τελωνιακών και της ευρωπαικής εισαγγελίας στα γραφεια της Adidas
Tο ένταλμα έρευνας για την Adidas ανέφερε την (ύποπτη) σωρευτική φορολογική ζημία σε περισσότερα από 1,1 δισεκατομμύρια ευρώ
Τιμές-φωτιά οι Χριστουγεννιάτικες αγορές στη Γερμανία
Ο υψηλός πληθωρισμός δεν μπορεί παρά να επηρεάσει και τις Χριστουγεννιάτικες Αγορές στη Γερμανία. Έως 7 ευρώ στοιχίζει το περίφημο «ζεστό κρασί» με μπαχαρικά.
Η αβεβαιότητα της εμπορικής πολιτικής των ΗΠΑ αρχίζει να «δαγκώνει» την Ευρώπη - Τι εκτιμά η Goldman Sachs
H Goldman Sachs επιχειρεί να εξετάσει την επίδραση της αβεβαιότητας της εμπορικής πολιτικής του Ντόναλντ Τραμπ εντός κι εκτός ΗΠΑ