Την 3η θέση παγκοσμίως σε όρους αξίας στόλου κατέλαβε με βάση τα στοιχεία του Φεβρουαρίου της VesselsValue, που ειδικεύεται στις αποτιμήσεις της ποντοπόρου ναυτιλίας, η Ελλάδα.
UNCTAD: Κίνδυνοι για το παγκόσμιο εμπόριο – Σουέζ, Παναμάς και Μαύρη Θάλασσα αλλάζουν τα δεδομένα
Ειδικότερα, σύμφωνα με την έρευνα που υπογράφει η Rebecca Galanopoulos-Jones, Senior Content Analyst, Veson Nautical, η αξία του ελληνόκτητου στόλου διαμορφώθηκε στα $169,4 δισ. μετά την Κίνα με $204 δισ. που βρέθηκε στην 2η θέση και την Ιαπωνία που με αξία στόλου $206,4 δισ. βρέθηκε στην 1η θέση.
Πού ανταγωνίζονται «στα ίσα» Κίνα, Ιαπωνία και Ελλάδα
Με βάση τις αξίες των bulk carriers, tankers, containerships, LNG carriers και LPG carriers, δηλαδή τους τύπους των πλοίων που πρωταγωνιστούν στην ναυτιλιακή βιομηχανία, οι πρώτες αυτές τρεις χώρες κινούνται περίπου στα ίδια επίπεδα ($176,3 δισ. για την Κίνα, $172,2 δισ.για την Ιαπωνία και $166,5 δισ. για την Ελλάδα).
Πρώτοι στα δεξαμενόπλοια, δεύτεροι στα LNG
Το 98% της αξίας του ελληνόκτητου στόλου αφορά σε bulk carriers, tankers, containerships και gas carriers που δεικνύει και την στρατηγική ανάπτυξης της ελληνικής ναυτιλίας. Η Ελλάδα βρίσκεται στην κορυφή παγκοσμίως κατάταξης στον τομέα των δεξαμενοπλοίων με συνολική αξία $69,5 δις, στην δεύτερη θέση στον τομέα των LNG carriers με $31,12 δις. Θα πρέπει να σημειωθεί πως η αξία ενός στόλου εξαρτάται από την αξία του εκάστοτε τύπου πλοίου, αλλά η ισχύς ενός στόλου αποτυπώνεται με βάση τη χωρητικότητά όπου η Ελλάδα κυριαρχεί.
Latest News
Νέο διπλό χτύπημα των Χούθι στην Ερυθρά- Εκτόξευσαν 3 πυραύλους
Δεν έχουν αναφερθεί τραυματισμοί ή άλλες ζημιές από πλοία των ΗΠΑ, του συνασπισμού ή των εμπορικών πλοίων, σύμφωνα με την CENTCOM
«Κομφούζιο» στα λιμάνια λόγω Πρωτομαγιάς - Οι αλλαγές στα δρομολόγια του Πάσχα
Σχεδόν γεμάτα και με τιμές το ίδιο ακριβές με πέρυσι θα ταξιδέψουν φέτος οι εκδρομείς της Μ. Εβδομάδας
Πλώρη για τους 40 εκατ. ταξιδιώτες έβαλαν τα κρουαζιερόπλοια
Ξεπέρασε την προ-Covid κίνηση ο κλάδος φθάνοντας τους 31,7 εκατ. επιβάτες πέρυσι και για το 2024 ανεβάζει τον πήχη στους 35,7 εκατ. επιβάτες
«Οι Βόρειες Σποράδες θα έχουν ίσως και καλύτερο περιβάλλον ακτοπλοϊκών συνδέσεων», λέει ο Στυλιανίδης
Η απάντηση του υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Χρήστου Στυλιανίδη στη Βουλή, σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή του ΚΚΕ Κωνσταντίνου – Βασίλειου Μεταξά
Επανεξελέγη πρόεδρος της ΔΝΕ ο Αντώνης Βενιέρης
Συγκρότηση σε Σώμα του Διοικητικού Συμβουλίου και κατάρτιση του προεδρείου της
Νέες αναταράξεις στο διεθνές εμπόριο - Οι προειδοποιήσεις των Χούθι
Σοβαρές περιβαλλοντικές επιπτώσεις από τη δρομολόγηση των πλοίων γύρω από την Αφρική
Εκπτώσεις σε ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια για αναπληρωτές εκπαιδευτικούς
Το μέτρο αφορά στη μετάβαση αναπληρωτών εκπαιδευτικών στον τόπο μόνιμης διαμονής τους για τις εορτές του Πάσχα
Εκπέμπουν SOS τα λιμάνια της Μεσόγειου - Δεν έχουν να αποθηκεύσουν τα εμπορεύματα
Νέες προκλήσεις δημιουργεί η αναταραχή στην Ερυθρά Θάλασσα
Συνάντηση Στυλιανίδη με τον εκτελεστικό διευθυντή του FRONTEX
Συζητήθηκε η προοπτική ενίσχυσης των διεξαγόμενων επιχειρήσεων και βελτίωσης της ανταπόκρισης της ΕΕ στις προκλήσεις που έχουν προκύψει λόγω των γεωπολιτικών εξελίξεων
Τι αλλάζει στην ασφάλεια των πλοίων - Αυξημένη ζήτηση για ενόπλους και συμβουλές
Οι νέες εστίες που αλλάζουν τα δεδομένα