Την 3η θέση παγκοσμίως σε όρους αξίας στόλου κατέλαβε με βάση τα στοιχεία του Φεβρουαρίου της VesselsValue, που ειδικεύεται στις αποτιμήσεις της ποντοπόρου ναυτιλίας, η Ελλάδα.

UNCTAD: Κίνδυνοι για το παγκόσμιο εμπόριο – Σουέζ, Παναμάς και Μαύρη Θάλασσα αλλάζουν τα δεδομένα

Ειδικότερα, σύμφωνα με την έρευνα που υπογράφει η Rebecca Galanopoulos-Jones, Senior Content Analyst, Veson Nautical, η αξία του ελληνόκτητου στόλου διαμορφώθηκε στα  $169,4 δισ. μετά την Κίνα με $204 δισ. που βρέθηκε στην 2η θέση και την Ιαπωνία που με αξία στόλου $206,4 δισ. βρέθηκε στην 1η θέση.

Πού ανταγωνίζονται «στα ίσα» Κίνα, Ιαπωνία και Ελλάδα

Με βάση  τις αξίες των bulk carriers, tankers, containerships, LNG carriers και LPG carriers, δηλαδή τους τύπους των πλοίων που πρωταγωνιστούν στην ναυτιλιακή βιομηχανία, οι πρώτες αυτές τρεις χώρες  κινούνται περίπου στα ίδια επίπεδα ($176,3 δισ. για την Κίνα, $172,2 δισ.για την Ιαπωνία  και $166,5 δισ. για την Ελλάδα).

Πρώτοι στα δεξαμενόπλοια, δεύτεροι στα LNG

Το 98% της αξίας του ελληνόκτητου στόλου αφορά σε  bulk carriers, tankers, containerships και gas carriers που δεικνύει και την  στρατηγική ανάπτυξης της ελληνικής ναυτιλίας.  Η Ελλάδα βρίσκεται στην κορυφή παγκοσμίως κατάταξης  στον τομέα των δεξαμενοπλοίων με συνολική αξία $69,5 δις, στην δεύτερη θέση στον τομέα των  LNG carriers με $31,12 δις. Θα πρέπει να σημειωθεί πως η  αξία ενός στόλου εξαρτάται από την αξία του εκάστοτε τύπου πλοίου, αλλά η  ισχύς ενός στόλου αποτυπώνεται  με βάση  τη χωρητικότητά όπου η  Ελλάδα κυριαρχεί.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Ναυτιλία
Στυλιανίδης: Στο Συμβούλιο Επικρατείας θα φανεί ότι έχουμε δίκιο για τις άγονες γραμμές
Ναυτιλία |

Στυλιανίδης: Στο Συμβούλιο Επικρατείας θα φανεί ότι έχουμε δίκιο για τις άγονες γραμμές

Οι ευρωπαϊκές ενισχύσεις που συνδέονται με χρηματοδότηση ακόμα και από ειδικά κεφάλαια, μπορεί να ξεπεράσουν, για πρώτη φορά, τα δύο δισ. ευρώ, είπε ο Χρήστος Στυλιανίδης