
Εντός 90 ημερών καλείται η Boeing να εκπονήσει σχέδιο για τη διόρθωση σοβαρών ζητημάτων ποιότητας και ασφάλειας, ανακοίνωσε την Τετάρτη η Ομοσπονδιακή Διοίκηση Αεροπορίας των ΗΠΑ (FAA).
Προηγήθηκε, μια ημέρα νωρίτερα, συνάντηση μεταξύ του διαχειριστή της FAA, Μάικ Γουίτακερ και του Διευθύνοντος Συμβούλου της Boeing, Ντέιβ Καλχούν, όπου ο Γουίτακερ υπέβαλε το αίτημα.
Ryanair: Απαιτεί αποζημίωση από την Boeing για τις καθυστερήσεις στην παράδοση αεροσκαφών
Σημειώνεται ότι η FAA διεξήγαγε ενδελεχή έρευνα που διήρκεσε ένα χρόνο και η οποία διαπίστωσε «αποσύνδεση» μεταξύ των στελεχών της Boeing και των υπαλλήλων για ζητήματα ασφάλειας και εκτίμησε ότι οι εργαζόμενοι φοβούνται για το μέλλον της επαγγελματικής τους καριέρας λόγω αναφοράς ζητημάτων ασφάλειας.
Η συνάντηση προηγήθηκε της αναμενόμενης έκδοσης ενός πορίσματος ελέγχου διάρκειας έξι εβδομάδων της FAA στη γραμμή παραγωγής της Boeing – ένας έλεγχος που ωθήθηκε από τη διαπίστωση των ερευνητών ότι δεν είχαν τοποθετηθεί κρίσιμα μπουλόνια σε ένα βύσμα πόρτας Boeing 737 Max 9 που άνοιξε κατά τη διάρκεια της πτήσης.
Η FAA τόνισε ότι το σχέδιο της Boeing πρέπει να αντιμετωπίσει τις αδυναμίες στην εφαρμογή του Συστήματος Διαχείρισης Ασφάλειας της εταιρείας, γνωστό ως SMS, καθώς και στην ενσωμάτωση του προγράμματος SMS με ένα άλλο ποιοτικό πρόγραμμα. Το SMS είναι ένα εγχειρίδιο που υποτίθεται ότι καθοδηγεί τους υπαλλήλους σχετικά με τις διαδικασίες που πρέπει να ακολουθήσουν για να διασφαλίσουν ότι τα αεροπλάνα είναι ασφαλή. Ωστόσο, η επιτροπή, παρά τη λεπτομερή επανεγγραφή του εγχειριδίου τα τελευταία χρόνια, διαπίστωσε ότι «πολλοί υπάλληλοι της Boeing δεν επέδειξαν γνώση των προσπαθειών της Boeing με το εν λόγω εγχειρίδιο, ούτε του σκοπού και των διαδικασιών του».
Η επιτροπή που ανέφερε για τις ελλείψεις ασφαλείας της Boeing τη Δευτέρα συνέστησε στην εταιρεία να αντιμετωπίσει αυτά τα ζητήματα εντός έξι μηνών. Ωστόσο η νέα οδηγία της FAA θέτει ένα ταχύτερο χρονοδιάγραμμα.
Το σχέδιο της Boeing που θα προκύψει πρέπει να οδηγήσει σε μια «μετρήσιμη, συστημική αλλαγή στον ποιοτικό έλεγχο της κατασκευής», ανέφερε η FAA.


Latest News

Η Boeing απειλεί να σταματήσει να κατασκευάζει αεροσκάφη για την Κίνα
Ο εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ-Κίνας επισκιάζει τα καλύτερα από τα αναμενόμενα οικονομικά αποτελέσματα της Boeing

Άνοδος της μετοχής της Alphabet λόγω της αύξησης των εσόδων το α' τρίμηνο
Η Alphabet είχε έσοδα 90,23 δισ. δολάρια έναντι προβλέψεων για έσοδα 89,12 δισ. δολαρίων, ενώ τα κέρδη ανά μετοχή ανήλθαν στα 2,81 δολάρια έναντι εκτιμήσεων για 2,01 δολάρια

Από «αόρατη» σύζυγος αντιπροέδρου... celebrity - Ποια είναι η δεύτερη κυρία των ΗΠΑ Ούσα Βανς
Ως δεύτερη κυρία, η Ούσα Βανς έχει κρατήσει χαμηλό προφίλ στην Ουάσιγκτον, αλλά έχει σχέδια

Πόσο πιο πλούσιες έγιναν οι 19 πλουσιότερες οικογένειες των ΗΠΑ πέρυσι
Οι πλουσιότεροι από τους πλούσιους στην Αμερική ελέγχουν τον πλούτο του έθνους σε επίπεδα ρεκόρ

100 ημέρες χάους και ελάχιστα αποτελέσματα από το DOGE του Μασκ
Αδηλο το μέλλον του υπουργείου αποτελεσματικότητας μετα την αποχώρηση Μασκ - Η κριτική για έλλειψη διαφάνειας και τα πενιχρά αποτελέσματα

Από τα τρένα στα... τανκς - Η ιστορική στροφή της Γερμανίας που γεννά ευκαιρίες
Τι αναφέρει δημοσίευμα των FT για τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει αυτό το διάστημα η μεγαλύτερη οικονομία της Ευρώπης

Τραμπ: Ο πόλεμος με την Fed και το βαθύ πλήγμα στην αγορά ομολόγων
Στο κάδρο η ανεξαρτησία της Fed που προστίθεται στις ανησυχίες των επενδυτών για το χρέος, τον εμπορικό πόλεμο και τους τριγμούς στο καθεστώς του ασφαλούς καταφυγίου

H μεγάλη αντεπίθεση της Volkswagen στην Κίνα
Τρία καινούργια μοντέλα σχεδιασμένα ειδικά για την κινεζική αγορά παρουσίασε η γερμανική εταιρεία στη Σανγκάη

Η Nestle παγώνει τις τιμές για να μη χάσει καταναλωτές
Οι δασμοί πυροδοτούν σενάρια ύφεσης και πτώσης της κατανάλωσης - Σε άνοδο τα προϊόντα private label
![Φιλίπ Λέιν [ΕΚΤ]: Οι δασμοί Τραμπ είναι απίθανο να οδηγήσουν σε ύφεση την ευρωζώνη](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/08/lane-ecb-600x432.jpg)
Λέιν: Οι δασμοί είναι απίθανο να οδηγήσουν σε ύφεση την ευρωζώνη
Ο Φιλίπ Λέιν εμφανίστηκε αισιόδοξος - Τι ανακοίνωσε για τα επιτόκια