Η Boeing δεν θα επιδείξει εμπορικά αεροπλάνα στην Αεροπορική Έκθεση της Σιγκαπούρης, και αναγκαστικά τα φώτα της δημοσιότητας για επιβατικά αεροσκάφη θα πέσουν στην ανταγωνιστική Airbus καθώς και στα κινεζικά αεροσκάφη.
Αυτή η απουσία έρχεται καθώς η Boeing ανέφερε μείωση στις παραγγελίες και τις παραδόσεις αεροσκαφών τον Ιανουάριο, μετά από μια έκρηξη κατά τη διάρκεια της πτήσης ενός πάνελ ατράκτου σε ένα από 737 Max 9 στην αρχή του έτους.
Boeing: Πίεση για αύξηση της παραγωγής, χαλαρές βίδες και εκδίωξη επιθεωρητών
Ενώ θα υπάρχουν εναέριες επιδείξεις εμπορικών αεροσκαφών από την Airbus και το αεροσκάφος της Κίνας Comac C919, η Boeing δεν θα έχει κανένα εμπορικό αεροσκάφος στην αεροπορική έκθεση.
Θα είναι παρούσα με στρατιωτικά αεροσκάφη
Η Boeing θα εξακολουθεί να επιδεικνύει τις αμυντικές της ικανότητες και θα διαθέτει πολλά από τα πολεμικά της αεροσκάφη, συμπεριλαμβανομένου του αειθαλούς B-52 Stratofortress που θα συμμετάσχει στην εναέρια επίδειξη της Πολεμικής Αεροπορίας των ΗΠΑ.
Η Boeing θα παρουσιάσει ομοίωμα καμπίνας του ευρείας ατράκτου επιβατικού της αεροπλάνου 777X, το οποίο η εταιρεία ισχυρίζεται ότι είναι το μεγαλύτερο δικινητήριο τζετ στον κόσμο. Οι παραδόσεις για τα αεροσκάφη, που αναμένονται από το 2025, μαστίζονται από καθυστερήσεις.
Το Airshow της Σιγκαπούρης — που πραγματοποιήθηκε από τις 20 έως τις 25 Φεβρουαρίου — συνήθως παρακολουθείται από δεκάδες χιλιάδες, συμπεριλαμβανομένων στρατιωτικών αντιπροσωπειών και λάτρεις της αεροπορίας.
Αυτή είναι η πρώτη μεγάλη διεθνής αεροδιαστημική εκδήλωση από την έκρηξη τον περασμένο μήνα, η οποία οδήγησε την Boeing σε άλλη μια κρίση αφού οι ρυθμιστικές αρχές ασφαλείας των ΗΠΑ διέταξαν την προσωρινή καθίλωση περισσότερων από 170 αεροπλάνων Boeing 737 Max 9.
Το ατύχημα στις 5 Ιανουαρίου, άφησε τα στελέχη της Boeing να παλεύουν για ανακτήσουν την εμπιστοσύνη των πελατών αεροπορικών εταιρειών, των επενδυτών και των ρυθμιστικών αρχών.
Το ατύχημα μετά την έκρηξη της πόρτας του 737 Max-9 θόλωσε τα ισχυρά αποτελέσματα της Boeing το 2023.
Η ανταγωνιστική Airbus θα πετάξει το μεγάλο μοντέλο της ευρείας ατράκτου A350-1000 στην αεροπορική έκθεση. Ο γαλλικός κατασκευαστής αεροπλάνων θα διαθέτει επίσης στατικές εκθέσεις ελικοπτέρων, στρατιωτικών αεροσκαφών καθώς και ενός άλλου εμπορικού τζετ, του A330neo.
Ανταγωνισμός από Κίνα
Η Κίνα ετοιμάζεται επίσης να παρουσιάσει και να πετάξει το εμπορικό αεροσκάφος C919 στενής ατράκτου, που αναπτύχθηκε από την Commercial Aircraft Corporation of China, ή Comac.
Θα είναι ένα από τα πλέον αναμενόμενα εκθέματα στη διοργάνωση, καθώς είναι η πρώτη φορά που η Κίνα θα πετάξει το εγχώριο αεροπλάνο της για διεθνές κοινό.
Παρόλο που το αεροσκάφος είναι πιστοποιημένο μόνο από τις κινεζικές αρχές, ειδικοί του κλάδου είπαν ότι θα μπορούσε να είναι πρώιμος ανταγωνιστής του δίπολου εμπορικής αεροπορίας Boeing – Airbus.
«Οι επαφές της βιομηχανίας για τις οποίες μιλάμε πιστεύουν ότι τα προβλήματα στη Boeing, συγκεκριμένα με το 737 Max, αποτελούν μια πρώιμη ευκαιρία για την Comac», δήλωσε στο CNBC ο αναλυτής της Northcoast Research Κρις Όλιν.
Σύμφωνα με τoν Όλιν, το C919 μπορεί τελικά να τσιμπήσει το μερίδιο αγοράς της Boeing Max, αλλά σημείωσε ότι «ο αντίκτυπος του C919 είναι πιθανό να μειωθεί τα επόμενα δύο χρόνια με την παραγωγή αεροσκαφών να αναμένεται να περιοριστεί σε 75-100 αεροσκάφη ετησίως».
Δεν είναι όλα ζοφερά φέτος
Παρόλο που η κρίση Max και οι διακοπές της εφοδιαστικής αλυσίδας είναι μεγάλες στον κλάδο, οι αναλυτές αναμένουν ότι ο αντίκτυπος στην Boeing θα είναι βραχυπρόθεσμος.
″Κατόπιν παραγγελιών, το 2023 ήταν η καλύτερη χρονιά παραγγελιών που έχει καταγραφεί για εμπορικά αεροπλάνα Boeing και ήταν ιδιαίτερα ισχυρό τον Δεκέμβριο», δήλωσε ο Μάιλς Γουόλτον, Διευθύνων Σύμβουλος της Wolfe Research, τονίζοντας ότι όπως και η Airbus, έτσι και η Boeing αναμένεται να δει υψηλότερες παραδόσεις από έτος σε έτος.
Latest News
Κανένα φως στο... τούνελ - Η Hershey απέρριψε και τη δεύτερη πρόταση της Mondelēz
Δεν είναι η πρώτη φορά που η Mondelēz επιδιώκει ένα deal με την Hershey - Το 2016, εγκατέλειψε τις συζητήσεις για πιθανή εξαγορά
Η νίκη Τραμπ και το πάρτι στις αγορές - Πώς ανακατεύεται η τράπουλα
Η δραστηριότητα των αγορών «εξερράγη» μετά την νίκη Τραμπ καθώς οι traders πόνταραν σε μια πιο φιλική προς τις επιχειρήσεις προσέγγιση
ABN Amro: Πότε θα επιβληθούν οι δασμοί Τραμπ - Οι επιπτώσες για την Ελλάδα
Οι επικείμενοι δασμοί Τραμπ στην Κίνα αναμένεται να εφαρμοστούν λίγους μήνες μετά την ορκωμοσία του
Για δεύτερο συνεχόμενο μήνα σε ύφεση η βρετανική οικονομία
Το Ακαθάριστο Εγχώριο Προϊόν στη Βρετανία συρρικνώθηκε 0,1% σε μηνιαία βάση τον Οκτώβριο, όπως και τον Σεπτέμβριο,
Πώς θα κινηθεί η ΕΚΤ στις μειώσεις επιτοκίων - Οι καταλύτες για τα επόμενα βήματα
Η ΕΚΤ θα συνεχίσει να κινείται με βάση τις αξιολογήσεις και τις διαθέσιμες πληροφορίες που υπάρχουν σε κάθε συνεδρίαση και μετά τον Μάρτιο
Ριζοσπαστικό πείραμα στο Τόκιο για το δημογραφικό μέσω... 4ήμερης εργασίας
Το Τόκιο ξεκινά ριζοσπαστικά πειράματα καθώς προσπαθεί να αντιμετωπίσει το τεράστιο δημογραφικό πρόβλημα στην Ιαπωνία
Γιατί η Amazon δώρισε 1 εκατομμύριο δολάρια στο ταμείο Τραμπ
Η δωρεά για την τελετή ορκωμοσίας έρχεται καθώς ο ιδρυτής Τζεφ Μπέζος και άλλοι προσπαθούν να οικοδομήσουν δεσμούς με τον εκλεγμένο πρόεδρο
Οι Σύριοι στη Γερμανία δεν βιάζονται να φύγουν - Η ζήτηση για εργατικά χέρια είναι μεγάλη
Σε μια οικονομία, όπως αυτή της Γερμανίας, η οποία αντιμετωπίζει μεγάλες ελλείψεις σε εργατικό δυναμικό δεν υπάρχουν πολλά περιθώρια απωλειών εργαζομένων
Κωλοτούμπα Τραμπ για ακρίβεια - Δύσκολο να ρίξουμε τις τιμές
Σε άτακτη υποχώρηση ο εκλεγείς πρόεδρος Τραμπ, λιγότερο από 40 ημέρες πριν αναλάβει την προεδρία της χώρας, ισχυριζόμενος πως δεν μπορεί να καταπολεμήσει την ακρίβεια
Επένδυση 1 δισ. από την Boeing στις ΗΠΑ - Στόχος τα δέκα «787» το μήνα έως το 2026
Η Boeing προσπαθεί να επαναφέρει την παραγωγή των αεροσκαφών τύπου 787 σε πέντε το μήνα μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους