Εντός 90 ημερών καλείται η Boeing να εκπονήσει σχέδιο για τη διόρθωση σοβαρών ζητημάτων ποιότητας και ασφάλειας, ανακοίνωσε την Τετάρτη η Ομοσπονδιακή Διοίκηση Αεροπορίας των ΗΠΑ (FAA).
Προηγήθηκε, μια ημέρα νωρίτερα, συνάντηση μεταξύ του διαχειριστή της FAA, Μάικ Γουίτακερ και του Διευθύνοντος Συμβούλου της Boeing, Ντέιβ Καλχούν, όπου ο Γουίτακερ υπέβαλε το αίτημα.
Ryanair: Απαιτεί αποζημίωση από την Boeing για τις καθυστερήσεις στην παράδοση αεροσκαφών
Σημειώνεται ότι η FAA διεξήγαγε ενδελεχή έρευνα που διήρκεσε ένα χρόνο και η οποία διαπίστωσε «αποσύνδεση» μεταξύ των στελεχών της Boeing και των υπαλλήλων για ζητήματα ασφάλειας και εκτίμησε ότι οι εργαζόμενοι φοβούνται για το μέλλον της επαγγελματικής τους καριέρας λόγω αναφοράς ζητημάτων ασφάλειας.
Η συνάντηση προηγήθηκε της αναμενόμενης έκδοσης ενός πορίσματος ελέγχου διάρκειας έξι εβδομάδων της FAA στη γραμμή παραγωγής της Boeing – ένας έλεγχος που ωθήθηκε από τη διαπίστωση των ερευνητών ότι δεν είχαν τοποθετηθεί κρίσιμα μπουλόνια σε ένα βύσμα πόρτας Boeing 737 Max 9 που άνοιξε κατά τη διάρκεια της πτήσης.
Η FAA τόνισε ότι το σχέδιο της Boeing πρέπει να αντιμετωπίσει τις αδυναμίες στην εφαρμογή του Συστήματος Διαχείρισης Ασφάλειας της εταιρείας, γνωστό ως SMS, καθώς και στην ενσωμάτωση του προγράμματος SMS με ένα άλλο ποιοτικό πρόγραμμα. Το SMS είναι ένα εγχειρίδιο που υποτίθεται ότι καθοδηγεί τους υπαλλήλους σχετικά με τις διαδικασίες που πρέπει να ακολουθήσουν για να διασφαλίσουν ότι τα αεροπλάνα είναι ασφαλή. Ωστόσο, η επιτροπή, παρά τη λεπτομερή επανεγγραφή του εγχειριδίου τα τελευταία χρόνια, διαπίστωσε ότι «πολλοί υπάλληλοι της Boeing δεν επέδειξαν γνώση των προσπαθειών της Boeing με το εν λόγω εγχειρίδιο, ούτε του σκοπού και των διαδικασιών του».
Η επιτροπή που ανέφερε για τις ελλείψεις ασφαλείας της Boeing τη Δευτέρα συνέστησε στην εταιρεία να αντιμετωπίσει αυτά τα ζητήματα εντός έξι μηνών. Ωστόσο η νέα οδηγία της FAA θέτει ένα ταχύτερο χρονοδιάγραμμα.
Το σχέδιο της Boeing που θα προκύψει πρέπει να οδηγήσει σε μια «μετρήσιμη, συστημική αλλαγή στον ποιοτικό έλεγχο της κατασκευής», ανέφερε η FAA.
Latest News
Πού πάνε κορυφαία στελέχη που εγκαταλείπουν την Goldman Sachs
Ο Ίζι Iνγκλαντερ κυνηγάει στελέχη από την τράπεζα της Wall Street, τη στιγμή που ο Ντέιβιντ Σόλομον αντιμετωπίζει νέα αναταραχή
Ποιος αποκάλεσε τεμπέληδες τους Ευρωπαίους;
Ο Νικολάι Τάνγκεν βρίσκει τις επενδύσεις στις ΗΠΑ πιο ελκυστικές λόγω των πιο αδύναμων κανονισμών και της μεγαλύτερης ανάληψης κινδύνων
Το ημιφορτηγό που είναι το αντίθετο του Cybertruck
Απευθύνεται σε χρήστες που το θέλουν για σκληρή δουλειά και όχι για μόστρα
Politico: Γιατί η Βουλγαρία δεν θα ενταχθεί στην Ευρωζώνη το 2025
Παρά την ευρεία δημόσια υποστήριξη της ΕΕ για τον στόχο του Ιανουαρίου 2025, ανώτεροι αξιωματούχοι δηλώνουν σε ιδιωτικές συζητήσεις ότι είναι σχεδόν βέβαιο πως ο στόχος είναι ήδη χαμένος
Φαρμακευτική υπόσχεται θεραπεία του "Ozempic Face"
Μπορούμε να διορθώσουμε το «Ozempic face», λέει η εταιρεία περιποίησης δέρματος Galderma
Γιατί τα ΔΣ τα βάζουν με συμβούλους μετόχων
Οι σωστοί σύμβουλοι και οι εστιασμένοι επενδυτές είναι ζωτικής σημασίας για μια εύρυθμη λειτουργία των μετόχων
H αμερικανική οικονομία απειλείται από στασιμοπληθωρισμό
Αυτό μπορεί να είναι χειρότερο από την οικονομική ύφεση
Προβλέψεις για ανάπτυξη έως 3,5% στο Χονγκ Κονγκ το α΄ τρίμηνο
Εντός του εύρους της πρόβλεψης οικονομικής ανάπτυξης για ολόκληρο το έτος, σύμφωνα με το οικονομικό επιτελείο του Χονγκ Κονγκ
Η ύφεση της αγοράς ακινήτων στη Σιγκαπούρη προσφέρει ευκαιρίες για κροίσους
Η ύφεση στην αγορά ακινήτων της πόλης-κράτους προσφέρει ευκαιρίες για όσους έχουν χρήμα
Αναποτελεσματικές οι κυρώσεις σε Ρωσία και Ιράν
Στο Ιράν επιβάλλονται κυρώσεις εδώ και 40 χρόνια. Στη Ρωσία έχουν επιβληθεί τόσες κυρώσεις, όσο σε καμία άλλη χώρα. Τα αποτελέσματά τους όμως είναι πενιχρά