Όταν διέρρευσε η είδηση έκανε αίσθηση: Η Apple τρέχει ένα πρότζεκτ κατασκευής ηλεκτρικού αυτοκινήτου.
Ακόμα μεγαλύτερη αίσθηση και συζήτηση αναμένεται ότι θα προκαλέσει η πληροφορία που δημοσιεύει το Bloomberg ότι ο τεχνολογικός κολοσσός απολύει την ομάδα Special Projects Group που εργαζόταν σε αυτό το σχέδιο, συνεπώς ότι ακυρώνεται η προσπάθεια να ανταγωνιστεί την Tesla.
Το πρόγραμμα απασχολούσε χιλιάδες υπαλλήλους, αλλά δεν «κούμπωσε» ποτέ με τη βασική δραστηριότητα της Apple, γεννώντας το ερώτημα πού θα απευθυνόταν η Apple για αυτό.
Οι πληροφορίες για τη φιλοδοξία της Apple να εισχωρήσει στον τομέα του αυτοκινήτου διέρρευσαν για πρώτη φορά το 2014 όταν ενέταξε στο δυναμικό της μηχανικούς αυτοκινήτων και άλλα ταλέντα από εταιρείες αυτοκινήτων.
Apple: Προκαλεί πανικό η ζήτηση του Vision Pro στην Ασία
Και ενώ ελάχιστα έγιναν γνωστά γύρω από τα σχέδια της Apple, η εταιρεία έτρεξε ένα πρόγραμμα με αυτόνομα αυτοκίνητα της Apple εξοπλισμένα με αισθητήρες και οδηγούς ασφαλείας που κινούνται στην περιοχή του κόλπου του Σαν Φρανσίσκο.
Η ομάδα Special Projects Group της Apple είχε αρκετές αναδιοργανώσεις όλα αυτά τα χρόνια, συμπεριλαμβανομένων των απολύσεων του 2019, όταν οι εργαζόμενοι μεταφέρθηκαν σε διαφορετικά τμήματα.
Η Apple έχει και άλλα σχέδια που σχετίζονται με την αυτοκινητοβιομηχανία, συμπεριλαμβανομένου του λογισμικού infotainment CarPlay, το οποίο η Apple λέει ότι είναι εγκατεστημένο στο 80% των νέων οχημάτων.
Το πρότζεκτ σε σχέση με το αυτοκίνητο ήταν μέρος μιας εσωτερικής προσπάθειας αναζήτησης τεχνολογιών που θα μπορούσε να αναπτύξει η εταιρεία με τεράστιες πιθανές αγορές.
Ορισμένοι από τους Ασιάτες ανταγωνιστές της Apple στα smartphones έχουν επενδύσει πολλά στον σχεδιασμό και την πιθανή κατασκευή αυτοκινήτων.
Η Xiaomi, κατασκευαστής smartphone Android, εξέδωσε ανακοίνωση για την κατασκευή ενός νέου EV τις προηγούμενες μέρες.
Η Foxconn, ο κύριος κατασκευαστής συνεργάτης της Apple, ανακοίνωσε πέρυσι ότι θα κατασκευάσει ηλεκτρικά οχήματα.
Επισήμως, πάντως, ο CEO της Apple, Τιμ Κουκ, δεν παραδέχθηκε ποτέ δημόσια αυτό το πρότζεκτ, αντίθετα το αναφέρουν ως εργασία σε «αυτόνομα συστήματα».
Ως μέρος της σιωπής της, η Apple δεν έχει περιγράψει τις δαπάνες σε σχέση με αυτό. Συνολικά, η εταιρεία δαπάνησε περίπου 30 δισεκατομμύρια δολάρια για έρευνα και ανάπτυξη το 2023, μια αύξηση 14% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
Ο προϋπολογισμός Ε&Α της Apple περιλαμβάνει επενδύσεις σε νέο λογισμικό και δυνατότητες για τα υπάρχοντα προϊόντα της, όπως το iPhone.
Latest News
Οι παράπλευρες απώλειες της κρουαζιέρας
Στη Σαντορίνη, όπου πέρυσι κατέπλευσαν 800 κρουαζιερόπλοια με συνολικά 1.298.968 επιβάτες, κάτοικοι και τοπικές Αρχές βρίσκονται ήδη εν αναμονή 63 «δύσκολων ημερών»
Έγραψε ρεκόρ η Xiaomi με την παράδοση του SU7 - Πόσες παραγγελίες έχει «κλειδώσει»
Η Xiaomi στοχεύει σε περισσότερες από 100.000 παραδόσεις για το SU7 της εντός του 2024
Ποιες είναι οι παγκόσμιες φιλοδοξίες της κινεζικής BYD
Τα παγκόσμια σχέδια της εταιρείας κυμαίνονται από ηλιακές μονάδες και ηλεκτρικά λεωφορεία, φορτηγά και τρένα έως πολύπλοκα συστήματα μεταφορών. Αλλά μήπως προσπαθεί να κάνει πάρα πολλά;
Η Ιταλία πιέζει την G7 για ημερομηνία σταδιακής κατάργησης του άνθρακα
Η Ιταλία, η οποία ηγείται της εκ περιτροπής προεδρίας της G7 φέτος, σχεδιάζει επί του παρόντος να απενεργοποιήσει τους σταθμούς παραγωγής ενέργειας από άνθρακα έως το 2025
Τα καλά και τα άσχημα νέα για τις τιμές αερίου - Τι συμβαίνει στην Ελλάδα
Η Ελλάδα πέτυχε πέρυσι μείωση 42% στις τιμές φυσικού αερίου για νοικοκυριά, τη μεγαλύτερη μεταξύ των χωρών της Ευρωπαϊκή Ενωσης
Σκρέκας: Στο τέλος του 2025 οι πρώτες γεωτρήσεις νοτιοδυτικά της Κρήτης
«Η Ελλάδα δεσμεύτηκε για τη σταδιακή κατάργηση των ορυκτών καυσίμων ήδη από το 2019», τόνισε ο υπουργός
Η κλιματική αλλαγή απειλεί το αγαπημένο κηπευτικό των Ιρλανδών
Η κλιματική αλλαγή ευθύνεται για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι μεγαλύτεροι καταναλωτές του κόσμου
Πώς ο απρόβλεπτος Μασκ βυθίζει την Tesla στο χάος
Χιλιάδες απολύσεις, μια πτωτική πορεία πωλήσεων και αποτίμησης και η απόσυσρση προγράμματος φτηνού EV κλονίζουν εταιρεία και μετόχους
Η ηλεκτροκίνηση της Ευρώπης μένει από... ρεύμα
Το ευρωπαϊκό Ελεγκτικό Συνέδριο εξηγεί γιατί η ΕΕ χάνει τον στόχο της απανθρακοποίησης έως το 2035
Ενεργειακή αναβάθμιση κτιρίων του Παν. Δυτικής Μακεδονίας
Η ενεργειακή αναβάθμιση των κτιρίων του Παν. Δυτικής Μακεδονίας εντάσσεται στο Πρόγραμμα «Δίκαιη Αναπτυξιακή Μετάβαση 2021-2027»