Νέο κύκλο επενδύσεων ύψους 2,5 – 3 εκατ. ευρώ σε υποδομές και μηχανικό εξοπλισμό σχεδιάζει η Οινοποιία Μαλαματίνα.
Σύμφωνα με την εταιρεία, ο Όμιλος Mantis, σε συνεργασία με τη νέα διεύθυνση της Οινοποιίας Μαλαματίνα, διασφάλισε τη βιωσιμότητα του εμβληματικού brand και την ενίσχυσή του στην ελληνική και διεθνή αγορά, υλοποιώντας, από τον Δεκέμβριο του 2021, ένα σημαντικό επενδυτικό και επιχειρηματικό πλάνο. Από την 1η Μαρτίου 2022, που ξεκίνησε και επίσημα η λειτουργία υπό τη νέα διοίκηση, ξεκίνησε η Α’ φάση του επενδυτικού σχεδίου που ξεπερνά τα 5 εκατ. ευρώ, ενώ παράλληλα σχεδιάζεται ο επόμενος κύκλος επενδύσεων ύψους 2,5-3 εκατ. ευρώ σε υποδομές και μηχανολογικό εξοπλισμό.
Μαλαματίνα: Στον όμιλο Mantis η ιστορική οινοποιία – Στα 20 εκατ. ευρώ η επένδυση
Παράλληλα, ενσωμάτωσε προηγμένα συστήματα ελέγχου σε όλα τα στάδια της παραγωγικής διαδικασίας, επαναφέροντας την Οινοποιία σε τροχιά δυναμικής ανάπτυξης και εδραιώνοντας την ηγετική της θέση στο χώρο.
Αξιοποιώντας τη νέα παραγωγική διαδικασία, η Οινοποιία Μαλαματίνα διεύρυνε το χαρτοφυλάκιό της. Εκτός από την παραγωγή της αυθεντικής ρετσίνας, λάνσαρε πέντε νέες σειρές για την ελληνική αγορά και επιπλέον δύο για το εξωτερικό με συνολικά 20 νέα, υψηλής ποιότητας προϊόντα – «Φίλιωμα», «Ρεζινέ», «Τέσσερις Άγγελοι», «2303 REZINÉ», «ΝΑΜΑ», «Αγιόκλημα», «Μοσχοβόλι» -, διασφαλίζοντας την παρουσία της σε όλες τις κατηγορίες κρασιού (οικονομικό, μεσαίας κατηγορίας, premium). Ταυτόχρονα, οι παράλληλες βραβεύσεις τους για την ποιότητά τους και τη γεύση τους στους σημαντικότερους διεθνείς και ελληνικούς διαγωνισμούς αναγνωρισμένου κύρους, ενέταξαν την Οινοποιία Μαλαματίνα στον παγκόσμιο οινικό χάρτη προσθέτοντας αξία στην Ελληνική Οινοποιία.
Η υλοποίηση του επενδυτικού και επιχειρηματικού πλάνου, καθώς και η ανάπτυξη των δραστηριοτήτων της, οδήγησαν σε αύξηση των πωλήσεων της Οινοποιίας. Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις έκλεισαν κοντά στα 10 εκατ. ευρώ, έναντι των 7,25 εκατ. ευρώ του 2022. Οι εξαγωγές το 2023, ξεπέρασαν το 25% των συνολικών πωλήσεων, με την εταιρεία να έχει παρουσία σε περισσότερες από 25 χώρες.
Παράλληλα, στο πλαίσιο ανάπτυξης της εξωστρέφειας προχώρησε σε επέκταση του δικτύου διανομής, πετυχαίνοντας αξιοσημείωτες συνεργασίες, εντός και εκτός συνόρων, όπως η δημιουργία ιδιωτικής ετικέτας με αλυσίδα σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα και η συνεργασία της με μια από τις μεγαλύτερες αλυσίδες σούπερ μάρκετ στην Ευρώπη. Παράλληλα επεκτάθηκε σε συνεργασίες με μεγάλες εταιρείες catering, με χώρους εστίασης και fine dining εστιατορίων σε όλη την Ελλάδα.
Ο Νικόλαος Κεράνης, Διευθύνων Σύμβουλος της Οινοποιίας Μαλαματίνα, δήλωσε σχετικά: «Πριν δύο χρόνια, ξεκινήσαμε μαζί με τον Όμιλο Mantis μία μεγάλη προσπάθεια προκειμένου να εξελίξουμε ένα εμβληματικό brand σε μία ισχυρή επιχειρηματική δύναμη για τη Θεσσαλονίκη και για την Ελλάδα. Σήμερα, μπορούμε να μιλάμε για μία ποικιλία νέων προϊόντων, για μία παράδοση που ξεπέρασε τα σύνορα, ενθουσίασε και απέκτησε νέο κοινό σε Ελλάδα και εξωτερικό ενώ παράλληλα βραβεύτηκε για την ποιότητα και την καινοτομία της. Το νέο λογότυπο μετουσιώνει την προσπάθεια όλων μας και σηματοδοτεί το πέρασμα στη Νέα Εποχή της Οινοποιίας Μαλαματίνας.»
Το νέο λογότυπο
Η Οινοποιία Μαλαματίνα, ανανεώνει την εταιρική της εικόνα και με νέο λογότυπο περνάει, μία ιστορία 129 χρόνων, σε μία Νέα Εποχή.
Το νέο λογότυπο εμπνέεται από την μακραίωνη οικογενειακή παράδοση και αποτυπώνει τη δυναμική συνέχεια της Οινοποιίας. Κάνει πρωταγωνιστή το κλειδί σε χρυσό χρώμα, το οποίο αποτελεί και σήμα κατατεθέν της, ενώ παραμένει η αναφορά “est. 1895″, ως φόρος τιμής του έτους ίδρυσης του πρώτου Οινοποιείου της, στην Αλεξανδρούπολη, από τον Κωνσταντίνο Μαλαματίνα.
Την ίδια στιγμή, το πιο διάσημο προϊόν της Ελληνικής Οινοποιίας, η ιστορική & αυθεντική Ρετσίνα ΜΑΛΑΜΑΤΙΝΑ, διατηρεί το γνωστό ανθρωπάκι με το κλειδί, που επίσημα καθιερώθηκε το 1957, υπογραμμίζοντας το στοιχείο της παράδοσης και της σύνδεσης με το παρελθόν ενισχύοντας ταυτόχρονα το μέλλον της.
Latest News
Πώς η Ελλάδα γίνεται κόμβος δεδομένων- Από τον Φάρο και τον Δαίδαλο μέχρι τα data centers
Η τεχνητή νοημοσύνη και η ανάγκη της για δεδομένα «φέρνει» και ένα κύμα επενδύσεων, από τα data centers και τα καλώδια οπτικών ινών μέχρι τον «Φάρο» και τον «Δαίδαλο»
Πώς θα κινηθεί η αγορά τα Χριστούγεννα - Τι σχεδιάζουν Jumbo, Κωτσόβολος, Πλαίσιο
Τα Χριστούγεννα αναμένονται οι παραδοσιακές αγορές - το βάρος και τα ερωτηματικά για τις «δεύτερες ανάγκες» μετατίθενται για την εκπτωτική σεζόν του Ιανουαρίου
Τα «παράδοξα» του εμπορικού συνδικαλισμού – Τα 30 χρόνια ΕΣΕΕ και το ντεμπούτο της Αθήνας
Τα πρόσωπα που σημάδεψαν τον θεσμό – Η γένεση της ΕΣΕΕ και η πρώτη φορά πρόεδρος από την πρωτεύουσα
Τι φέρνει ο «γάμος» Entersoft με SoftOne – Στα σχέδια νέες εξαγορές
Όπως είπε ο κ. Κοτζαμανίδης μέχρι πρότινος Entersoft και Softone ήταν ανταγωνιστές μεν αλλά με αμοιβαίο μεταξύ τους σεβασμό, ενώ χαρακτήρισε τις δύο εταιρείες «διαμάντια του κλάδου»
«Κλείδωσε» η εξαγορά της Κάμπος Χίου από την Ελληνικά Γαλακτοκομεία της οικογένειας Σαράντη
Στην τελική ευθεία οι συζητήσεις του θεσσαλικού ομίλου Ελληνικά Γαλακτοκομεία με την Κάμπος Χίου – Έκδοση μετατρέψιμου ομολογιακού δανείου από τη χιώτικη εταιρεία
Στη Newsphone το κτίριο της Ράδιο Κορασίδης στον Πειραιά μετά από πλειστηριασμό
Ο σημερινός πλειστηριασμός για το κτίριο της Ράδιο Κορασίδης στον Πειραιά, είχε μειωμένη τιμή πρώτης προσφοράς στα 3.417.000 ευρώ
Πράσινο φως από την Κομισιόν για παράταση του «Ηρακλή» - Στα 3 δισ. ο προϋπολογισμός
Η Κομισιόν ενέκρινε νέα παράταση του προγράμματος έως το τέλος του Ιουνίου
«Πράσινο φως» στην Ικτίνος για υπόγειο λατομείο στη Δράμα - Η ανακοίνωση
Η νέα αυτή εκμετάλλευση του υπόγειου λατομείου από την Ικτίνος θα αυξήσει κατά 20% την παραγωγή δολομίτικου Μαρμάρου του Βώλακα
Σε επαφή με τράπεζα η Μουζάκης για το ομολογιακό έως 5 εκατ. ευρώ
Τη σχετική απόφαση ενέκρινε τον περασμένο Αύγουστο η έκτακτη γενική συνέλευση των μετόχων της Μουζάκης
Βραβεία «Κούρος 2024»: Ποιες επιχειρήσεις τιμήθηκαν για τις επιδόσεις τους
Η Λέσχη Επιχειρηματικότητας τίμησε για 27η χρονιά την επιχειρηματικότητα της καινοτομίας απονέμοντας τα βραβεία Κούρος 2024