Ενέκρινε η Επιτροπή Ανταγωνισμού την εξαγορά της «Κωτσόβολος» από τη ΔΕΗ.
ΔΕΗ: Τι θα πουλά μέσα από τα καταστήματα της Κωτσόβολος
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, σε συνεδρίασή της στις 5 Μαρτίου η Ολομέλεια της ΕΑ «αποφάσισε ομόφωνα την έγκριση της γνωστοποιηθείσας συγκέντρωσης, η οποία αφορά στην απόκτηση του αποκλειστικού ελέγχου από την εταιρεία “ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΥ Α.Ε.” (ΔΕΗ) επί της εταιρείας “DIXONS SOUTH – EAST EUROPE ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ, ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΩΝ”, κατά την έννοια του άρθρου 5 παρ. 2 (β) του ν. 3959/2011».
Όπως τονίζεται στην απόφαση της ΕΑ, «η ΔΕΗ δραστηριοποιείται στην παραγωγή, προμήθεια και εμπορία ηλεκτρικής ενέργειας, εξόρυξη, παραγωγή, προμήθεια και πώληση ενεργειακών πρώτων υλών, στην παροχή υπηρεσιών και προϊόντων ηλεκτροκίνησης. Η Dixons South – East Europeδραστηριοποιείται, μέσω της αλυσίδας καταστημάτων “ΚΩΤΣOΒΟΛΟΣ”, στο εμπόριο ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών.»
Υπό το πρίσμα αυτό, «η ΕΑ έκρινε ότι δεν υφίστανται επηρεαζόμενες αγορές και ως εκ τούτου δεν προκαλούνται οριζόντια ή κάθετα αντιανταγωνιστικά αποτελέσματα». Επίσης η ΕΑ έκρινε ότι «δεν δημιουργούνται αντιανταγωνιστικές συσπειρωτικές επιπτώσεις μέσω εφαρμογής, από τη νέα οντότητα, πρακτικών ομαδικών/συνδεδεμένων πωλήσεων στις ετερογενείς δραστηριότητες της προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας σε επίπεδο λιανικής χαμηλής τάσης και της λιανικής πώλησης ηλεκτρικών/ηλεκτρονικών ειδών».
«Ως εκ τούτου, παρότι η υπό κρίση συγκέντρωση εμπίπτει στο πεδίο εφαρμογής της παρ. 1 του άρθρου 6 του ν. 3959/2011, δεν προκαλεί σοβαρές αμφιβολίες ως προς το συμβατό αυτής με τις απαιτήσεις λειτουργίας του ανταγωνισμού στις σχετικές αγορές στις οποίες αφορά».
«Everything as a service»
Σημειώνεται ότι με την εξαγορά της Κωτσόβολος η ΔΕΗ φιλοδοξεί να εισαγάγει στην ελληνική αγορά το μοντέλο «everything as a service» (όλα είναι υπηρεσία).
Δύο κατηγορίες λιανοπωλητών που απευθύνονται στον καταναλωτή αλληλοσυμπληρώνουν τις επιχειρηματικές τους δραστηριότητες με κεντρικά στοιχεία την ενέργεια και την παροχή υπηρεσιών στον καταναλωτή. Ο πελατοκεντρικός τους χαρακτήρας ενδυναμώνεται και παραμένει ο τελικός στόχος της νέας εμπορικής στρατηγικής.
Έτσι, σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά, η ΔΕΗ με τα 95 καταστήματα της Κωτσόβολος δημιουργεί ένα πολυκαναλικό δίκτυο παροχής υπηρεσιών και πώλησης προϊόντων.
Ο πελάτης λοιπόν μέσα από την αλυσίδα του λιανικού εμπορίου, επισκεπτόμενος ένα κατάστημα θα μπορεί να βρει:
Φωτοβολταϊκά και μπαταρίες αποθήκευσης ενέργειας, αντλίες θερμότητας, πρόσβαση σε σημεία φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων, εφαρμογές και προϊόντα για smart homes, ενεργειακό σύμβουλο, παραδοσιακές οικιακές ηλεκτρικές αλλά και ηλεκτρονικές συσκευές, υπηρεσίες επισκευής και σέρβις, υπηρεσίες για το σπίτι όπως τεχνικές, ασφάλειας και καθαρισμού.
Ηλεκτρονικές πληρωμές και ασφαλιστικά προϊόντα
Πέραν αυτών οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιούν ηλεκτρονικές πληρωμές αλλά και να αγοράζουν ασφαλιστικά προϊόντα, ενώ στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων θα είναι τα προϊόντα προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου.
Η εξυπηρέτηση των πελατών θα επιτυγχάνεται τόσο από τα καταστήματα, συνεργαζόμενους εγκαταστάτες, από το marketplace της αλυσίδας, τα call centers αλλά και από υπηρεσίες παράδοσης κατ’ οίκον.
Στα ατού της νέας συνεργασίας είναι το γεγονός πως ο Κωτσόβολος κατέχει το μεγαλύτερο μερίδιο στο ελληνικό λιανικό εμπόριο ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών συσκευών, είναι ο μεγαλύτερος ασφαλιστικός broker και επίσης πάροχος καταναλωτικών δανείων αλλά και εγκαταστάτης κύριων οικιακών ηλεκτρικών συσκευών.
Πέρα από τα 95 καταστήματα (92 στην Ελλάδα και τρία στην Κύπρο) διαθέτει έξι κέντρα διανομής, δέκα κέντρα υποστήριξης και οκτώ περιφερειακά κέντρα.
Latest News
Το πωλητήριο στη Μινέρβα, τα σενάρια και οι 10 μνηστήρες
«Κλείδωσε» η πώληση της υπεραιωνόβιας εταιρείας - Το χρονοδιάγραμμα
Οι χρυσές μπίζνες Σκλαβενίτη και Μασούτη με τα ακίνητα – Οι ομοιότητες με Tesco και Aldi
Οι λιανέμποροι γίνονται… βασιλιάδες των ακινήτων – Οι περιπτώσεις των Σκλαβενίτη και Μασούτη και το case study του Γαλαξία
Η Καρέλιας ανοίγει ξανά τα σεντούκια της – Διανέμει μέρισμα 12,4 ευρώ
Η καπνοβιομηχανία κατέγραψε ισχυρές επιδόσεις το 2023 με πωλήσεις άνω του 1,3 δισ. – Καταλύτης οι εξαγωγές
Πώς η επενδυτική βαθμίδα βοήθησε τα ελληνικά ομόλογα και τις μετοχές
Στο τέλος Μαρτίου 2024 η μέση απόδοση των 10ετών ελληνικών ομολόγων είχε υποχωρήσει στο 3,40% ενώ το φθινόπωρο του 2022 ξεπερνούσε το 5%
Mε εφαρμογή «πράσινων» κριτηρίων οι δανειοδοτήσεις από τις τράπεζες
Εκτός από την οικονομική βιωσιμότητα στην χρηματοδότηση ενός επιχειρηματικού σχεδίου δίνεται μεγάλη σημασία και στην ενσωμάτωση Περιβαλλοντικών, Κοινωνικών κριτηρίων
Πρόταση του ΔΣ της Trastor για τη διανομή μερίσματος €0,02/μετοχή
Η ημερομηνία αποκοπής του δικαιώματος συμμετοχής στο μέρισμα θα γίνει γνωστή μετά τη ΓΣ των Μετόχων της 17ης Μαϊου
Στα 2,045 εκατ. ευρώ τα καθαρά κέρδη της Unibios το 2023
Ο όμιλος ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα της χρήσης 2023
Epsilon Net: Η ανακοίνωση της Εθνικής Τράπεζας για τη Δημόσια Πρόταση
Η Εθνική Τράπεζα και ο Γιάννης Μίχος ελέγχουν το 62,92% της Epsilon Net
ΑKRITAS: Mείωση 6,5% στον κύκλο εργασιών το 2023
Η χρήση του 2023 χαρακτηρίζεται από την ολοκλήρωση της διαδικασίας αναδιάρθρωσης του τραπεζικού δανεισμού
Τροποποίηση όρων ομολογιακού δανείου της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
Στην επαναληπτική Συνέλευση παρέστησαν, Ομολογιούχοι δανειστές που εκπροσωπούσαν συνολικά 183.438 ομολογίες, επί συνόλου 500.000 ομολογιών, ήτοι ποσοστό 36,70% του συνολικού ανεξόφλητου υπολοίπου του ΚΟΔ 2020