Ενέκρινε η Επιτροπή Ανταγωνισμού την εξαγορά της «Κωτσόβολος» από τη ΔΕΗ.

ΔΕΗ: Τι θα πουλά μέσα από τα καταστήματα της Κωτσόβολος

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, σε συνεδρίασή της στις 5 Μαρτίου η Ολομέλεια της ΕΑ «αποφάσισε ομόφωνα την έγκριση της γνωστοποιηθείσας συγκέντρωσης, η οποία αφορά στην απόκτηση του αποκλειστικού ελέγχου από την εταιρεία “ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΥ Α.Ε.” (ΔΕΗ) επί της εταιρείας “DIXONS SOUTH – EAST EUROPE ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ, ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΩΝ”, κατά την έννοια του άρθρου 5 παρ. 2 (β) του ν. 3959/2011».

Όπως τονίζεται στην απόφαση της ΕΑ, «η ΔΕΗ δραστηριοποιείται στην παραγωγή, προμήθεια και εμπορία ηλεκτρικής ενέργειας, εξόρυξη, παραγωγή, προμήθεια και πώληση ενεργειακών πρώτων υλών, στην παροχή υπηρεσιών και προϊόντων ηλεκτροκίνησης. Η Dixons South – East Europeδραστηριοποιείται, μέσω της αλυσίδας καταστημάτων “ΚΩΤΣOΒΟΛΟΣ”, στο εμπόριο ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών.»

Υπό το πρίσμα αυτό, «η ΕΑ έκρινε ότι δεν υφίστανται επηρεαζόμενες αγορές και ως εκ τούτου δεν προκαλούνται οριζόντια ή κάθετα αντιανταγωνιστικά αποτελέσματα». Επίσης η ΕΑ έκρινε ότι «δεν δημιουργούνται αντιανταγωνιστικές συσπειρωτικές επιπτώσεις μέσω εφαρμογής, από τη νέα οντότητα, πρακτικών ομαδικών/συνδεδεμένων πωλήσεων στις ετερογενείς δραστηριότητες της προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας σε επίπεδο λιανικής χαμηλής τάσης και της λιανικής πώλησης ηλεκτρικών/ηλεκτρονικών ειδών».

«Ως εκ τούτου, παρότι η υπό κρίση συγκέντρωση εμπίπτει στο πεδίο εφαρμογής της παρ. 1 του άρθρου 6 του ν. 3959/2011, δεν προκαλεί σοβαρές αμφιβολίες ως προς το συμβατό αυτής με τις απαιτήσεις λειτουργίας του ανταγωνισμού στις σχετικές αγορές στις οποίες αφορά».

«Everything as a service»

Σημειώνεται ότι με την εξαγορά της Κωτσόβολος η ΔΕΗ φιλοδοξεί να εισαγάγει στην ελληνική αγορά το μοντέλο «everything as a service» (όλα είναι υπηρεσία).

Δύο κατηγορίες λιανοπωλητών που απευθύνονται στον καταναλωτή αλληλοσυμπληρώνουν τις επιχειρηματικές τους δραστηριότητες με κεντρικά στοιχεία την ενέργεια και την παροχή υπηρεσιών στον καταναλωτή. Ο πελατοκεντρικός τους χαρακτήρας ενδυναμώνεται και παραμένει ο τελικός στόχος της νέας εμπορικής στρατηγικής.

Έτσι, σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά, η ΔΕΗ με τα 95 καταστήματα της Κωτσόβολος δημιουργεί ένα πολυκαναλικό δίκτυο παροχής υπηρεσιών και πώλησης προϊόντων.

Ο πελάτης λοιπόν μέσα από την αλυσίδα του λιανικού εμπορίου, επισκεπτόμενος ένα κατάστημα θα μπορεί να βρει:

Φωτοβολταϊκά και μπαταρίες αποθήκευσης ενέργειας, αντλίες θερμότητας, πρόσβαση σε σημεία φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων, εφαρμογές και προϊόντα για smart homes, ενεργειακό σύμβουλο, παραδοσιακές οικιακές ηλεκτρικές αλλά και ηλεκτρονικές συσκευές, υπηρεσίες επισκευής και σέρβις, υπηρεσίες για το σπίτι όπως τεχνικές, ασφάλειας και καθαρισμού.

Ηλεκτρονικές πληρωμές και ασφαλιστικά προϊόντα

Πέραν αυτών οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιούν ηλεκτρονικές πληρωμές αλλά και να αγοράζουν ασφαλιστικά προϊόντα, ενώ στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων θα είναι τα προϊόντα προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου.

Η εξυπηρέτηση των πελατών θα επιτυγχάνεται τόσο από τα καταστήματα, συνεργαζόμενους εγκαταστάτες, από το marketplace της αλυσίδας, τα call centers αλλά και από υπηρεσίες παράδοσης κατ’ οίκον.

Στα ατού της νέας συνεργασίας είναι το γεγονός πως ο Κωτσόβολος κατέχει το μεγαλύτερο μερίδιο στο ελληνικό λιανικό εμπόριο ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών συσκευών, είναι ο μεγαλύτερος ασφαλιστικός broker και επίσης πάροχος καταναλωτικών δανείων αλλά και εγκαταστάτης κύριων οικιακών ηλεκτρικών συσκευών.

Πέρα από τα 95 καταστήματα (92 στην Ελλάδα και τρία στην Κύπρο) διαθέτει έξι κέντρα διανομής, δέκα κέντρα υποστήριξης και οκτώ περιφερειακά κέντρα.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις