Και στην Ελλάδα αναμένεται να επεκταθεί η συνεργασία της Deutsche Telekom και του Netflix, μέσω της οποίας θα παρέχεται στους πελάτες της Deutsche Telekom μια βελτιωμένη, απρόσκοπτη εμπειρία ψυχαγωγίας.
Στο πλαίσιο αυτό και άλλες θυγατρικές του γερμανικού ομίλου τηλεπικοινωνιών σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες θα εντάξουν το streaming κανάλι στο χαρτοφυλάκιό τους, δίνοντας στους πελάτες τους επιπλέον δυνατότητες θέασης και ψυχαγωγίας αποκλειστικού περιερομένου.
Desquared: Στρατηγικός επενδυτής στην εταιρεία η Deutsche Telekom
Η συνεργασία θα ξεκινήσει από την Κροατία με την Hrvatski Telekom και από την Ουγγαρία με την Magyar Telekom, και θα συνεχίσει με τις θυγατρικές της Deutsche Telekom σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες που θα προσφέρουν νέους τρόπους ενσωμάτωσης του Netflix -συμπεριλαμβανομένης της ομαδοποίησης ή της ρύθμισης των λειτουργιών στο τηλεοπτικό τους περιβάλλον- δίνοντας στους πελάτες περισσότερες επιλογές σχετικά με τον τρόπο απόλαυσης του αγαπημένου τους περιεχομένου.
Κατά τη διάρκεια του τρέχοντος έτους, όλες οι εθνικές εταιρείες του Ομίλου Deutsche Telekom στην Ευρώπη με υπάρχουσα τηλεοπτική προσφορά θα παρουσιάσουν τα οφέλη αυτής της νέας συνεργασίας στους πελάτες τους.
Αυτή η εξέλιξη θα αφορά και την Cosmote TV, που σύμφωνα με πληροφορίες, θα παρέχει πλέον στους συνδρομητές της πρόσβαση σε όλα τα προγράμματα του Netflix.
Win-Win συνεργασία
Η συνεργασία βασίζεται στη δέσμευση της Deutsche Telekom να βελτιώνει σταθερά την ολοκληρωμένη εμπειρία του ψηφιακού σπιτιού, δίνοντας στους πελάτες της πρόσβαση στην γκάμα επιλογών ψυχαγωγίας του Netflix στο πλαίσιο των προσφορών του, στοχεύοντας στο να διευρύνει κάθε μέρος της συμφωνίας τη βάση αποδεκτών και πελατών του.
«Είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με το Netflix για να προσφέρουμε άλλη μια απτή αξία για τους πελάτες μας στην Ευρώπη. Αυτή η συνεργασία δείχνει ότι ακούμε αυτό που θέλουν οι πελάτες μας: εύκολη, ευχάριστη και ικανοποιητική ψυχαγωγία που ταιριάζει απόλυτα με την κορυφαία οικιακή εμπειρία που παρέχουμε», ανέφερε η Dominique Leroy, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου για την Ευρώπη της Deutsche Telekom AG.
Ενώ η Emma Lloyd, Αντιπρόεδρος, EMEA Partnerships στο Netflix επισήμανε πως «αυτή η συνεργασία βασίζεται στην ισχυρή σχέση με την Deutsche Telekom και αποτελεί μια μεγάλη συλλογική προσπάθεια για την τοποθέτηση των ανθρώπων στο επίκεντρο της ψυχαγωγικής εμπειρίας. Η σύμπραξη αυτή θα παρέχει στους καταναλωτές μια απίστευτη ποικιλία επιλογών ψυχαγωγίας, από βραβευμένες ταινίες μέχρι αγαπημένες σειρές, ντοκιμαντέρ και μη σεναριακά προγράμματα από όλη την Ευρώπη και πέρα από αυτήν».
Πάγια τακτική του αμερικανικού κορυφαίου streamer εξάλλου είναι να προχωρά σε win-win συνεργασίες.
Ορισμένες από τις μάρκες με τις οποίες έχει συνεργαστεί τις τελευταίες δεκαετίες περιλαμβάνουν εταιρείες καταναλωτικών ηλεκτρονικών ειδών και μάρκες έξυπνων τηλεοράσεων όπως η Samsung, η LG και η Hisense.
Έχει επίσης συνεργαστεί με τη Walmart και μυριάδες άλλες μάρκες retail (Pepsi, Ben & Jerry’s, Nyx) για να δημιουργήσουν προϊόντα που αφορούν τους θαυμαστές των τηλεοπτικών σειρών τους.
Οι βάσεις μπήκαν το 2017
Ήδη από τον Νοέμβριο του 2017, οι δύο κολοσσοί, Netflix και Deutsche Telekom, είχαν ανακοινώσει πως βάζουν τα θεμέλια για μια πρώτη συνεργασία που θα επέτρεπε σε όλες τις θυγατρικές της Deutsche Telekom να επωφεληθούν, φέρνοντας το δημοφιλές και αποκλειστικό περιεχόμενο του streamer σις οθόνες και τα κινητά των πελατών τους.
Πρώτοι ωφελημένοι τότε ήταν οι πελάτες της Telekom στη Γερμανία, την Πολωνία και την Ολλανδία, ενώ από τον Οκτώβριο του 2017, οι πελάτες EntertainTV στη Γερμανία μπορούσαν εύκολα να έχουν πρόσβαση στο περιεχόμενο του Netflix σε 4K στον αποκωδικοποιητή EntertainTV.
Στην Πολωνία, το Netflix ήταν διαθέσιμο ως μέρος των προσφορών της T-Mobile από το 2016. Αργότερα, τα μέρη ξεκίνησαν μια νέα προσφορά όπου η T-Mobile Netherlands συνδύασε την ισχυρή προσφορά Unlimited δεδομένων της με μια προώθηση Netflix δίνοντας στους πελάτες μια προσφορά δώρου έξι μηνών για την Υπηρεσία Netflix.
Επιπλέον, οι πελάτες της Deutsche Telekom στη Γερμανία, την Πολωνία, την Κροατία και τη Ρουμανία μπορούσαν να απολαμβάνουν απεριόριστη ροή του Netflix μέσω δικτύων κινητής τηλεφωνίας με τη συμμετοχή του Netflix στις αντίστοιχες προσφορές μηδενικής αξιολόγησης βίντεο (StreamOn) παρέχοντας στους πελάτες της Deutsche Telekom την απόλυτη εμπειρία βίντεο για κινητά.
Latest News
Σε διαβούλευση το project για ανάπτυξη του Κέντρου Επισκευής Πλοιαρίων στη Ρόδο
Το συνολικό ύψος της προτεινόμενης επένδυσης που ανακοινώθηκε από την Enterprise Greece προϋπολογίζεται σε 41,64 εκατ. ευρώ
Μήνυμα Μασούτη για τον κατώτατο: Να συνοδευτεί από μέτρα τόνωσης των επιχειρήσεων
Τι είπε ο πρόεδρος της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος, Ιωάννης Μασούτης για το νέο σύστημα προσδιορισμού του κατώτατου μισθού
Μεγάλου - Πειραιώς: Πώς θα διατηρήσουμε την ετήσια κερδοφορία πάνω από 1 δισ. ευρώ
Ο Χρήστος Μεγάλου εμφανίστηκε αισιόδοξος για συνέχιση των θετικών επιδόσεων του ομίλου και μετά την αποκλιμάκωση των επιτοκίων από την ΕΚΤ
Goldman: Υψηλότερα των εκτιμήσεων τα αποτελέσματα της Πειραιώς [πίνακας]
Η τράπεζα Πειραιώς αναβάθμισε την καθοδήγηση για το έτος και τώρα αναμένει κέρδη ανά μετοχή (EPS) πάνω από τα 0,90 ευρώ
Η Metlen χορήγησε και υλοποίησε την ανακαίνιση του 7ου Λόχου της Σχολής Ευελπίδων
Η Metlen ανέλαβε το συνολικό κόστος και την υλοποίηση της ανακαίνισης του κτιρίου - Τι δήλωση Νίκος Δένδιας και Ευάγγελος Μυτιληναίος
ΔΕΗ: Για τρίτο συνεχόμενο μήνα μειώνει τις τιμές στο ρεύμα – Οι χρεώσεις για τον Νοέμβριο
Η ΔΕΗ ανακοίνωσε τις χρεώσεις για το πράσινο οικιακό τιμολόγιοα και το «Γ21» για τους επαγγελματίες
Η διοίκηση του ΣΕΒ αποχαιρετά τον Τίτο Κομνηνό
«Εκφράζουμε τα πιο ειλικρινή μας συλλυπητήρια στην οικογένειά του», σημειώνει η ανακοίνωση του ΣΕΒ
Jefferies για Πειραιώς: Σταθερότητα στα αποτελέσματα - Νέα αναβάθμιση του guidance
Η Τράπεζα Πειραιώς παρουσίασε καθαρά κέρδη 318 εκατ. ευρώ το τρίτο τρίμηνο του έτους, τα οποία ήταν 4% -Τι συνέβη με τα επιτοκιακά έσοδα
Μηδενισμό του αναβαλλόμενου φόρου το 2034 προβλέπει το νέο σχέδιο των τραπεζών
Το σχέδιο των ελληνικών τραπεζών περιλαμβάνεται στην παρουσίαση των αποτελεσμάτων γ΄ τριμήνου 2024 που δημοσιοποίησε η Πειραιώς
Ποια προϊόντα αυξήθηκαν, ποια μειώθηκαν στα σούπερ μάρκετ τον Οκτώβριο [πίνακες]
Πώς διαμορφώθηκε ο δείκτης τιμών που καταρτίζει το ΙΕΛΚΑ με βάση τις τιμές σε 23 κατηγορίες προϊόντων από τα ράφια των σούπερ μάρκετ