Την δική του εφαρμογή για το Vision Pro της Apple, έσπευσε να εγκαινιάσει το TikTok, ξεπερνώντας πολλές άλλες εφαρμογές ροής βίντεο, που απέφυγαν να λανσάρουν τις δικές τους εφαρμογές για τη νέα πλατφορμα στα headset.

Από τότε που κυκλοφόρησε στις αρχές αυτού του μήνα, μεγάλο μέρος της συζήτησης αφορούσε τη διστακτικότητα κάποιων εταιρειών που δεν «μπήκαν» στον συγκεκριμένο τομέα, όπως το YouTube και Netflix – προφανώς για να περιμένουν να δουν πόσο δημοφιλής θα αποδειχθεί.

Apple: Η αρχική ζήτηση για το Vision Pro μπορεί να μειωθεί

Τα γυαλιά μικτής πραγματικότητας αξίας 3.500 δολαρίων, τα οποία κυκλοφόρησαν στις ΗΠΑ στις 2 Φεβρουαρίου, περιγράφηκαν από τον διευθύνοντα σύμβουλο της Apple Tim Cook ως «η αρχή μιας νέας εποχής για την πληροφορική» κατά την αρχική παρουσίασή τους πέρυσι. Προσφέρει στους χρήστες του τη δυνατότητα να βιώσουν την επαυξημένη πραγματικότητα με την επικάλυψη ψηφιακού περιεχομένου, όπως εφαρμογές και οθόνες, στον φυσικό κόσμο.

Η υποδοχή από τα social

Ορισμένες αναφορές έδειξαν ότι οι εταιρείες περίμεναν να δουν πόσο δημοφιλές μπορεί να αποδειχθεί το headset. Στο διάστημα που μεσολάβησε από την κυκλοφορία του μέχρι σήμερα, το YouTube για παράδειγμα δήλωσε ότι μια εφαρμογή βρίσκεται στον οδικό χάρτη του – αν και δεν έχει δώσει καμία ένδειξη για το πότε θα είναι έτοιμη.

Το TikTok ωστόσο ήταν πιο ξεκάθαρο ότι σχεδίαζε μια εφαρμογή, αλλά ότι δεν ήταν έτοιμο για την κυκλοφορία της ήδη από τα τέλη του περασμένου μήνα, πριν το headset παρουσιαστεί στο κοινό.

Η εφαρμογή απαιτούσε ένα συνολικό επανασχεδιασμό του TikTok για να ταιριάζει με το όραμα της Apple για τη χωρική υπολογιστική, σύμφωνα με όσα εξήγησε στον Independent ο Ahmad Zahran, επικεφαλής προϊόντος στην εταιρεία. «Ενώ μάλιστα πολλοί προγραμματιστές εφαρμογών έχουν εγκαταλείψει το Apple Vision Pro, η ομάδα μου έχει επανασχεδιάσει ολόκληρη την εμπειρία του TikTok από την αρχή!» πρόσθεσε.

Η εφαρμογή μοιάζει σχεδόν ίδια με την αντίστοιχη του iOS. Φαίνεται να χρησιμοποιεί την ίδια τροφοδοσία και προβάλλει βίντεο με τον ίδιο τρόπο. Ωστόσο, περιλαμβάνει συγκεκριμένα στοιχεία σχεδιασμού που προορίζονται αποκλειστικά για τα ακουστικά της Apple. Η εφαρμογή αξιοποιεί τον επιπλέον χώρο, εμφανίζοντας σχόλια παράλληλα με τα βίντεο, και τα σχόλια αυτά έχουν κάποια διαφάνεια για να μπορούν οι χρήστες να βλέπουν το περιβάλλον από πίσω.

Αυτή την εβδομάδα, η Apple δήλωσε ότι οι προγραμματιστές έχουν δημιουργήσει περισσότερες από 1.000 εφαρμογές ειδικά για το Vision Pro. Ανάμεσά τους και πολλές άλλες υπηρεσίες streaming. Η Disney+, για παράδειγμα, ήταν ιδιαίτερα πρόθυμη να τα υποστηρίξει – προσφέροντας μια ειδική εφαρμογή που περιλαμβάνει ταινίες 3D – αλλά και άλλες, όπως το Max του HBO, έχουν επίσης κυκλοφορήσει ειδικές εφαρμογές για Vision Pro.

Γιατί επιστρέφουν άρον άρον τα ακουστικά;

Την ίδια στιγμή που οι εταιρείες λογισμικού και τα social media υποδέχονται με ανοιχτές αγκάλες το Vision Pro, οι πελάτης της Apple που έσπευσαν να τα κρατήσουν στα χέρια τους, εκφράζουν τη δυσαρέσκειά τους, επιστρέφοντάς τα σε λιγότερο από δύο εβδομάδες μετά την αγορά τους, παραπονούμενοι για προβλήματα άνεσης, χρηστικότητας και… υγείας.

«Δύο ώρες αφού ξεπακετάρισα το Apple Vision Pro και το χρησιμοποίησα, αποφάσισα να το ξαναπακετάρω και να το επιστρέψω», έγραψε στο X (πρώην Twitter) στις 13 Φεβρουαρίου το στέλεχος τεχνολογίας Alexander Torrenegra.

«Είναι αρκετά ωραίο, αλλά δεν υπάρχει τίποτα σε αυτό για μένα που θα χρησιμοποιώ αρκετά συχνά ώστε να δικαιολογείται η διατήρησή του… Ήλπιζα ότι η καθηλωτική εργασιακή εμπειρία θα ήταν αρκετά καλή για να το κρατήσω, αλλά όχι. Προτιμώ την οθόνη Retina και την απουσία καθυστέρησης του ποντικιού».

Άλλοι παραπονέθηκαν για πονοκεφάλους, κάτι που αποτελεί σταθερό παράπονο για ορισμένους χρήστες ακουστικών AR και VR στο παρελθόν. «Ανυπομονώ να επιστρέψω το Vision Pro, ίσως το πιο εντυπωσιακό κομμάτι τεχνολογίας που έχω δοκιμάσει ποτέ. Δεν μπορώ όμως να αντιμετωπίσω αυτούς τους πονοκεφάλους μετά από 10 λεπτά χρήσης», έγραψε άλλος χρήστης στο X (πρώην Twitter).

Ο οδηγός χρήσης της Apple για το Vision Pro προειδοποιεί για κάποιες πιθανές παρενέργειες που μπορεί να οδηγήσουν σε ναυτία. «Το καθηλωτικό περιεχόμενο που έχει μεγαλύτερη πιθανότητα να προκαλέσει σε ορισμένα άτομα ναυτία κίνησης», αναφέρει η σελίδα υποστήριξης της εταιρείας για τη συσκευή.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Tεχνητή νοημοσύνη
Πιτσάι (Google): Επιτέλους επιβραδύνεται η ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης
Tεχνητή νοημοσύνη |

«Η ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης επιτέλους επιβραδύνεται» - Τι προβλέπει τώρα ο CEO της Google

Θα χρειαστεί χρόνος για μια άλλη τεχνολογική ανακάλυψη για να θέσει ξανά την ΑΙ σε εξαιρετικά γρήγορη αναπυτξιακή ταχύτητα, προβλέπει ο CEO της Google Σουντάρ Πιτσάι

Παπαστεργίου: Ωραίο αλλά ακριβό σπορ η AI – Συνεργασία με το Υπερταμείο για τον «Φάρο»
Tεχνητή νοημοσύνη |

Παπαστεργίου: Ωραίο αλλά ακριβό σπορ η AI – Συνεργασία με το Υπερταμείο για τον «Φάρο»

Στις πρωτοβουλίες της Ελλάδας στο πεδίο της Τεχνητής Νοημοσύνης αναφέρθηκε κατά τον χαιρετισμό του στο 2ο Growthfund Summit ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου