Στο νέο επεισόδιο του podcast Βαβέλ, ο Χάρης Παριανός, επικεφαλής διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας McCann μιλάει για τη διαφήμιση, τις αλλαγές και τις μετατοπίσεις από χρόνο σε χρόνο και από μέσο σε μέσο.
Πώς η πορεία της διαφήμισης ακολουθεί την πορεία της οικονομίας και πώς αναμένεται να εξελιχθεί;
Η ακρίβεια μειώνει ή αυξάνει τις ανάγκες διαφήμισης;
Στείλτε μας τις δικές σας ερωτήσεις στο vavelpodcast@ot.gr.
Κάνε εγγραφή στο Podcast ΒΑΒΕΛ στο Spotify , Apple Podcasts και Google Podcasts και ενεργοποίησε τις ειδοποιήσεις για να ακούς πρώτος τα νέα επεισόδια!
Latest News
Σαχινίδης στη ΒΑΒΕΛ: Σε 200 επιχειρήσεις δάνεια 4,5 δισ από Ταμείο Ανάκαμψης
Χωρίς δυναμική οι μεταρρυθμίσεις - Οι κάτοικοι της περιφέρειας νιώθουν τιμωρημένοι – 20αρηδες και 30αρηδες δεν τα βγάζουν πέρα
Podcast: Τα λάθη και οι ευθύνες για την Ελλάδα των μνημονίων και οι προκλήσεις για την Ευρώπη – Ο Φ. Σαχινίδης στη Bαβέλ
Το podcast του ΟΤ για την οικονομία και τις επιχειρήσεις
Podcast: Τα προβλήματα των ΜμΕ, οι αυξήσεις των ασφαλίστρων και η αναβολή των εκλογών στα επιμελητήρια – Ο Γ. Χατζηθεοδοσίου στη Βαβέλ
Το podcast του ΟΤ για την οικονομία και τις επιχειρήσεις