Tesla: Ο CEO της Bugatti απάντα σε ισχυρισμούς του Μασκ για την επιτάχυνση του Roadster

Ο Μασκ ισχυρίζεται ότι το νέο Roadster θα έχει επιτάχυνση ρεκόρ, αλλά ο CEO της Bugatti λέει ότι ενδέχεται να υπάρξουν σχεδιαστικοί συμβιβασμοί

Tesla: Ο CEO της Bugatti απάντα σε ισχυρισμούς του Μασκ για την επιτάχυνση του Roadster

Οι νέοι φιλόδοξοι ισχυρισμοί του Ίλον Μασκ για το πολυαναμενόμενο Tesla Roadster έχουν προκαλέσει αντιδράσεις συμπεριλαμβανομένων και εκείνης του CEO της Bugatti.

Την περασμένη εβδομάδα, ο Μασκ ανακοίνωσε στο X, πρώην Twitter, ότι η Tesla «αύξησε ριζικά τους σχεδιαστικούς στόχους για το νέο Tesla Roadster». Μεταξύ των νέων σημείων αναφοράς: επιτάχυνση από 0 έως 60 μίλια την ώρα (108 χ.α.ω) σε λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο — που θα ήταν παγκόσμιο ρεκόρ.

Γερμανία : Ομάδα ακτιβιστών ανέλαβε την ευθύνη για την εμπρηστική επίθεση στην Tesla

Αυτοί οι αριθμοί, αν και εντυπωσιακοί, είναι εφικτοί, είπε ο Μέιτ Ρίμακ, Διευθύνων Σύμβουλος της Bugatti Rimac.

Roadster εναντίον Rimac

Το ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο της Rimac, το Nevera, πέτυχε το τρέχον ρεκόρ επιτάχυνσης 0-to-60 — 1,71 δευτερόλεπτα — πέρυσι, σύμφωνα με το Road & Track.

«Είναι δυνατό με ωθητήρες», είπε ο Rimac σε μια απάντηση σε ένα σχόλιο στο Facebook κάτω από μια φωτογραφία του κινητήρα του νέου σπορ αυτοκινήτου Chiron της Bugatti. «Κάναμε την προσομοίωση».

Ωστόσο, ο Κροάτης Διευθύνων Σύμβουλος πρόσθεσε ότι μπορεί να υπάρχουν κάποια μειονεκτήματα σε τόσο ταχεία επιτάχυνση.

«Το πρόβλημα είναι», είπε, «απελευθερώνεις τον αέρα σε 2-3 δευτερόλεπτα και μετά έχεις πολύ νεκρό βάρος που κουβαλάς γύρω σου (δεξαμενές, συμπιεστής, βαλβίδες, ακροφύσια κ.λπ.)».

Παρ’ όλα αυτά, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Bugatti είπε ότι οι ωθητήρες “είναι πραγματικά ο μόνος τρόπος”, καθώς οι εναλλακτικές μέθοδοι επιτάχυνσης, όπως η τεχνολογία ανεμιστήρα αναρρόφησης, θα απείχαν πολύ από το να είναι πρακτικές. Αν και μερικά σπορ αυτοκίνητα έχουν ενσωματώσει ανεμιστήρες αναρρόφησης, η Rimac απέρριψε την τεχνολογία λόγω του βάρους του Roadster και του «τεράστιου» εξοπλισμού που απαιτείται.

Ο Μασκ δεν αποκαλύπτει το μυστικό

Ο Μασκ δεν διευκρίνισε πώς θα ήταν εξοπλισμένο το Roadster για να σπάσει το ρεκόρ της Rimac, λέγοντας μόνο ότι η επιτάχυνση ήταν «το λιγότερο ενδιαφέρον κομμάτι».

Προηγουμένως, η Tesla ισχυριζόταν ότι το Roadster έφτανε τα 60 μίλια την ώρα σε 1,9 δευτερόλεπτα, αριθμός που εξακολουθεί να υπάρχει στον ιστότοπο της Tesla.

Ο σχεδιασμός παραγωγής στο Roadster δεύτερης γενιάς της Tesla έχει ολοκληρωθεί, είπε ο Μασκ, προσθέτοντας ότι η εταιρεία αναμένεται να παρουσιάσει επίσημα το όχημα μέχρι το τέλος του έτους. Η Tesla σκοπεύει να ξεκινήσει την αποστολή των πρώτων μοντέλων παραγωγής το 2025.

«Πιστεύω ότι έχει μια ευκαιρία να είναι το πιο εντυπωσιακό demo προϊόντος όλων των εποχών», πρόσθεσε στο X.

Δεν είναι η πρώτη φορά που ο Διευθύνων Σύμβουλος της Tesla δίνει μεγάλες υποσχέσεις. Η Tesla ξεπέρασε τις επικρίσεις πέρυσι, αφού οι οδηγοί του Cybertruck τόνισαν ότι πολλές από τις προδιαγραφές , συμπεριλαμβανομένης της εμβέλειας και της τιμής του, δεν ήταν αυτές που είχαν αρχικά ανακοινωθεί.

OT Originals

Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο