Συνεχίζεται η αναστάτωση στις αεροπορικές μετακινήσεις που προκαλούν οι απεργιακές κινητοποιήσεις του προσωπικού ασφαλείας στα γερμανικά αεροδρόμια , των πληρωμάτων καμπίνας της Lufthansa αλλά των μηχανοδηγών στους γερμανικούς σιδηρόδρομους. Η κατάσταση θέτει σε «κίνδυνο» τις διακοπές του Πάσχα για τα σχολεία στη Γερμανία που αρχίζουν την επόμενη εβδομάδα.
Δεκάδες χιλιάδες επιβάτες εκτιμάται ότι επηρεάζει η σημερινή απεργία του προσωπικού ασφαλείας στα αεροδρόμια Βερολίνου, Αμβούργου, Στουτγάρδης, Καρλσρούης/ Μπάντεν-Μπάντεν και Κολωνίας/Βόννης. Ανάλογη κατάσταση αναμένεται αύριο στα αεροδρόμια Ανόβερου, Ντόρτμουντ, Δρέσδης, Λειψίας και για δεύτερη μέρα στο αεροδρόμιο Καρλσούρης/Μπάντεν-Μπάντεν.
Γερμανία: Σιδηρόδρομοι και αερομεταφορές στην αιχμή των απεργιών
Σύμφωνα με την Ένωση Αεροδρομίων Γερμανίας (ADV), μόνο για σήμερα συνολικά θα ακυρωθούν περισσότερες από 580 πτήσεις, επηρεάζοντας τουλάχιστον 90.000 ταξιδιώτες. Ενδεικτικά, στα αεροδρόμια Βερολίνου, Στουτγάρδης και Αμβούργου είχε ανακοινωθεί εκ των προτέρων ότι δεν θα πραγματοποιηθεί σήμερα καμία αναχώρηση.
Η συνδικαλιστική οργάνωση Ver.di, η οποία εκπροσωπεί 25.000 υπαλλήλους ιδιωτών παρόχων υπηρεσιών ασφαλείας στα αεροδρόμια, ζητά αύξηση αποδοχών 2,80 ευρώ/ώρα σε διάστημα 12 μηνών και αλλαγές στις αποζημιώσεις υπερωριών. Μέχρι τώρα έχουν ολοκληρωθεί πέντε κύκλοι διαπραγματεύσεων χωρίς αποτέλεσμα και ο επόμενος κύκλος έχει προγραμματιστεί για τις 20 Μαρτίου.
Σε αντίστοιχες κινητοποιήσεις βρίσκονται και τα μέλη πληρωμάτων καμπίνας της Lufthansa, τα οποία απήργησαν και χθες και προχθές, επιβαρύνοντας περαιτέρω την κατάσταση, αλλά και οι μηχανοδηγοί των τρένων των Γερμανικών Σιδηροδρόμων (DB), οι οποίοι ακινητοποίησαν εκ νέου τους συρμούς την Τρίτη και την Τετάρτη.
Το μεγάλο ερωτηματικό αφορά τις διακοπές του Πάσχα, οι οποίες για τα σχολεία στην Γερμανία αρχίζουν στις 22 Μαρτίου. «Όποιος δεν έχει διάθεση για διακοπές περιπέτειας, καλύτερα να μείνει στο σπίτι. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για τις μετακινήσεις με τρένο», αναφέρει ενδεικτικά σε ρεπορτάζ του το πρώτο κανάλι της γερμανικής δημόσιας τηλεόρασης ARD.
Η Ver.di. κάλεσε νωρίτερα σήμερα σε απεργίες το προσωπικό της Postbank για αύριο και το Σάββατο, αλλά και τους εργαζόμενους στα τηλεφωνικά κέντρα των Γερμανικών Ταχυδρομείων
Latest News
Ισχυρό ξεκίνημα για την Inditex στην εορταστική περίοδο
Η Inditex φαίνεται πως πηγαίνει καλύτερα μετά τα αποτελέσματα τρίτου τριμήνου τα οποία ήταν κάτω από τις προβλέψεις
Economist: Στην πεντάδα του χρυσού «μεταλλίου» για το 2024 η Ελλάδα [πίνακες]
Η καθιερωμένη ανάλυση του Economist για το ποια οικονομία τα πήγε καλύτερα το έτος που ολοκληρώνεται σε λίγες ημέρες
Reuters: Το κενό ηγεσίας επιδεινώνει την οικονομική δυσπραγία της Ευρώπης
Αν και η Ευρώπη υπερηφανεύεται για την ανοικτή οικονομία της, οι πιο άμεσες προκλήσεις εντοπίζονται στο εμπόριο, αναφέρει το Reuters
Περιστέρια και γεράκια στην ΕΚΤ - Όταν η βασική διαφωνία δεν είναι στα επιτόκια
Την Πέμπτη πραγματοποιείται η τελευταία για φέτος συνεδρίαση της ΕΚΤ - Τα στοιχήματα για τα επιτόκια
Η οικονομική πολιτική του Τραμπ θα φέρει «καταστροφή», προειδοποιεί ο Μπάιντεν
Ο Τζο Μπάιντεν προειδοποίησε εναντίον της εφαρμογής του προγράμματος Project 2025 που φέρεται να ενστερνίζεται ο Ντόναλντ Τραμπ
Είναι ένας ανταγωνιστικός κόσμος - Ποιοι πληρώνονται καλύτερα σήμερα;
Η διεθνής αγορά εργασίας αναγκάζει ορισμένες εταιρείες να πληρώνουν περισσότερα σε... φθηνότερες περιοχές
Πώς οι κινεζικές αεροπορικές βρέθηκαν να κυριαρχούν στις πτήσεις από Ευρώπη σε Ασία
Οι κινεζικές αεροπορικές εκμεταλλεύονται τις ρωσικές αντι-κυρώσεις και επεκτείνουν τα δρομολόγιά τους
Το κεφάλαιο για το λίθιο στη συμφωνία ΕΕ - Mercosur που πέρασε «στα ψιλά»
Αναλυτές της ολλανδικής τράπεζας ING δήλωσαν ότι η σημασία των κρίσιμων πρώτων υλών
Merger Monday: Σε μία ημέρα έκλεισαν deals 35 δισ. δολαρίων
Η επανεκλογή Τραμπ προκαλεί ευφορία στις επιχειρήσεις και τονώνει εξαγορές και συγχωνεύσεις
Η φιλοδοξία του Τραμπ να γίνει ο απόλυτος βαρόνος του πετρελαίου ίσως αποδειχθεί ένα όνειρο - Ανάλυση Economist
Η φιλοδοξία του Ντόναλντ Τραμπ να γίνει ο απόλυτος βαρόνος του πετρελαίου μπορεί να αποδειχθεί ένα όνειρο, καταλήγει ο Economist