Ο αριθμός των ανθρώπων που χρησιμοποιούν καθημερινά το X μειώνεται, περισσότερο από ένα χρόνο αφότου ο δισεκατομμυριούχος της τεχνολογίας Ιλον Μασκ αγόρασε την εφαρμογή που ήταν γνωστή ως Twitter. Ως εκ τούτου, αρκετοί είναι οι δημιουργοί που παραμένουν απρόθυμοι να φιλοξενήσουν το περιεχόμενό τους στο X, επικαλούμενοι ανησυχίες σχετικά με την ικανότητα της πλατφόρμας να δελεάζει τους διαφημιστές.
Σύμφωνα με τη Wall Street Journal από τότε που ο Μασκ αγόρασε το Twitter το 2022, προσπαθεί να προσελκύσει περισσότερους δημιουργούς περιεχομένου στην πλατφόρμα μέσω ενός προγράμματος κοινής χρήσης διαφημίσεων στο οποίο εμφανίζονται διαφημίσεις στις απαντήσεις των αναρτήσεών τους.
Ο MrBeast, ένας δημοφιλής YouTuber, ήταν ένας εξέχων δημιουργός που πρόσφατα δοκίμασε το νέο διαφημιστικό πρόγραμμα του ιστότοπου — αφού εξέφρασε ανησυχίες ότι ο X δεν πληρώνει αρκετά — και έλαβε περισσότερα από 250,00 $ για ένα βίντεο. Παρόλα αυτά, οι χρήστες του X είναι πεπεισμένοι ότι ο Μασκ νόθευσε το αποτέλεσμα .
X: Μειώνονται οι χρήστες της πλατφόρμας υποστηρίζει έρευνα
«Μαγείρεμα»
Ο Μασκ φάνηκε να αρνείται τις κατηγορίες ότι «μαγείρεψε» τα έσοδα για τον MrBeast. Είτε έτσι είτε αλλιώς, ορισμένοι δημιουργοί είναι απρόθυμοι να δημοσιεύσουν το περιεχόμενό τους στο X, εν μέρει λόγω της ενίοτε αδύναμης σχέσης της πλατφόρμας με μεγάλους διαφημιστές και της απρόβλεπτης απόδοσης σχετικά με τις πληρωμές.
Πολλοί μεγάλοι διαφημιστές έχουν αποσυρθεί από την πλατφόρμα X μετά την εξαγορά του Μασκ λόγω ανησυχιών σχετικά με την ασφάλεια της επωνυμίας , την χαλαρή εποπτεία περιεχομένου , ακόμη και τις αναρτήσεις του ίδιου του Μασκ. Ενδεικτικό είναι ότι σύμφωνα με την Insider Intelligence, το Χ εκτιμάται ότι το 2023 είχε έσοδα από διαφημίσεις περίπου 1,89 δισεκατομμυρίων δολαρίων, καταγράφοντας μείωση 54% από το 2022, .
Όμως, όπως αναγνώρισε ο Μασκ πέρυσι , η έξοδος θα μπορούσε να είναι ένα ζήτημα για τους δημιουργούς περιεχομένου που ελπίζουν να δουν μια σημαντική ανταμοιβή από τις αναρτήσεις τους.
«Το X δεν είναι ακριβώς μια σταθερή ή αξιόπιστη πλατφόρμα», δήλωσε στο The Journal, η Jasmine Enberg, αναλύτρια στο Emarketer. «Δεδομένης της κατάστασης της διαφημιστικής της επιχείρησης, είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς ότι μπορεί να πείσει τους περισσότερους δημιουργούς ότι μπορεί να τους προσφέρει μια βιώσιμη πηγή εισοδήματος».
Χαμένες πληρωμές
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, μια έρευνα διαπίστωσε ότι μόλις το 5% από πάνω από 450 δημιουργούς σχεδίαζαν να χρησιμοποιήσουν το X ως την κύρια πλατφόρμα τους για να φιλοξενήσουν το περιεχόμενό τους το 2024.
Πρόσφατα, επίσης ορισμένοι δημιουργοί παραπονέθηκαν επίσης για το απρόβλεπτο των πληρωμών εσόδων από διαφημίσεις.
Λιγότεροι χρήστες
Δεδομένα από δύο εταιρείες ερευνών και στοιχεία που δημοσίευσε ο Ι.Μάσκ και το X υποδηλώνουν επιδείνωση της κατάστασης του X με βάση ορισμένες μετρήσεις, σημειώνει το NBC News. Ο Μασκ προωθει την πλατφόρμα στην αγορά ως την «πλατεία της [παγκόσμιας] πόλης», αλλά σε αριθμό χρηστών συνεχίζει να υστερεί πολύ σε σχέση με τους ανταγωνιστές των μέσων κοινωνικής δικτύωσης που εστιάζουν στο βίντεο, όπως το Instagram και το TikTok.
Τον Φεβρουάριο, το X είχε 27 εκατομμύρια καθημερινούς ενεργούς χρήστες της εφαρμογής του για κινητά στις ΗΠΑ, μειωμένο κατά 18% σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα, σύμφωνα με την Sensor Tower, μια εταιρεία πληροφοριών αγοράς με έδρα το Σαν Φρανσίσκο. Η βάση χρηστών στις ΗΠΑ παραμένει σταθερή ή μειώνεται κάθε μήνα από τον Νοέμβριο του 2022, τον πρώτο πλήρη μήνα που ο Μασκ κατέχει την εφαρμογή, και συνολικά έχει μειωθεί κατά 23% από τότε, σύμφωνα με την Sensor Tower.
Οι αριθμοί ήταν σχεδόν το ίδιο κακοί παγκοσμίως, καθώς οι καθημερινοί ενεργοί χρήστες της εφαρμογής για κινητά έπεσαν στα 174 εκατομμύρια τον Φεβρουάριο, μειωμένοι κατά 15% σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα, σύμφωνα με την εταιρεία.
Άλλες εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης παρουσίασαν μέτρια αύξηση της παγκόσμιας βάσης χρηστών τους κατά την ίδια περίοδο, σύμφωνα με την έρευνα, με το Snapchat να αυξάνεται κατά 8,8%, το Instagram κατά 5,3%, το Facebook κατά 1,5% και το TikTok κατά 0,5%. Όλες αυτές οι εφαρμογές παρουσίασαν μείωση κατά την ίδια περίοδο στις ΗΠΑ, αλλά καμία δεν ήταν τόσο απότομη όσο η πτώση στο X.
Latest News
Η Apple φέρνει το ChatGPT στα iPhone και τα Mac - To Siri αποκτά AI
To chatbot τεχνητής νοημοσύνης θα ενεργοποιείται όταν ο χρήστης κάνει ερωτήσεις που το ίδιο το Siri δεν μπορεί να απαντήσει.
Θεοδωρόπουλος για AI: Αυτές είναι οι 4 ανησυχίες των επιχειρήσεων
Ο πρόεδρος του ΣΕΒ, Σπύρος Θεοδωρόπουλος, μίλησε στο AI Connect της Google για τις ανησυχίες των ελληνικών επιχειρήσεων γύρω από τη χρήση της AI
Η Google φέρνει στα ελληνικά σχολεία το “Experience AI”
Η Google και το Raspberry Pi Foundation παρέχουν χρηματοδοτική στήριξη και ενδυνάμωση σε εκπαιδευτικούς και μαθητές για ένα μέλλον καθοδηγούμενο από την Τεχνητή Νοημοσύνη
Σχέδιο απαγόρευσης των social media σε παιδιά κάτω των 15 ετών και στην Ελλάδα; - Τι εξετάζεται
Προωθούνται αυστηροί περιορισμοί στην πρόσβαση των παιδιών κάτω των 15 ετών στα social media
Πώς θα χτιστεί ο «Φάρος» του ελληνικού AI - Ο ρόλος του Υπερταμείου
Το έργο για τον «Φάρο» συνδέεται με την κατασκευή του εθνικού υπερυπολογιστή «Δαίδαλου» - Θα δημιουργηθεί θυγατρική που θα αναλάβει τη διαχείρισή του
Αποκαλυπτήρια για το «αλάνθαστο» κβαντικό μικροτσίπ της Google
Σε άρθρο που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Nature, η Google είπε ότι βρήκε έναν τρόπο να συνδυάζει τα Qubits του τσιπ Willow, έτσι ώστε τα ποσοστά σφαλμάτων να μειώνονται καθώς αυξάνεται ο αριθμός των Qubits
Δημιουργείται στην Ελλάδα το AI factory «Pharos» - Το μήνυμα Μητσοτάκη
«Η Ελλάδα μία από τις επτά χώρες της ΕΕ που θα δημιουργηθούν «εργοστάσια» τεχνητής νοημοσύνης τόνισε ο πρωθυπουργός
Πόση τεχνητή νοημοσύνη χρησιμοποιούν οι Έλληνες - Τι δείχνει έρευνα της Focus Bari
Στην έρευνα της Focus Bari αναλύονται οι ευκαιρίες, οι κίνδυνοι αλλά και οι μεγάλες προσδοκίες
Αυτές είναι οι χώρες με τα μεγαλύτερα ποσοστά online απάτης - Η θέση της Ελλάδας
Η έρευνα βασίζεται σε ένα σύνολο δεδομένων που περιλαμβάνει πάνω από 30.000 γνωστές απατηλές οντότητες, αναλύοντας τα μοτίβα αναζήτησης της Google σε περιεχόμενο της BrokerChooser σε 56 γλώσσες
Τι είναι η αβοκέτα... και οι υπόλοιπες κορυφαίες αναζητήσεις στην Google των Ελλήνων
Στις πιο δημοφιλείς αναζητήσεις των Ελλήνων στη μηχανή αναζήτησης της Google περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων πρόσωπα μέχρι αθλήματα των Ολυμπιακών Αγώνων