H υποτονική διάθεση προς την καινοτομία από πλευράς της Nike συνέβαλε στην πτώση των πωλήσεων της αλυσίδας λιανικής πώλησης αθλητικών ειδών στο Ηνωμένο Βασίλειο, JD Sports Fashion, καθώς οι καταναλωτές αναζητούν πιο «φρέσκες» προτάσεις για να ανανεώσουν την γκαρνταρόμπα τους.

«Η Nike ήταν τόσο επιτυχημένη, αλλά σταμάτησε τον τελευταίο καιρό να φέρνει νέα πράγματα», δήλωσε ο Régis Schultz, διευθύνων σύμβουλος της JD Sports, συνομιλώντας με δημοσιογράφους την Πέμπτη. «Ταυτόχρονα η Adidas τα πάει πολύ καλά, η New Balance τα πάει πολύ καλά».

Nike: Γιατί θα γίνουν δυσεύρετα

Ο όμιλος JD, ο οποίος ιδρύθηκε το 1981 με ένα μόνο κατάστημα στη βορειοδυτική Αγγλία, σήμερα είναι μια από τις κορυφαίες παγκοσμίως αλυσίδες λιανικής πώλησης διαθέτοντας όλα τα μεγάλα brands της αθλητικής ένδυσης και υπόδησης. Διαθέτει πλέον πάνω από 3.400 καταστήματα σε 38 χώρες, με ισχυρή παρουσία στο Ηνωμένο Βασίλειο, την Ευρώπη, τη Βόρεια Αμερική και σε Ασία – Ειρηνικό.

Οι αγοραστές «βαριούνται πολύ γρήγορα», πρόσθεσε ο Schultz. «Αν δε φέρεις νέα πράγματα, νέα προϊόντα, νέα καινοτομία, νέα χρώματα, νομίζω ότι η ζήτηση περιορίζεται».

Μείωση πωλήσεων στη Βρετανία

Ο βρετανικός λιανοπωλητής είδε τις πωλήσεις του στο Ηνωμένο Βασίλειο να μειώνονται κατά 3,1% το τελευταίο τρίμηνο του 2023, σύμφωνα τα διαθέσιμα οικονομικά στοιχεία. Τα κέρδη προ φόρων για ολόκληρο το 2023 ήταν μεταξύ 915 εκατομμυρίων λιρών (1,16 δισεκατομμύρια δολάρια) και 935 εκατομμυρίων λιρών, ενώ η μετοχή του σημείωσε άνοδο 6%.

Υπενθυμίζεται ότι οι αδύναμες πωλήσεις οδήγησαν τη Nike να ανακοινώσει σχέδια μείωσης του κόστους λειτουργίας της πέρυσι, συμπεριλαμβανομένης της περικοπής θέσεων εργασίας και της απλοποίησης των γραμμών προϊόντων της.

Η αμερικανική εταιρεία αθλητικών ειδών, η οποία κατασκευάζει τη δημοφιλή σειρά παπουτσιών Air Jordan, υπολογίζεται ότι αποτελεί το ήμισυ των πωλήσεων της JD Sports παγκοσμίως, σύμφωνα με σημείωμα του Guy Lawson-Johns, αναλυτή μετοχών στο Hargreaves Lansdown.

«Το μέλλον της JD παραμένει ανεξήγητα συνδεδεμένο με την επιτυχία της Nike», είπε ο Lawson-Johns. «Η στενή σχέση της παρέχει αποκλειστικά προϊόντα και ανταγωνιστικές τιμές που δελεάζουν τους καταναλωτές, και από την άλλη δημιουργεί μια εξάρτηση της εταιρείας με το brand των αθλητικών ειδών».

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή