Η Nike θα αντικαταστήσει την Adidas ως χορηγός της γερμανικής εθνικής ομάδας ποδοσφαίρου, θέτοντας τέλος σε μια από τις πιο μακροχρόνιες συνεργασίες στον αθλητισμό.
Η Γερμανική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία, η DFB ανακοίνωσε το απόγευμα της Πέμπτης ότι η Nike θα γίνει ο νέος κύριος προμηθευτής για όλες τις εθνικές ομάδες ποδοσφαίρου από το 2027, αφού υπέγραψε επταετές συμβόλαιο με τον μεγαλύτερο κατασκευαστή αθλητικών ειδών στον κόσμο.
Όπως επισημαίνουν οι Financial Times, Θα είναι η πρώτη φορά από το 1950 που οι γερμανοί ποδοσφαιριστές δεν θα φορούν το χαρακτηριστικό λογότυπο με τρεις ρίγες της Adidas, η οποία ιδρύθηκε στην πόλη Herzogenaurach κοντά στη Νυρεμβέργη ένα χρόνο πριν.
Η DFB δήλωσε την Πέμπτη ότι η Nike έκανε «μακράν την καλύτερη οικονομική προσφορά» και επίσης δεσμεύτηκε να υποστηρίξει τον «ερασιτεχνικό και αθλητισμό βάσης» καθώς και το γυναικείο ποδόσφαιρο στη Γερμανία.
Η DFB δεν αποκάλυψε τους οικονομικούς όρους της συμφωνίας. Η ένωση τόνισε ότι η προσφορά της ήταν «διαφανής και χωρίς διακρίσεις», προσθέτοντας ότι είναι «ευγνώμων» που αντιμετωπίζει ένα «οικονομικά σταθερό μέλλον» χάρη στην υποστήριξη της Nike.
Το «ευχαριστώ» στην Adidas
Ο πρόεδρος της DFB Bernd Neuendorf δήλωσε ότι «το γερμανικό ποδόσφαιρο οφείλει πολλά στην [Adidas] για περισσότερες από επτά δεκαετίες συνεργασίας».
Η απώλεια της χορηγίας της εθνικής ομάδας ποδοσφαίρου της πατρίδας της είναι ένα πλήγμα για τον έμμονα αθλητικά διευθύνοντα σύμβουλο της Adidas, Bjørn Gulden . Πρώην επαγγελματίας ποδοσφαιριστής, ο Γκιούλντεν έχει ορκιστεί να αξιοποιήσει την πλούσια ιστορική κληρονομιά της Adidas για να οδηγήσει τον όμιλο από τη βαθύτερη οικονομική κρίση των τελευταίων τριών δεκαετιών.
Η Adidas ανέφερε σε δήλωση ότι «ενημερωθήκαμε από την DFB σήμερα ότι η ομοσπονδία θα έχει νέο προμηθευτή από το 2027 και μετά».
Από οικονομική άποψη, η απόφαση της DFB δεν θα έχει άμεσο αντίκτυπο στην Adidas καθώς το συμβόλαιο της εταιρείας καλύπτει το φετινό τουρνουά Euro 2024 που θα φιλοξενήσει η Γερμανία καθώς και το Παγκόσμιο Κύπελλο του 2026 στις Ηνωμένες Πολιτείες, τον Καναδά και το Μεξικό.
Αυτόν τον μήνα, η Adidas έγινε πρωτοσέλιδο στη Γερμανία όταν αποκάλυψε τη φανέλα της εθνικής ομάδας για το Euro 2024, συμπεριλαμβανομένης μιας ροζ εκτός έδρας φανέλας που δεν έχει ιστορικό πρόδρομο. Η εταιρεία είπε αυτή την εβδομάδα ότι η νέα φανέλα είχε ήδη γίνει μπεστ σέλερ, αλλά αρνήθηκε να αποκαλύψει λεπτομερείς αριθμούς.
Latest News
Βαγγέλης Μαρινάκης: Να έχεις το πνεύμα του νικητή κάθε στιγμή, να μην ξεχνάς τις ρίζες σου, να μην παραιτείσαι ποτέ
Οι Αγγλοι υποκλίνονται στον «Βασιλιά του Πειραιά», στον ηγέτη της Νότιγχαμ Φόρεστ με το διεθνώς αναγνωρισμένο Sky Sports, να αφιερώνει ντοκιμαντέρ και αμέτρητους επαίνους. «Meeting Marinakis»: Ο Βαγγέλης Μαρινάκης σε μια αποκαλυπτική συνέντευξη γεμάτη πάθος, όραμα, αλήθεια και ανθρωπιά.
Πώς η Ελλάδα θα μπει στην τουριστική βιομηχανία του γκολφ
Ο τουρισμός του γκολφ και τα οφέλη στην οικονομία - Τι λέει ο ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ Γιάννης Παράσχης
Χρωστάει και ο... Ρονάλντο; - Η μήνυση που κατέθεσε γιατρός εναντίον του
Γιατρός από την Αγγλία κατέθεσε μήνυση στον Κριστιάνο Ρονάλντο για οφειλές από θεραπείες που του είχε προσφέρει τη σεζόν 2021-2022
Τα πολλαπλασιαστικά οφέλη του γκολφ - Γιατί υστερεί σε ανάπτυξη στην Ελλάδα
Η περαιτέρω ανάπτυξη του γκολφ στην Ελλάδα μπορεί να προσφέρει αξιοσημείωτα οφέλη, αλλά έρχεται αντιμέτωπη με σημαντικές προκλήσεις, διαπιστώνεται σε μελέτη του ΙΟΒΕ