Σε άδεια άνευ αποδοχών θέλει να βγάλει τους πιλότους της η United Airlines από τον επόμενο μήνα, επικαλούμενη την καθυστέρηση στην παράδοση των αεροσκαφών από την Boeing.

Πρόκειται για ένα ακόμα απτό παράδειγμα του τρόπου με τον οποίο οι πελάτες της Boeing δηλώνουν ότι τα προβλήματα παραγωγής και η κρίση ασφάλειας που πλήττουν τον κατασκευαστή αεροσκαφών, επηρεάζουν τα αναπτυξιακά τους σχέδια.

United Airlines: Επεκτείνει τις εποχικές πτήσεις από Αθήνα προς Νέα Υόρκη και Ουάσινγκτον

Ποιος θα περίμενε μια τέτοια εξέλιξη στον κλάδο των αερομεταφορών όταν λίγο μετά τη λήξη της πανδημίας Covid-19 και της ανάκαμψης των αεροπορικών ταξιδιών, τόσο η United όσο και άλλες αεροπορικές εταιρείες έδιναν αγώνα δρόμου για να καλύψουν τα τεράστια κενά στις θέσεις των πιλότων.

«Λόγω των πρόσφατων αλλαγών στις παραδόσεις αεροσκαφών της Boeing, οι υπόλοιπες προβλεπόμενες ώρες λειτουργίας για το 2024 για τη United έχουν μειωθεί σημαντικά», ανέφερε σε σημείωμα προς τα μέλη της το σωματείο των πιλότων. «Μπορεί τα προβλήματα με τις παραδόσεις αεροσκαφών να αφορούν σήμερα τους στόλους 787 και 737, ωστόσο ο αντίκτυπος θα επηρεάσει και άλλους στόλους», πρόσθεσε το σωματείο ALPA.

Η United επιβεβαίωσε το αίτημά της για εθελοντική άδεια χωρίς αποδοχές. Η αεροπορική εταιρεία είχε δηλώσει προηγουμένως ότι θα διακόψει την πρόσληψη πιλότων αυτή την άνοιξη λόγω καθυστερημένης άφιξης αεροσκαφών από την Boeing, σύμφωνα με το CNBC.

Από τη μεριά του το σωματείο δήλωσε πως αναμένει η United να προσφέρει περισσότερο χρόνο άδειας «για τις καλοκαιρινές περιόδους προσφοράς και ενδεχομένως μέχρι το φθινόπωρο».

Η United υπέγραψε συμβόλαιο για την παραλαβή 43 αεροσκαφών Boeing 737 Max 8 και 34 μοντέλων Max 9 φέτος, αλλά τώρα αναμένει να λάβει 37 και 19 αεροσκάφη, αντίστοιχα, σύμφωνα με την κατάθεση της εταιρείας τον Φεβρουάριο.

Η αεροπορική εκτιμούσε ότι η Boeing θα παρέδιδε επίσης 80 Max 10 φέτος και 71 τον επόμενο χρόνο. Ωστόσο αυτό το μοντέλο δεν έχει ακόμη πιστοποιηθεί από την Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Αεροπορίας και η αεροπορική εταιρεία τα αφαίρεσε από το πρόγραμμα παράδοσης επειδή «δεν είναι σε θέση να προβλέψει με ακρίβεια την αναμενόμενη περίοδο παράδοσης».

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της United, Scott Kirby, ήταν από τους πιο «λαλίστατους» όσον αφορά στα προβλήματα παραγωγής και τις καθυστερήσεις παράδοσης στη Boeing, συμπεριλαμβανομένης της πιο πρόσφατης κρίσης που προήλθε από πόρτα που «ξηλώθηκε» σε ένα σχεδόν νέο Boeing 737 Max 9 που εκτελούσε πτήση της Alaska Airlines σε ύψος 16.000 ποδιών.

Προβλήματα και με άλλες αεροπορικές

Και άλλες αεροπορικές εταιρείες έχουν επίσης κάνει λόγο για καθυστερήσεις παράδοσης που οφείλονται στα κατασκευαστικά προβλήματα της Boeing.

Η Southwest Airlines τον περασμένο μήνα ανακοίνωσε ότι επανεξετάζει τις οικονομικές της προοπτικές για το 2024, επικαλούμενη λιγότερες παραδόσεις Boeing και έχει σταματήσει την πρόσληψη πιλότων και αεροσυνοδών, ενώ η Alaska Airlines έχει δηλώσει ότι οι εκτιμήσεις της χωρητικότητας για το 2024 είναι σε «αβεβαιότητα» λόγω των προβλημάτων του κατασκευαστή αεροσκαφών.

Υπενθυμίζεται ότι ο Διευθύνων Σύμβουλος της Boeing, Ντέιβ Καλχούν, ανακοίνωσε την περασμένη εβδομάδα ότι θα αποχωρήσει στο τέλος του έτους από τη θέση του, στο πλαίσιο μιας ευρείας αλλαγής ηγεσίας, η οποία περιλάμβανε τις αποχωρήσεις του προέδρου του διοικητικού συμβουλίου και του επικεφαλής της μονάδας εμπορικών αεροπλάνων της Boeing.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή