Τελευταίες στροφές για το Google Podcast που όπως όλα δείχνουν έκανε τον κύκλο του με την εταιρεία κολοσσό να ανακοινώνει τον περασμένο φθινόπωρο ότι «σκοτώνει» την ειδική εφαρμογή για να επικεντρώσει τις προσπάθειές της για podcasting στο YouTube Music (περιλαμβάνει και συνδρομητικό πακέτο).
Δεν είναι η πρώτη ή η τελευταία εφαρμογή της εταιρείας που τελειώνει τη σταδιοδρομία της άδοξα. Το «νεκροταφείο» της Google είναι γεμάτο από εφαρμογές όπως το Reader, το Duo, το Inbox, το Allo, το Wallet και αμέτρητες άλλες.
Η Google λέει ότι απλώς ανταποκρίνεται στην αγορά και ότι το YouTube είναι ένα πολύ πιο δημοφιλές μέρος για να βρουν οι άνθρωποι podcasts.
Στην ανακοίνωση για το κλείσιμο του podcast τον Σεπτέμβριο, η Google επικαλέστηκε ένα στατιστικό στοιχείο από την Edison Research που έλεγε ότι περίπου το 23% των ακροατών podcast στις ΗΠΑ δηλώνουν ότι το YouTube είναι η κύρια πλατφόρμα podcast, σε σύγκριση με το 4% για το Google Podcasts.
Το πιο απογοητευτικό σε αυτή την περίπτωση, όμως, είναι ότι η Google είχε την ευκαιρία να κάνει κάτι πραγματικά σπουδαίο στα podcasts. Αυτό που θα έπρεπε να είχε κάνει ήταν να βρει τρόπους να συνδέσει πραγματικά τις υπηρεσίες της. Όταν ανακαλύπτεις ένα podcast που σας αρέσει στο YouTube Shorts, θα έπρεπε να προσφέρει έναν τρόπο εγγραφής στο podcast με το πάτημα ενός κουμπιού.
Περισσότερα podcasts στο YouTube, περισσότερα βίντεο, περισσότερες διαφημίσεις
Η Google εργάζεται πάνω στα podcasts σε διάφορες μορφές από το 2016 και ποτέ δεν έχει πλησιάσει να ενώσει όλα τα κομμάτια μαζί.
Το YouTube είναι μια πλατφόρμα βίντεο -οι διαφημίσεις βίντεο αποφέρουν πολλά χρήματα- το Google Podcasts δεν έχει διαφημίσεις. Μπορείτε λοιπόν να φανταστείτε που πάει η… δουλειά.
Περισσότερα podcasts στο YouTube, περισσότερα βίντεο, περισσότερες διαφημίσεις.
Όσον αφορά τη κύρια εφαρμογή του YouTube και την πιθανότητα να ακούμε εκεί podcast, μοιάζει απίθανο: Δεν μπορεί να αναπαράγει περιεχόμενο στο προσκήνιο -εκτός αν έχετε την Premium έκδοση- γεγονός που το καθιστά αμέσως άχρηστο για podcasts.
Μέσα στο YouTube Music, η υποστήριξη podcast έχει βελτιωθεί τους τελευταίους έξι μήνες αλλά η εφαρμογή εξακολουθεί να κοιτά περισσότερο τη μουσική.
Το YouTube Music είναι το λαμπρό νέο παιδί της Google και θα δοκιμαστεί σε βάθος χρόνου κερδίζοντας το στοίχημα αν αντέξει.
Latest News
NASA: Έλαβε για πρώτη φορά μήνυμα με λέιζερ από το βαθύ Διάστημα
Έφτασε με ακραία ταχύτητα από απόσταση 1,5 φοράς μεταξύ Γης και Ήλιου – Η αποστολή στέφθηκε από επιτυχία, αποδεικνύοντας την αξιοπιστία του νέου συστήματος επικοινωνίας με λέιζερ αντί για ραδιοκύματα
Το TikTok ο νέος «βασιλιάς» των social media – Ποιος είναι ο άντρας πίσω από τη viral εφαρμογή;
Η εφαρμογή επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργήσουν μουσική και βίντεο σύντομης διαρκείας.
Νέα επένδυση «μαμούθ» της Microsoft σε υποδομές cloud και AI
Η Microsoft επιθυμεί να επεκτείνει περαιτέρω τις δυνατότητες ανάπτυξης της τεχνητής νοημοσύνης, παγκοσμίως
Meta και Ray-Ban κυκλοφορούν περιορισμένη έκδοση «έξυπνων γυαλιών» Ferrari
Μόνο 1.000 ζεύγη των γυαλιών ηλίου περιορισμένης έκδοσης είναι διαθέσιμα
Ποια νέα μέτρα εξετάζουν οι ΗΠΑ για τις εξαγωγές τεχνολογίας στην Κίνα
Η Ουάσιγκτον προτρέπει την Ιαπωνία, τη Νότια Κορέα και την Ολλανδία να περικόψουν την προσφορά εργαλείων και τεχνολογίας
Eταιρείες ουρανίου «τρίβουν τα χέρια τους» - Τα data centers θα δώσουν ώθηση στην πυρηνική ενέργεια;
Τα chatbots όπως το ChatGPT απαιτούν περίπου 10 φορές περισσότερη ενέργεια από μηχανές αναζήτησης όπως το Google Search
Πώς εκατομμύρια Αμερικανοί κινδυνεύουν να βρεθούν... offline
Πολιτικά παιχνίδια ενδέχεται να στερήσουν από εκατομμύρια αμερικανικά νοικοκυριά την οικονομική πρόσβαση στο ευρυζωνικό διαδίκτυο
Στέλνουν στα δικαστήρια Microsoft - OpenAI 8 εκδότες εφημερίδων
Η ομάδα των οκτώ εκδοτών εφημερίδων διαφωνεί με το ChatGPT και τον ψηφιακό βοηθό Copilot της Microsoft
Η θεωρία συνωμοσίας που «προέβλεψε» το τέλος του διαδικτύου
Η «Θεωρία του Νεκρού Διαδικτύου» είναι μια θεωρία συνωμοσίας ότι το Διαδίκτυο ελέγχεται από τεχνητή νοημοσύνη και ότι το περιεχόμενο που βλέπουμε σήμερα στο διαδίκτυο παράγεται από bot
Πενταπλάσια κέρδη για την Huawei στο α' τρίμηνο - «Αναγέννηση» στον κλάδο smartphone
«Η ψηφιοποίηση, η ευφυΐα και η απαλλαγή από τις εκπομπές άνθρακα» συνέβαλαν στην αύξηση των εσόδων