Οι ηγέτες των επιχειρήσεων σήμερα καλούνται να ενισχύσουν τη λειτουργική αποτελεσματικότητα, ενώ παράλληλα οδηγούν στην ανάπτυξη. Ο καθορισμός του τόπου επένδυσης απαιτεί μια σειρά προοπτικών που υπερβαίνουν έναν μεμονωμένο τομέα, σύμφωνα με το CNBC.

EY: Αύξηση εσόδων, κερδών και συμφωνιών το 2024 προβλέπουν οι CEOs

Ρίχνοντας μια νέα ματιά στις δικές τους επιχειρήσεις μέσα από το πρίσμα άλλων βιομηχανιών και της ευρύτερης αγοράς, οι ηγέτες της C-Suite μπορούν να εντοπίσουν τομείς στρατηγικής ανάπτυξης που τελικά θα αυξήσουν την αφοσίωση των πελατών.

Σύνδεση πληροφοριών

Η σύνδεση πληροφοριών μεταξύ επιχειρήσεων και τομέων δημιουργεί ένα ισχυρό πολλαπλασιαστικό αποτέλεσμα για τις εταιρείες, ξεκλειδώνοντας εκθετική αξία για τα ενδιαφερόμενα μέρη σήμερα, ενώ δείχνει πώς να μετασχηματιστούν για το μέλλον του αύριο, δήλωσε η Kristin Valente, EY Americas Chief Client Officer-elect.

«Οι ηγέτες πρέπει να σταματήσουν την απομονωμένη προσέγγιση στην επίλυση προβλημάτων και να κατανοήσουν τις διασυνδέσεις, τις επιπτώσεις κάθε απόφασης στον ευρύτερο οργανισμό», λέει ο Valente. «Σκεφτείτε το ως επιχειρηματική διόραση».

Εύρεση των πολλαπλασιαστών δύναμης

Το κόλπο, λέει ο Valente, είναι να εντοπίσετε ευκαιρίες ανάπτυξης μέσα από το φακό άλλων τομέων, κάτι που μπορεί να έχει πολλαπλασιαστικό αποτέλεσμα στη συνολική στρατηγική σας.

Εξετάστε την περίπτωση ενός κατασκευαστή αυτοκινήτων. Στον πυρήνα της, η επιχείρηση μπορεί να φαίνεται ότι απαιτεί μόνο ένα παραδοσιακό σύνολο δεξιοτήτων κατασκευής. Ωστόσο, ο τομέας της αυτοκινητοβιομηχανίας περιλαμβάνει επίσης μια σειρά από άλλα πιθανά σημεία επαφής με τους καταναλωτές, όπως:

Λιανική πώληση για τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών

Οι χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες θα επεκταθούν σε πιστώσεις και ασφάλειες

Τεχνολογία για την κατασκευή εξυπνότερων και αποδοτικότερων οχημάτων

Αυτές οι βοηθητικές υπηρεσίες παρουσιάζουν μια ευκαιρία για τις εταιρείες να επεκτείνουν το βασικό χαρτοφυλάκιό τους, προκειμένου να κατακτήσουν μεγαλύτερο μέρος του πορτοφολιού και της νοοτροπίας των καταναλωτών.

Βαθιά γνώση

Αυτή η στρατηγική απαιτεί από τους ηγέτες να έχουν βαθιά γνώση όχι μόνο της δικής τους επιχείρησης, αλλά και των άλλων επιχειρήσεων και τομέων στους οποίους επιδιώκουν να εισέλθουν. Αντλώντας πληροφορίες και συνεργαζόμενοι με άλλους τομείς και βιομηχανίες, οι ηγέτες μπορούν να κατανοήσουν καλύτερα πού θέλουν να επεκταθούν και να εντοπίσουν πιθανούς συνεργάτες για να τους επιτρέψουν.

«Υπάρχει δύναμη στη σύγκλιση για να επανεξετάσουμε και να αυξήσουμε την αξία», λέει ο Valente. «Στην EY, γνωρίζουμε τι συμβαίνει στην επιχείρηση των πελατών μας και προσπαθούμε να συνδέσουμε τι συμβαίνει στον τομέα τους και, στη συνέχεια, να βρούμε ευκαιρίες σε άλλους κλάδους και στην ευρύτερη αγορά».

Προχωρώντας μπροστά

Οι ευκαιρίες για τομεακή σύγκλιση θα είναι διαφορετικές για κάθε επιχείρηση και κάθε κλάδο. Για να βρουν τη δική τους, οι ηγέτες θα πρέπει να επικεντρωθούν σε τρία πράγματα:

Ανάπτυξη στρατηγικών που διαφοροποιούν το εμπορικό σήμα τους και αυξάνουν τη λειτουργική αποτελεσματικότητα

Εντοπισμός ευκαιριών για επέκταση της πρότασης αξίας της επιχείρησής τους πέρα από τον παραδοσιακό τομέα της για την εκπλήρωση των αναγκών των πελατών και την αύξηση της αφοσίωσης

Παραμένοντας πιστοί στη στρατηγική τους ατζέντα και εστιάζοντας στη σύγκλιση ως ευκαιρία για κερδοφόρα ανάπτυξη

Έτσι θα ξεκλειδώσει η ανάπτυξη

“Εάν είμαι Διευθύνων Σύμβουλος ή CFO, θέλω να βεβαιωθώ ότι έχω επιχειρηματικούς συνεργάτες στο οικοσύστημά μου που μου φέρνουν ένα ποικίλο σύνολο ιδεών που μπορώ να χρησιμοποιήσω για να καταλύσω την αξία εντός του οργανισμού μου”, λέει ο Valente. «Από εκεί θα έρθει η επόμενη εξέλιξη της επιχείρησής μου. Είναι αυτή η συνεργασία που απαιτείται για την προώθηση και το ξεκλείδωμα της ανάπτυξης».

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή
Γαλλία: Ο τομέας των καλλυντικών «επενδύει» στην επίσκεψη του Κινέζου προέδρου
Διεθνή |

Ο τομέας των καλλυντικών «επενδύει» στην επίσκεψη του Κινέζου προέδρου στο Παρίσι

Στόχος η ελαχιστοποίηση των επιπτώσεων στις γαλλικές εταιρείες από τους νέους αυστηρούς κινεζικούς κανόνες εισαγωγής που απαιτούν την ανταλλαγή τύπων και τεχνογνωσίας παραγωγής