Ο διευθύνων σύμβουλος της αεροπορικής εταιρείας Emirates έστειλε απολογητική επιστολή προς τους πελάτες του το Σαββατοκύριακο μετά τις ιστορικές βροχοπτώσεις στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα που προκάλεσαν πλημμύρες ρεκόρ και χάος στο αεροδρόμιο του Ντουμπάι, σύμφωνα με το CNBC. Εκατοντάδες πτήσεις καθηλώθηκαν στο έδαφος και χιλιάδες πελάτες εγκλωβίστηκαν ως αποτέλεσμα της κακοκαιρίας.

Emirates: Open Day για προσλήψεις πληρώματος καμπίνας στην Ελλάδα

«Θα ήθελα να προσφέρω την πιο ειλικρινή συγγνώμη μας σε κάθε πελάτη που είδε τα ταξιδιωτικά του σχέδια να διαταράσσονται κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου», έγραψε ο επικεφαλής της εταιρείας Tim Clark στην επιστολή που δημοσιεύθηκε στην ιστοσελίδα της αεροπορικής εταιρείας το Σάββατο.

«Οι μεγάλες ουρές και οι χρόνοι αναμονής ήταν απαράδεκτοι»

«Γνωρίζουμε ότι η ανταπόκρισή μας απέχει πολύ από το να είναι τέλεια. Αναγνωρίζουμε και κατανοούμε την απογοήτευση των πελατών μας λόγω της συμφόρησης, της έλλειψης πληροφοριών και της σύγχυσης στους τερματικούς σταθμούς. Αναγνωρίζουμε ότι οι μεγάλες ουρές και οι χρόνοι αναμονής ήταν απαράδεκτοι».

Ενώ ο κόμβος εξυπηρέτησης της αεροπορικής εταιρείας στο αεροδρόμιο του Ντουμπάι παρέμεινε ανοιχτός, «οι πλημμυρισμένοι δρόμοι εμπόδισαν την ικανότητα των πελατών μας, των πιλότων, του πληρώματος καμπίνας και των υπαλλήλων του αεροδρομίου να φτάσουν στο αεροδρόμιο, καθώς και τη μετακίνηση βασικών προμηθειών όπως γεύματα και άλλες ανέσεις πτήσης», έγραψε ο Clark.

Είπε ότι η αεροπορική εταιρεία εξέτρεψε δεκάδες πτήσεις την Τρίτη καθώς μαινόταν η χειρότερη καταιγίδα και ότι «τις επόμενες 3 ημέρες έπρεπε να ακυρώσουμε σχεδόν 400 πτήσεις και να καθυστερήσουμε πολλές περισσότερες, καθώς οι λειτουργίες του κόμβου μας παρέμειναν προβληματικές από ελλείψεις προσωπικού και εφοδιασμού».

Η Emirates εξέδωσε την Τετάρτη ανακοίνωση προτρέποντας τους ταξιδιώτες να μην έρχονται στο αεροδρόμιο, εκτός από καταστάσεις έκτακτης ανάγκης. Ανέστειλε επίσης τα check-in για όσους προορίζονταν να πετάξουν από το Ντουμπάι, επέβαλε εμπάργκο στις πωλήσεις εισιτηρίων και σταμάτησε τις πτήσεις ανταπόκρισης από άλλες πόλεις προς το Ντουμπάι, αφήνοντας ορισμένους επιβάτες κολλημένους σε όλο τον κόσμο.

Χαμός στα social media

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κατακλύστηκαν από οργισμένες αναρτήσεις από πελάτες που είπαν ότι δεν έλαβαν καμία βοήθεια από το προσωπικό της Emirates και δεν μπόρεσαν να επικοινωνήσουν με κανέναν στην εταιρεία.

«12 ώρες αναμονής σε μια ακυρωμένη πτήση και 6 ώρες αναμονής σε αυτό το γραφείο με ανθρώπους να λιποθυμούν, να τσακώνονται και να προσπαθούν να διατηρήσουν την υγεία τους και απολύτως καμία επικοινωνία από την Emirates», δημοσίευσε ένας χρήστης του Instagram, μαζί με μια φωτογραφία που δείχνει ένα γεμάτο πλήθος ανθρώπων μπροστά από τις οθόνες της Emirates στο αεροδρόμιο του Ντουμπάι. Η χρονική σήμανση στη φωτογραφία ήταν 7:05 π.μ. την Παρασκευή.

Ένας άλλος ταξιδιώτης δήλωσε στο CNBC μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης: «Μου πήρε 48 ώρες για να φτάσω από το Λονδίνο στη Βαγδάτη μέσω Ντουμπάι. Πέντε ώρες στην άσφαλτο με αεροπλάνο [στο Ντουμπάι], μία ώρα από τις οποίες δεν υπήρχε κανείς να ανοίξει τις πύλες της γέφυρας του αεροσκάφους. Έφτιαξα τη δική μου διέξοδο … βρήκε ένα ξενοδοχείο και επέστρεψε, περίμενε 12 ώρες. Μπήκαμε σε μια πτήση και μας σέρβιραν αμύγδαλα!»

Μερικοί άνθρωποι είπαν ότι είχαν κολλήσει στο αεροδρόμιο για πάνω από 20 ώρες και άλλοι, αποκλεισμένοι σε ξένες πόλεις και αεροδρόμια ανταπόκρισης, είπαν ότι έπρεπε να κλείσουν μόνοι τους την επιστροφή τους στην πατρίδα τους αφού δεν έλαβαν βοήθεια από την Emirates.

«Kάναμε ό,τι καλύτερο μπορούσαμε»

Ο Clark δήλωσε ότι το προσωπικό του έκανε ό,τι καλύτερο μπορούσε για να αντιμετωπίσει την άνευ προηγουμένου κατάσταση και ότι ήταν «όλα πρακτικά στο κατάστρωμα για χιλιάδες περισσότερους υπαλλήλους σε ολόκληρο τον οργανισμό για να επαναφέρουμε τις δραστηριότητές μας σε καλό δρόμο».

Ο διευθύνων σύμβουλος έγραψε ότι η αεροπορική εταιρεία «έστειλε πάνω από 100 εθελοντές υπαλλήλους για να φροντίσουν τους πελάτες που αντιμετωπίζουν προβλήματα στις αναχωρήσεις του αεροδρομίου του Ντουμπάι και στην περιοχή διέλευσης, δίνοντας προτεραιότητα σε ιατρικές περιπτώσεις, ηλικιωμένους και άλλους ευάλωτους ταξιδιώτες». Πρόσθεσε ότι πάνω από 12.000 δωμάτια ξενοδοχείων παρασχέθηκαν για πελάτες στο Ντουμπάι, καθώς και 250.000 κουπόνια γεύματος που εκδόθηκαν.

Από το Σάββατο, τα κανονικά προγράμματα πτήσεων της Emirates είχαν αποκατασταθεί. Στην επιστολή, ο Clark είπε ότι η αεροπορική εταιρεία είχε ακόμα περισσότερες από 30.000 αποσκευές για να επιστρέψει στους πελάτες.

«Έχουμε δημιουργήσει μια ομάδα εργασίας για να ταξινομήσουμε, να συμφιλιώσουμε και να παραδώσουμε περίπου 30.000 τεμάχια αποσκευών που έχουν μείνει πίσω στους ιδιοκτήτες τους», είπε, προσθέτοντας ότι «θα μας πάρει μερικές ακόμη ημέρες για να εκκαθαρίσουμε τις εκκρεμότητες των επιβατών και των αποσκευών που έχουν ξανακρατηθεί» και ζητώντας την «υπομονή και την κατανόηση» των πελατών.

Ο Clark κατέληξε δεσμευόμενος να βελτιώσει τις διαδικασίες της αεροπορικής εταιρείας και ευχαριστώντας το προσωπικό του για το έργο του, καθώς και προσφέροντας «τη συγγνώμη μας σε κάθε πελάτη που επηρεάστηκε από αυτή τη διακοπή».

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή
TikTok: Φλερτάρει και η Ευρώπη με την απαγόρευσή του
Διεθνή |

Ακόλουθος των ΗΠΑ και στο TikTok η Ευρώπη; – Στο «τραπέζι» η απαγόρευσή του

«Γνωρίζουμε ακριβώς τον κίνδυνο του TikTok», είπε η Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν, σχεδόν μια εβδομάδα αφότου ο Τζο Μπάιντεν υπέγραψε την αμερικανική νομοθεσία που απειλεί με πανεθνική απαγόρευση