Το χαρτοφυλάκιο των μαρκών και των προϊόντων της αναπτύσσει συνεχώς στην ελληνική αγορά η BSH Οικιακές Συσκευές, με βάση την πλήρη κατανόηση των μεταβαλλόμενων προσδοκιών των καταναλωτών, όπως αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση με αφορμή τα εταιρικά αποτελέσματα που ανακοίνωσε η BSH Οικιακές Συσκευές σε παγκόσμιο επίπεδο.
Στην Ελλάδα, ο κύκλος εργασιών της εταιρείας για το 2023 αυξήθηκε κατά 1,6% σε σχέση με το 2022, συνεχίζοντας έτσι να διατηρεί την 1η θέση στην αγορά των οικιακών συσκευών.
BSH: Τα σχέδια μετά την πώληση του εργοστασίου της Πίτσος – Τα μερίδια και το ερώτημα… του ψυγείου
Το 2023, όπως και το 2022, χαρακτηρίστηκε από αυξητικά ποσοστά και σε αυτό συνέβαλε σημαντικά από πλευράς τεμαχίων στην κατηγορία των ψυγείων και ψυγειοκαταψυκτών και το πρόγραμμα «Ανακυκλώνω – Αλλάζω Συσκευή» του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας με την εξαργύρωση των vouchers που έλαβαν οι δικαιούχοι για την αντικατάσταση παλαιών ενεργοβόρων συσκευών με νεότερες, φιλικές προς το περιβάλλον και ενεργειακά πιο αποδοτικές.
Ο κ. Γιάννης Γρατσώνης, CEO BSH Οικιακές Συσκευές, χαρακτηριστικά δήλωσε: «Η BSH προσφέρει ένα ευρύ φάσμα προϊόντων, λύσεων και υπηρεσιών υψηλής ποιότητας που έχουν σχεδιαστεί για να ανταποκρίνονται στην καθημερινότητα. Στοχεύουμε στην ικανοποίηση των προσδοκιών και των απαιτήσεων των καταναλωτών και των συνεργατών μας στη λιανική, ακολουθώντας την κατευθυντήρια αρχή μας «Να βελτιώνουμε την ποιότητα ζωής στο σπίτι.»
Σε παγκόσμιο επίπεδο, η BSH Home Appliances Group παρουσίασε συνολικό κύκλο εργασιών ύψους 14,8 δισ. ευρώ για το 2023 και στόχο να ενισχύσει τη μελλοντική της βιωσιμότητα και ανταγωνιστικότητα μέσω των υψηλών επενδύσεων και δαπανών ρεκόρ στην έρευνα και ανάπτυξη.
«Ακολουθούμε μια στρατηγική προσέγγιση για το μέλλον, που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων την ανάπτυξη καινοτομιών σε προϊόντα, την ενίσχυση της εφοδιαστικής αλυσίδας, καθώς επίσης και την ενεργή υποστήριξη στους πελάτες και συνεργάτες μας.» ανέφερε σχετικά ο Dr. Matthias Metz, Chief Executive Officer, BSH.
Latest News
Οι influencers... σε απόγνωση – Τι συμβαίνει με την πίτα των 21 δισ.
Σύμφωνα με το Business Insider, οι συμφωνίες και οι διαφημίσεις με προσωπικότητες επιρροής είναι γεμάτες από ανήθικες επιχειρηματικές πρακτικές
Και χειμώνα και καλοκαίρι - Ο freddo espresso δεν επηρεάζεται από την εποχικότητα
Πώς φτάσαμε σήμερα 7 στους 10 καταναλωτές να προτιμούν freddo espresso καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς, ανεξάρτητα από την εποχικότητα
Στασινόπουλος, Σκλαβενίτης, Κόκκαλης και Μέγιερ αλλάζουν τον Ταύρο
Ποια είναι τα οκτώ έργα που μεταμορφώνουν τον Ταύρο – Τα κτίρια που αλλάζουν χρήση
Τα σχέδια των ελληνικών τραπεζών για ανάπτυξη στο εξωτερικό
Οι κινήσεις Eurobank, Alpha Bank, Εθνικής Τράπεζας και Πειραιώς
O Μπάιντεν στρώνει το χαλί… σε Τιτάνα και Ελληνικά Καλώδια
Πακέτο κινήτρων 120 εκατ. δολ. στις δύο ελληνικές βιομηχανίες για επενδύσεις στις ΗΠΑ
Η 15ετία που τα άλλαξε όλα στα τραπεζικά καταστήματα
Νέα πρότυπα λειτουργίας και εξυπηρέτηση των πελατών με τη συμβολή της τεχνολογίας
Πειραϊκή Μικροζυθοποιία: Η μπύρα που «ξεθύμανε» και βγαίνει στο σφυρί
Η ιστορία της εταιρείας και του Αλέξανδρου Κουμάντου
Τα χρήματα στην Avramar μπήκαν, ζητείται τώρα νέος επενδυτής
Γιατί η αγορά χαρακτηρίζει την εταιρεία «Μαρινόπουλο της ιχθυοκαλλιέργειας»
Ποια είναι η startup – ηγέτης στην πράσινη ενέργεια – Πάνω από 1 δισ. ευρώ η αξία της
Η εταιρεία έχει υπό ανάπτυξη ένα χαρτοφυλάκιο έργων άνω του 1,2GW παραγωγής ενέργειας και 900ΜW αποθήκευσης - Τα επενδυτικά σχέδια
«Ψήφος εμπιστοσύνης» στην AustriaCard to placement του 15% - Στο 71,52% το ποσοστό του Ν. Λύκου
Η εταιρεία καλωσορίζει την επένδυση