Η Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις Μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου και ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές, Νίκος Ταχιάος επισκέφτηκαν τα τρία εργοτάξια του οδικού άξονα Πάτρα – Πύργος, όπου και ξεναγήθηκε από εκπροσώπους της παραχωρησιούχου εταιρείας Ολυμπία Οδός και των μελών Άβαξ, Άκτωρ και Τέρνα της κατασκευαστικής κοινοπραξίας, οι οποίοι τους ενημέρωσαν αναλυτικά για την εξέλιξη του έργου.
Νωρίτερα οι δύο Υφυπουργοί επισκέφθηκαν τα Καλάβρυτα, όπου συνάντησαν τον Δήμαρχο, Αθανάσιο Παπαδόπουλο και συζήτησαν μαζί του για τον οδικό άξονα Πούντα- Καλάβρυτα για τον οποίον ο δεύτερος τους παρέδωσε τον φάκελο των υφισταμένων μελετών ωρίμανσης, ενώ έκαναν και αυτοψία στην περιοχή.
Σταϊκούρας: Η Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου είναι σημείο αναφοράς της σύγχρονης Ελλάδας
Η Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών αρμόδια για τις Μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου δήλωσε: «Η Αχαΐα και ολόκληρη η Ελλάδα έχουν μετατραπεί σε ένα μεγάλο εργοτάξιο και βρίσκονται σε δυναμική τροχιά ανάπτυξης. Για τα Καλάβρυτα, όπως δεσμεύτηκε κατά την πρόσφατη επίσκεψή του ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και ενημερώσαμε, μαζί με τον συνάδελφο Υφυπουργό Υποδομών, Νίκο Ταχιάο, τον Δήμαρχο, Αθανάσιο Παπαδόπουλο, εξετάζεται κατά προτεραιότητα η επίλυση του ζητήματος του δρόμου Πούντας-Καλαβρύτων.
» Στην νέα εθνική οδό Πατρών-Πύργου, οι εργασίες έχουν ήδη υλοποιηθεί σε ποσοστό άνω του 40% και αναμένεται η παράδοση στην κυκλοφορία εντός του 2025. Πρόκειται για ένα εμβληματικό έργο, το οποίο θα δώσει άλλη πνοή στη Δυτική Ελλάδα, θα αναβαθμίσει τις μεταφορές και θα αυξήσει σημαντικά την οδική ασφάλεια. Παρακολουθώντας το να ολοκληρώνεται αισθάνομαι ιδιαίτερα υπερήφανη, καθώς ανήκω σε εκείνους που, από την πρώτη στιγμή, αγωνίστηκαν για την επανέναρξή του με τον σωστό τρόπο, ενώ κινδύνευε να ακυρωθεί από την ολιγωρία της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ και τις γνωστές πλέον μεθοδεύσεις που είχαν ακολουθηθεί».
Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές, Νίκος Ταχιάος, δήλωσε: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για την εξέλιξη του οδικού άξονα Πάτρα- Πύργος. Αυτή τη στιγμή, η πρόοδος των εργασιών αγγίζει το 42% και μέχρι το τέλος του έτους αναμένεται να ξεπεράσει το 80%. Το έργο προχωράει πολύ γρήγορα και εκτιμούμε ότι η συνολική διάρκεια των εργασιών θα είναι 40 μήνες. Αυτό σημαίνει ότι μέχρι το τέλος της επόμενης χρονιάς θα έχει ολοκληρωθεί και οι ταξιδιώτες θα μπορούν να απολαύσουν τα οφέλη του.
» Ο άξονας μετρά 74,8 χλμ. συνολικά, εκ των οποίων μόνο τα 13 χλμ. αφορούν σε βελτιώσεις της υφιστάμενης Εθνικής Οδού ενώ τα υπόλοιπα κατασκευάζονται σε νέα χάραξη. Πρόκειται για ένα εμβληματικό έργο υψηλών προδιαγραφών που θα βελτιστοποιεί την οδική ασφάλεια και θα μειώνει το χρόνο μετακίνησης, διευκολύνοντας παράλληλα και τις τοπικές κοινότητες.
» Το έργο αυτό πιστώνεται σε μεγάλο βαθμό και στην προηγούμενη πολιτική ηγεσία του Υπουργείου μας, που έλυσε τον γόρδιο δεσμό ενός διαφαινόμενου αδιεξόδου, στην Ολυμπία Οδός Α.Ε. που το τρέχει και στις τρεις κατασκευαστικές εταιρίες που το εκτελούν με ταχύτητα. Είχαμε την ευκαιρία, στο πλαίσιο των συναντήσεων αυτών, να συζητήσουμε και για την εκκρεμότητα της επέκτασης Πύργος – Καλό Νερό – Τσακώνα, για την δρομολόγηση της οποίας εργαζόμαστε εντατικά.
»Ένα ακόμα πολύ χρήσιμο έργο για την περιοχή της Δυτικής Πελοποννήσου είναι και ο οδικός άξονας Πούντας- Καλαβρύτων. Με τη συνάδελφο Χριστίνα Αλεξοπούλου, επισκεφθήκαμε τον Δήμαρχο Καλαβρύτων για να συζητήσουμε για αυτόν και να τον εντάξουμε σε τροχιά υλοποίησης.
» Στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με τον αποτελεσματικό συντονισμό του Υπουργού Χρήστου Σταϊκούρα, προσπαθούμε να είμαστε δίπλα στον πολίτη και να ακούμε τις ανάγκες του. Προχωράμε με έργα και τα υλοποιούμε με σχέδιο».
Latest News
Πώς προχωρά το έργο χάραξης της Γραμμής 2 του Μετρό προς Αχαρνές
Αμεσα ξεκινάει ο σχεδιασμός και η μελέτη σκοπιμότητας και βιωσιμότητας του έργου χάραξης της Γραμμής 2 του Μετρό προς τον Δήμο Αχαρνών
Σε δημόσια διαβούλευση η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων για το IRC στο Ελληνικό
Το «IRC ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ» θα αποτελέσει έναν διεθνή προορισμό αναψυχής, προσφέροντας στους επισκέπτες του ένα συνδυασμό εμπειριών ψυχαγωγίας, εστίασης και διαμονής
Στο 66,35% η πρόοδος του E65 στο τμήμα Καλαμπάκα – Εγνατία Οδός
Η «Κεντρική Οδός» παρουσιάζει την πορεία των έργων της ΤΕΡΝΑ για τον αυτοκινητόδρομο Ε65 στο τμήμα Καλαμπάκα – Εγνατία Οδό
AKTOR: Εκδήλωση στα εγκαίνια του Μετρό Θεσσαλονίκης με το περιοδικό «Σχεδία»
ΑΚΤΟR: O Μπάνε Πρέλεβιτς και ο Ντίνος Κούης φόρεσαν τα κόκκινα γιλέκα της «Σχεδίας»
Στο 23,01% το μερίδιο της AVAX στην Ολυμπία Οδό - Οι παραχωρήσεις και τα ΣΔΙΤ
Ο Όμιλος AVAX στοχεύει σε παραπάνω από 25 νέους διαγωνισμούς για συμβάσεις ΣΔΙΤ, με εκτιμώμενη αξία άνω των €4 δισ.
Ελληνικό: Αλλαγές στο σχεδιασμό της παραλίας του Αγίου Κοσμά
Τι προβλέπει νέα υπουργική απόφαση για το παράκτιο μέτωπο της επένδυσης της Lamda Development στο Ελληνικό
Μιτζάλης (AVAX): Απαιτείται εθνικός σχεδιασμός για τα έργα υποδομών του μέλλοντος
Ο CEO της AVAX, Κ. Μιτζάλης τόνισε ότι υπάρχει ανεκτέλεστο 3,3 δισ. ευρώ και ότι η εταιρεία τρέχει πολλά μεγάλα έργα αυτό το διάστημα
Άλμα 55,5% για τα EBITDA της Alumil – Τι δήλωσε ο Μυλώνας
Ο επικεφαλής της Alumil σημείωσε ότι το εννεάμηνο του 2024 αναδεικνύει την ALUMIL ως πρωταγωνιστή στον κλάδο
Ανδριόπουλος (Dimand): H Ελλάδα μπορεί να έχει ανάπτυξη για τα επόμενα 30 χρόνια
Η ελληνική αγορά ακινήτων «δεν είναι φούσκα» καθώς η ανάπτυξη δεν βασίζεται σε δανεισμό τόνισε ο CEO της Dimand, Δημήτρης Ανδριόπουλος, κατά την παρουσία του στο 4ο ΟΤ Forum του Οικονομικού Ταχυδρόμου
Όμιλος ΑKTOR: Μπόνους 1 εκατ. σε όσους εργάστηκαν στο Μετρό Θεσσαλονίκης
Σε εσωτερική ενημέρωση, ο όμιλος ΑΚΤOR ανακοίνωσε ότι θα μοιράσει μπόνους σε όσους εργάστηκαν στο Μετρό Θεσσαλονίκης