Και εγένετο ο… «Ερμής». Πρόκειται για το κοινό εμπορικό σχήμα που στήνουν οι όμιλοι αγορών «Αστέρας» και «ΕΛΕΤΑ», με απώτερο στόχο την ενίσχυση της διαπραγματευτικής τους δύναμης και την εξασφάλιση καλύτερων τιμών από τους προμηθευτές.
Πολύ σύντομα θα ολοκληρωθούν οι απαραίτητες διαδικασίες, ώστε η νέα οντότητα (ΙΚΕ) να αποκτήσει ΑΦΜ και να καταχωρηθεί στα μητρώα του Κράτους.
Οι μεγάλοι μπαίνουν στη «μάχη» της μικρής λιανικής – Ποια είναι νέα τάση
Η επιλογή του ονόματος δεν έγινε τυχαία καθώς συμβολίζει τον «Θεό του Εμπορίου».
Η παραπάνω πρωτοβουλία, όπως αναφέρουν καλά πληροφορημένες πηγές φιλοδοξεί να δημιουργήσει νέα δεδομένα στον χώρο της «μικρής λιανικής», αποτελώντας «απάντηση» στην επεκτατική πολιτική των μεγάλων αλυσίδων.
Το δίκτυο των δύο Ομίλων συγκεντρώνει ανεξάρτητους λιανέμπορους απ’ όλη την επικράτεια -632 λιανεμπορικές επιχειρήσεις με συνολικό τζίρο περίπου 873 εκατ. ευρώ και απασχολούν 4.630 εργαζόμενους.
Το ενιαίο σχήμα σύμφωνα με τους εμπνευστές του θα επιχειρήσει να αναβαθμίσει τον ρόλο των μεμονωμένων σούπερ μάρκετ, προσφέροντας υπηρεσίες και προϊόντα που θα τα διαφοροποιεί από τις μεγάλες αλυσίδες και θα ενισχύει την ανταγωνιστικότητά τους.
«Η πίτα των 2 δισ. ευρώ»
Εδώ και μερικά χρόνια άλλωστε τα δυο στρατόπεδα βρίσκονται σε έναν… ακήρυχτο πόλεμο.
Η «επιθετική πολιτική επέκτασης» που έχουν υιοθετήσει οι μεγάλοι παίκτες με όχημα το franchise πιέζει αφόρητα τους μικρότερους, με αποτέλεσμα πολλοί να υποκύπτουν στις προτάσεις εξαγοράς που καταθέτουν.
Το δέλεαρ είναι μεγάλο αφού η μικρή λιανική συγκαταλέγεται στις δυναμικότερες κατηγορίες του λιανεμπορίου. Υπολογίζεται πως σε ετήσια βάση παράγει τζίρο περίπου 2 δισ. ευρώ, έχοντας ως βασικό πλεονέκτημα το διευρυμένο ωράριο, ακόμη και 24 ώρες το 24ωρο 365 μέρες το χρόνο.
Καθόλου τυχαία και η κίνηση του efood να επεκταθεί με δικά του φυσικά καταστήματα στη μικρή λιανική με την επωνυμία «efood local». Κάτι που επιβεβαιώνει πως ο «τζίρος της γειτονιάς» γίνεται στόχος όχι μόνο από τους μεγάλους παίκτες του κλάδου των σούπερ μάρκετ αλλά και από τις ψηφιακές πλατφόρμες παραγγελιοληψίας και διανομών.
Latest News
Εκλεισε η ψαλίδα στα επιτόκια καταθέσεων και δανείων [γράφημα]
Μειωμένα τα επιτόκια στα νέα δάνεια το Σεπτέμβριο - Tο κόστος για καταναλωτικές, στεγαστικές και επιχειρηματικές χορηγήσεις
Λιανεμπόριο: Μείωση 1,8% σε τζίρο και 2,5% σε όγκο τον Αύγουστο
Τι δείχνουν τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ
ΗΡΩΝ: Ρίχνει 13,5% τις τιμές ρεύματος τον Νοέμβριο [γράφημα]
Ποια η τιμή στο ειδικό τιμολόγιο
Ενίσχυεται η διοικητική ομάδα των «Attica» - Πάνω από 5 εκατ. πελάτες τον χρόνο
Πλέον στο Διοικητικό Συμβούλιο των πολυκαταστημάτων attica θα συμμετέχουν ο Paolo de Cesare και η Florence Rollet - Ποιοι είναι
OTE: Διαπραγματεύσεις με Digi και Vodafone για πώληση της Telekom Romania
Μνημόνιο συνεργασίας υπέγραψε ο ΟΤΕ με Digi και Vodafone για πώληση της Telekom Romania
Αλλάζουν «κόλπα» οι ληστές του διαδικτύου – Πώς στήνουν «αναχώματα» οι τράπεζες
Οι τράπεζες θωρακίζονται από τις κομπίνες με κάρτες – Τι δείχνουν τα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος για τις ηλεκτρονικές απάτες
Atradius Hellas: Ενισχυμένα έσοδα 8,3% και αυξημένη κερδοφορία το εννεάμηνο
Η Atradius Hellas εμφάνισε στο εννεάμηνο, φέτος, ένα combined cost ratio λιγότερο του 70%
Αύξηση 13,7% στα κέρδη εννιαμήνου της Coca Cola HBC - Επικαιροποιεί προς τα πάνω το guidance
Η Coca-Cola HBC συνεχίζει τις επενδύσεις στο χαρτοφυλάκιο προϊόντων 24/7 κατανάλωσης και τις εξειδικευμένες δυνατότητές της
Μαθήματα κέρδους από την Δ. Θανόπουλος και η «πληγή» του Instashop
Τι δείχνει για το 2023 ο ισολογισμός της Δ. Θανόπουλος με μόλις τρία φυσικά καταστήματα - Γιατί κατεβάζει τον πήχη εφέτος
Δυναμικό μπάσιμο AKTOR στην κατοικία – Ευκαιρίες στη στεγαστική κρίση βλέπει ο Εξάρχου
Τα σχέδια της AKTOR για το real estate αλλά και την πρόθεση να συμμετέχει σε δύο παραχωρήσεις έκανε γνωστά ο πρόεδρος και CEO Αλέξανδρος Εξάρχου