Tη δέσμευσή της να διπλασιάσει τις επενδύσεις της στην ηλεκτροκίνηση και τον τομέα του software ανακοίνωσε η ιαπωνική Honda Motor σχεδιάζοντας να διαθέσει περίπου 65 δισεκατομμύρια δολάρια στο πλαίσιο του δεκαετούς πλάνου ανάπτυξής της έως το 2030.
HONDA: Αύξηση στα λειτουργικά κέρδη και στις δαπάνες για έρευνα & ανάπτυξη
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Honda, Τοσιχίρο Μίμπε, δήλωσε σε συνέντευξη Τύπου ότι η αυτοκινητοβιομηχανία σχεδιάζει να δαπανήσει συνολικά 10 τρισεκατομμύρια γιεν (64,88 δισεκατομμύρια δολάρια) για την ηλεκτροκίνηση και το software διπλασιάζοντας το ποσό που είχε υποσχεθεί τον Απρίλιο του 2022.
Η εταιρεία έχει υστερήσει σημαντικά στο κρίσιμο πεδίο της ηλεκτροκίνησης και στόχος της ήταν πρώτα να διασφαλίσει ότι θα μπορούσε να προμηθεύεται αξιόπιστα μπαταρίες και να επιτύχει περικοπές κόστους και βελτιώσεις απόδοσης προτού επικεντρωθεί σε οχήματα που καθορίζονται από το λογισμικό, όπως είπε ο Μίμπε.
«Όσον αφορά την ενίσχυση της ανάπτυξης λογισμικού, συνειδητοποιήσαμε ότι το ποσό που είχαμε υπολογίσει πριν από δύο χρόνια δεν ήταν αρκετό, επομένως το αυξήσαμε σημαντικά», είπε ο Mίμπε, μετά από μια παρουσίαση που επικεντρώθηκε κυρίως στις βελτιώσεις υλικού.
Από 2026 τα ηλεκτρικά της Honda
Τα μοντέλα μιας σειράς οχημάτων με μπαταρίες της Honda θα ξεκινήσουν να κυκλοφορούν από το 2026, θα έχουν αυτονομία 300 μιλίων (482 χλμ) ή και περισσότερο, τόνισε ο Μίμπε, δεσμευόμενος να εξοπλίσει τα αυτοκίνητα με ένα εξαιρετικά λεπτό πακέτο μπαταριών και μια πρόσφατα αναπτυγμένη συμπαγής ηλεκτρονικός άξονας.
Η αυτοκινητοβιομηχανία είπε ότι στόχευε να μειώσει το κόστος προμήθειας μπαταριών στη Βόρεια Αμερική κατά περισσότερο από 20% έως το 2030 και να μειώσει τα έξοδα παραγωγής κατά περίπου 35%, εν μέρει ενισχύοντας την ενοποίηση των ανταλλακτικών.
Η δεύτερη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ιαπωνίας μετά την Toyota Motor, αρχικά παρουσίασε τη «Honda 0 Series» με μπαταρία τον Ιανουάριο, καθώς ετοιμάζεται για μια μακροπρόθεσμη «αντεπίθεση» με στόχο να καλύψει τη διαφορά με τους παγκόσμιους αντιπάλους στη μετάβαση στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
At this year's @CES I was at the unveiling of the@Honda Space Hub and Saloon concept models.
Under the common design language of the Honda 0 Series, the Space-Hub was developed under the theme of “augmenting people's daily lives.”
The Saloon is the flagship concept model of… pic.twitter.com/Fk0Pto5DQa
— Derek Reilly (@derekreilly) May 1, 2024
Η Honda αντιμετωπίζει αυξανόμενο ανταγωνισμό από καθιερωμένα παγκόσμια brand που κυκλοφόρησαν ηλεκτρικά οχήματα με ταχύτερους ρυθμούς και παίκτες όπως η Tesla και μια σειρά από κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως η BYD.
Honda 0 Series 映像の弊社プリビズとファイナル比較 pic.twitter.com/QclxZ3Islx
— 齋藤岳郎 (@saitoInteractiv) April 26, 2024
Η αυτοκινητοβιομηχανία μειώνει το εργατικό δυναμικό παραγωγής πλήρους απασχόλησης στην Κίνα λόγω του έντονου ανταγωνισμού, με περίπου 1.700 εργαζόμενους να έχουν συμφωνήσει να αποχωρήσουν από αυτήν την εβδομάδα, καθώς οι πωλήσεις αυτοκινήτων της μειώνονται στη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο.
Ο Μίμπε τόνισε ότι η Honda σχεδιάζει να λανσάρει επτά μοντέλα στη σειρά EV παγκοσμίως έως το 2030, αλλά επεσήμανε ότι η εξάπλωση των ηλεκτρικών οχημάτων στη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη επιβραδύνεται, μετά από ένα υψηλό επίπεδο στο οποίο έφτασε το προηγούμενο διάστημα.
Η Honda αποκάλυψε σχέδια τον περασμένο μήνα να επενδύσει 11 δισεκατομμύρια δολάρια σε νέα εργοστάσια παραγωγής EV και μπαταριών παράλληλα με τις υπάρχουσες εγκαταστάσεις στο Οντάριο του Καναδά, καθώς ετοιμάζεται να επεκταθεί στην αγορά της Βόρειας Αμερικής.
Latest News
Τεράστιο το ετήσιο αποτύπωμα άνθρακα του TikTok - Μεγαλύτερο και από της Ελλάδας
Το TikTok φαίνεται να έχει μεγαλύτερες ετήσιες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα ακόμα και από κάποιες ολόκληρες χώρες
ΗΡΩΝ PULSE: H «φόρτιση Καθ’ οδόν» δίνει νέα διάσταση στην ηλεκτροκίνηση
Οι συγκεκριμένες λύσεις του ΗΡΩΝΑ αφορούν τόσο το πανελλαδικής εμβέλειας αναπτυσσόμενο δίκτυο φορτιστών HΡΩΝ PULSE όσο και τη νέα, καινοτόμο υπηρεσία επαναφόρτισης ηλεκτροκίνητων οχημάτων «Φόρτιση Καθ' οδόν»
Η Σεβίλλη δίνει τον δικό της αγώνα ενάντια στην κλιματική αλλαγή
Με συγκροτημένη στρατηγική και ευρωπαϊκή συγχρηματοδότηση η πρωτεύουσα της Ανδαλουσίας προσπαθεί να αντιμετωπίσει τις συνέπειες της κλιματικής αλλαγής - Δεν είναι εύκολο
Με άλλο EV θα αντικαθιστούσαν 9 στους 10 ιδιοκτήτες EV το όχημά τους
Οι οδηγοί ηλεκτρικών οχημάτων είναι συντριπτικά πιο πιθανό να παραμείνουν πιστοί στην ηλεκτροκίνηση αντί να επιστρέψουν σε ένα συμβατικό αυτοκίνητο
Δράση ενημέρωσης για την κυκλική οικονομία στο Νότιο Αιγαίο
Η δράση αυτή αποτελεί μέρος της ευρύτερης προσπάθειας των φορέων στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου για την ενίσχυση της περιβαλλοντικής συνείδησης και της ενεργής συμμετοχής των πολιτών στη βιώσιμη ανάπτυξη
Η ΔΕΗ ξεκινά την παραγωγή ενέργειας από ΑΠΕ στην Ιταλία
Ο Όμιλος ΔΕΗ ενισχύει το πράσινο χαρτοφυλάκιο του με την προσθήκη των σταθμών Carcarello και Luxenia, ισχύος 20 MW και 12 MW αντίστοιχα
Γκάζι με τροπολογία στις επενδύσεις για αποθήκευση ενέργειας – Και ενίσχυση στη λιγνιτική μονάδα «Μελίτη»
Γκάζι με τροπολογία στις επενδύσεις για αποθήκευση ενέργειας – Και ενίσχυση στη λιγνιτική μονάδα «Μελίτη»
Μεγάλο deal Stellantis - κινεζικής CATL για εργοστάσιο μπαταριών EV στην Ισπανία
Η συμφωνία Stellantis - CATL έρχεται σε μια εποχή που τα ηλεκτρικά οχήματα στην Ευρώπη αντιμετωπίζoυν μια «τέλεια καταιγίδα» προκλήσεων
Κ. Μαύρος (Όμιλος ΔΕΗ): Από νέο σημείο εκκίνησης οι ΑΠΕ το 2025
Η επόμενη τριετία είναι η τριετία των ΑΠΕ στην παραγωγή, της πλήρους απολιγνιτοποίησης και των ευέλικτων μονάδων, είπε ο Κ. Μαύρος
Πάνω από 35 εκατ. η ενίσχυση δήμων από το ειδικό τέλος ΑΠΕ
Ανάμεσα στις πιο ευνοημένες, περιοχές με σημαντική αιολική ανάπτυξη στη νότια Εύβοια, στη Θράκη, στη Βοιωτία και στην Κρήτη, επισημαίνει η ΕΛΕΤΑΕΝ