Ο πόλεμος των αμερικανικών αλυσίδων fast food αρχίζει να φουντώνει καθώς τα μεγάλα ονόματα προσπαθούν να προσελκύσουν μεγαλύτερη μερίδα των φτωχότερων Αμερικανών που δυσκολεύονται να τα βγάλουν πέρα.

Οι τιμές του fast food παρέμειναν υψηλές από τότε που οι αλυσίδες αύξησαν τις τιμές κατά τη διάρκεια της πανδημίας, λόγω του αυαξνόμενου κόστους τροφίμων και των εργατικών. Αυτό οδήγησε ορισμένους πελάτες να αρχίσουν να κάνουν μικρότερες παραγγελίες, να στραφούν σε ανεξάρτητα εστιατόρια ή απλώς να αρχίσουν να μαγειρεύουν περισσότερο στο σπίτι.

Αλλά φαίνεται ότι οι αλυσίδες έχουν αρχίσει να λαμβάνουν υπόψη τους αυτά τα δεδομένα.

Τα φτηνά της McDonald’s

Η McDonald’s σχεδιάζει να προσφέρει μια επιλογή ανάμεσα σε δύο από τα εμβληματικά μπέργκερ της αλυσίδας μαζί με McNuggets τεσσάρων τεμαχίων, πατάτες τηγανητές και ένα ρόφημα προσφορά έναντι μόνο $5. Αλλά οι πελάτες δεν είναι ευχαριστημένοι που η προσφορά θα είναι διαθέσιμη μόνο για έναν μήνα, σημειώνει το Business Insider.

Ταυτόχρονα, η Wendy’s παρουσιάζει ένα νέο πακέτο πρωινού για $3.

Η προσφορά της McDonald’s κινητοποίησε μια ανεξάρτητη ομάδα δικαιοδόχων της αλυσίδας που, ενώ στηρίζουν την επερχόμενη προωθητική ενέργεια, τονίζοντας την οικονομική προσιτότητα για τον καταναλωτή, πιέζουν για μελλοντική υποστήριξη από την εταιρεία ώστε η εκπτωτική προσφορά να είναι μακροπρόθεσμα βιώσιμη.

“Το γεγονός παραμένει ότι για να παρέχονται στον καταναλωτή πιο προσιτές επιλογές, πρέπει να είναι προσιτές για τον ιδιοκτήτη/διαχειριστή. Οι τεράστιοι πόροι και οι οικονομικές επενδύσεις της McDonald’s είναι απαραίτητες για οποιαδήποτε βιώσιμη οικονομικά προσιτή στρατηγική”, έγραψε το διοικητικό συμβούλιο της National Owners Association σε επιστολή προς τα μέλη.

Η επιστολή αποκαλεί το επιχειρηματικό μοντέλο της McDonald’s “επιχείρηση κέρδους σε σεντς, με περιθώρια 10%15%” και προσθέτει ότι “απλώς δεν υπάρχει αρκετό κέρδος για έκπτωση 30% για να είναι βιώσιμο αυτό το μοντέλο. Απαιτεί μια οικονομική συνεισφορά από τη McDonald’s.”

Περιορισμένη διάρκεια

Το CNBC ανέφερε την περασμένη εβδομάδα ότι το γεύμα αξίας $5 θα ενταχθεί στο μενού από τις 25 Ιουνίου και θα διαρκέσει περίπου έναν μήνα. Θα περιλαμβάνει McChicken ή McDouble, κοτομπουκιές τεσσάρων τεμαχίων, πατάτες και ένα αναψυκτικό. Η τιμή του γεύματος είναι σημαντικά χαμηλότερη από την αγορά των προϊόντων μεμονωμένα.

Το CNBC ανέφερε ότι η Coca-Cola είχε προσθέσει διαφημιστικά κεφάλαια για να κάνει τη συμφωνία πιο ελκυστική για τα McDonald’s και τους δικαιοδόχους της, αφού μια αρχική πρόταση δεν ξεπέρασε τα εσωτερικά εμπόδια. Σε μια ανακοίνωση την περασμένη εβδομάδα, η Coca-Cola ανέφερε: “Συνεχώς συνεργαζόμαστε με τους πελάτες μας σε προγράμματα μάρκετινγκ για να καλύψουμε τις ανάγκες των καταναλωτών. Αυτό μας βοηθά να αναπτύξουμε τις επιχειρήσεις μας συνεργατικά.”

Αυξημένες ταμειακές ροές

Η εταιρεία έχει σημειώσει προηγουμένως ότι οι ταμειακές ροές για τους δικαιοδόχους στις ΗΠΑ είναι αυξημένες σχεδόν κατά 50% κατά μέσο όρο από το 2018. Ακόμη και όταν υπολογίζεται ο πληθωρισμός, το 2023 ήταν μια από τις καλύτερες χρονιές για τις ταμειακές ροές δικαιοδόχων στην ιστορία της εταιρείας, είχε ανακοινώσει η Mc Donald’s.

Ο σύλλογος των δικαιοδόχων πρότεινε επίσης να περιλάβουν δύο κορυφαία ποτά από την spinoff αλυσίδα McDonald’s, CosMc’s, και σε εμβληματικές τοποθεσίες ως τρόπο να ενθουσιάσουν τόσο τους πελάτες όσο και τους υπαλλήλους.

Αυτές οι ιδέες διατυπώθηκαν αρχικά από τους δικαιοδόχους νωρίτερα φέτος, καθώς πίεσε να προσθέσει προσιτές επιλογές στο μενού χωρίς έκπτωση σε «βασικά και εμβληματικά» είδη.

Αντεπίθεση της Wendy’s

Την δική της μάχη στο πόλεμο των fast food δίνει και η Wendy’s κυκλοφορώντας τo νέο πακέτο πρωινού $3, καθώς οι υψηλές τιμές έχουν αρχίσει να απομακρύνουν τους πελάτες.

Οι πελάτες μπορούν να συνδυάσουν μια μικρή μερίδα πατάτες με καρυκεύματα με μια επιλογή ανάμεσα σε δύο μάφιν πρωινού, ένα με μπέικον, αυγό και αγγλικό μάφιν με τυρί ή ένα αγγλικό μάφιν με λουκάνικο, αυγά και τυρί. Η προσφορά θα ισχύσει για περιορισμένο χρονικό διάστημα.

Νωρίτερα αυτόν τον μήνα, ο οικονομικός διευθυντής της Wendy’s, Γκάνθερ Πλος, είπε στους επενδυτές ότι οι καταναλωτές «εξακολουθούν να βρίσκονται υπό πίεση» — ειδικά εκείνοι με χαμηλότερα εισοδήματα. «Μειώνουν τη συχνότητα [επισκέψεων], επομένως η επισκεψιμότητα είναι μειωμένη», είπε.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή