Επιβεβαιώνοντας σχετικά δημοσιεύματα που κυκλοφόρησαν τις προηγούμενες ημέρες η McDonald ‘s ανακοίνωσε ότι θα περιλάβει στο μενού της ένα γεύμα αξίας 5 δολαρίων.

Η προσφορά η οποία θα ισχύσει από τις 25 Ιουνίου, θα περιλαμβάνει τέσσερα είδη: ένα McDouble ή McChicken, μικρές πατάτες, μικρό αναψυκτικό και ένα τεσσάρων τεμαχίων Chicken McNuggets, προς 5 δολάρια.

Η McDonald’s δήλωσε την Τετάρτη ότι η προσφορά έχει νόημα για τους πελάτες της. «Αυτό ισχύει από την αρχή μας και ποτέ δεν είναι πιο σημαντικό από ό,τι είναι σήμερα», είπε η εταιρεία.

Σε ένα έντονα πληθωριστικό περιβάλλον, με τα νοικοκυριά να έχουν κουραστεί από τις αυξήσεις στις τιμές, οι αλυσίδες εστιατορίων προχωρούν σε προσφορές προκειμένου να προσελκύσουν πελάτες.

McDonald’s: «Ψήνουν» γεύμα 5 δολαρίων για να μη χάσουν κι άλλους πελάτες

Πριμοδοτεί η Coca Cola

Σύμφωνα με εσωτερικά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που αποκαλύπτει η Wall Street Journal, η Coca-Cola, προμηθευτής ποτών των εστιατορίων McDonald’s, αναμένεται να πριμοδοτήσει με 4,6 εκατομμύρια δολάρια το κόστος που σχετίζεται με την προώθηση, . Η Coca-Cola συνεργάζεται τακτικά με τους πελάτες της σε προγράμματα μάρκετινγκ για να καλύψει τις ανάγκες των καταναλωτών, δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας.

Η κίνηση των φαστ φουντ στις ΗΠΑ μειώθηκε κατά 3,5% τους πρώτους τρεις μήνες του τρέχοντος έτους σε σύγκριση με την ίδια περίοδο το 2023, σύμφωνα με την εταιρεία έρευνας αγοράς Revenue Management Solutions. Τα Starbucks και Wendy’s είναι μεταξύ των αλυσίδων που ανέφεραν μείωση στην επισκεψιμότητα των πελατών σε σύγκριση με πέρυσι.

Ο ρυθμός του πληθωρισμού των τροφίμων στα εστιατόρια έχει επιβραδυνθεί τον περασμένο χρόνο, αλλά το φαγητό έξω κοστίζει πολύ περισσότερο από ό,τι κάποτε. Οι τιμές των φαστ φουντ τον Απρίλιο ήταν 33% υψηλότερες από τα επίπεδα του 2019, σύμφωνα με το Υπουργείο Εργασίας.

Η McDonald’s εξακολουθεί να διαφημίζει ένα κλιμακωτό μενού αξίας $1, $2 και $3 που εισήγαγε στα εστιατόρια των ΗΠΑ το 2018, αλλά ο αριθμός των προϊόντων που αναφέρονται σε αυτό έχει μειωθεί καθώς οι τιμές έχουν αυξηθεί ως απάντηση στον πληθωρισμό. Στο κέντρο του Σικάγο νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, για παράδειγμα, τέσσερα είδη ήταν προς πώληση σε τιμές από 1,99 $ έως 3,69 $ κατά τη διάρκεια του μεσημεριανού γεύματος.

Οι καταναλωτές φρενάρουν τις δαπάνες τους

Τα McDonald’s ανέφεραν πρόσφατα ένα πρώτο τρίμηνο όπου οι πωλήσεις στα ίδια καταστήματα στις ΗΠΑ είχαν αποτελέσματα ελαφρώς κατώτερα από τις προσδοκίες. Οι υψηλότερες τιμές συνέβαλαν στην αύξηση του μέσου όρου των εσόδων, αλλά ορισμένοι καταναλωτές περιόρισαν τις δαπάνες τους ως αποτέλεσμα του υψηλότερου κόστους.

«Οι καταναλωτές εξακολουθούν να είναι ακόμη πιο προσεκτικοί με κάθε δολάριο που ξοδεύουν καθώς αντιμετώπιζαν αυξημένες τιμές στις καθημερινές τους δαπάνες, γεγονός που ασκεί πίεση στον κλάδο [εστιατορίων φαστ φουντ»], δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Chris Kempczinski παρουσιάζοντας τα εταιρικά αποτελέσματα στις 30 Απριλίου.

Πρόσθεσε ότι τα McDonald’s πρέπει να εστιάσουν απόλυτα την προσοχή τους στην οικονομική προσιτότητα για να προσελκύσουν επισκέπτες.

Ο Kempczinski πρόσθεσε ότι η εταιρεία εργάζεται σε μια συμφωνία για το εν λόγω προσιτό γεύμα των 5 δολαρίων σε πανεθνικό επίπεδο με τους συνεργάτες της αλυσίδας. Από τη μεριά του, ο Οικονομικός Διευθυντής της εταιρείας Ian Borden είπε ότι η ηγετική ομάδα των ΗΠΑ συνεργάζεται στενά με ιδιοκτήτες και διαχειριστές καταστημάτων σε αυτό το περιβάλλον. Οι εταιρείες και οι δικαιοδόχοι της McDonald’s, που διαχειρίζονται το 95% των καταστημάτων της McDonald’s και βαρύνουν αυτές τις προσφορές, συχνά διαφωνούν σχετικά με τις προσφορές που θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε κέρδη των ιδιοκτητών.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή