Η McDonald’s εργάζεται για να παρουσιάσει ένα γεύμα αξίας μόλις 5 δολαρίων στα καταστήματα των ΗΠΑ σε μια προσπάθειά της να καταστήσει πιο ελκυστικά τα μενού της σε ένα ολοένα και πιο απαιτητικό περιβάλλον για τους καταναλωτές, όπως αποκαλύπτει το CNBC.
Οι πηγές που μίλησαν στο αμερικανικό δίκτυο είπαν ότι το γεύμα των 5 δολαρίων θα μπορούσε να περιλαμβάνει τέσσερα προϊόντα: ένα McChicken ή McDouble, τέσσερις κοτομπουκιές, πατάτες και ένα ποτό.
Η πιθανή νέα προσφορά έρχεται σε μια στιγμή που οι καταναλωτές χαμηλού εισοδήματος αρχίζουν να περιορίζουν τις δαπάνες τους, ιδιαίτερα στα επώνυμα fast-food. Οι αναφορές στους καταναλωτές χαμηλού εισοδήματος στα αποτελέσματα των εταιρειών του κλάδου βρίσκονται στα υψηλότερα επίπεδά τους εδώ και σχεδόν δύο χρόνια, σύμφωνα με στοιχεία της Bank of America.
Στελέχη από τα McDonald’s έως τα Wendy’s έχουν επισημάνει το φρένο των καταναλωτών αυτών στις δαπάνες.
Οι καταναλωτές φρενάρουν τις δαπάνες τους
Τα McDonald’s ανέφεραν πρόσφατα ένα πρώτο τρίμηνο όπου οι πωλήσεις στα ίδια καταστήματα στις ΗΠΑ είχαν αποτελέσματα ελαφρώς κατώτερα από τις προσδοκίες. Οι υψηλότερες τιμές συνέβαλαν στην αύξηση του μέσου όρου των εσόδων, αλλά ορισμένοι καταναλωτές περιόρισαν τις δαπάνες τους ως αποτέλεσμα του υψηλότερου κόστους.
«Οι καταναλωτές εξακολουθούν να είναι ακόμη πιο προσεκτικοί με κάθε δολάριο που ξοδεύουν καθώς αντιμετώπιζαν αυξημένες τιμές στις καθημερινές τους δαπάνες, γεγονός που ασκεί πίεση στον κλάδο [εστιατορίων φαστ φουντ»], δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Chris Kempczinski παρουσιάζοντας τα εταιρικά αποτελέσματα στις 30 Απριλίου.
Πρόσθεσε ότι τα McDonald’s πρέπει να εστιάσουν απόλυτα την προσοχή τους στην οικονομική προσιτότητα για να προσελκύσουν επισκέπτες.
Ο Kempczinski πρόσθεσε ότι η εταιρεία εργάζεται σε μια συμφωνία για το εν λόγω προσιτό γεύμα των 5 δολαρίων σε πανεθνικό επίπεδο με τους συνεργάτες της αλυσίδας. Από τη μεριά του, ο Οικονομικός Διευθυντής της εταιρείας Ian Borden είπε ότι η ηγετική ομάδα των ΗΠΑ συνεργάζεται στενά με ιδιοκτήτες και διαχειριστές καταστημάτων σε αυτό το περιβάλλον. Οι εταιρείες και οι δικαιοδόχοι της McDonald’s, που διαχειρίζονται το 95% των καταστημάτων της McDonald’s και βαρύνουν αυτές τις προσφορές, συχνά διαφωνούν σχετικά με τις προσφορές που θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε κέρδη των ιδιοκτητών.
Latest News
Τα «μουσικά» μαθήματα Tέιλορ Σουίφτ και Oasis στην παγκόσμια οικονομία
Πώς η μουσική ανοίγει νέους ορίζοντες στο οικονομικό στερέωμα
Γιατί πλούσιοι Αμερικανοί αγοράζουν επενδυτικά ακίνητα στο εξωτερικό
Αλλά οι ιδιοκτήτες προειδοποιούν ότι «πολλοί άνθρωποι χάνουν πολλά χρήματα» στα ακίνητα
Στην έρημο της Νεβάδα κρίνεται το μέλλον των Μέρντοχ - Η «τελευταία πίστα» στο παιχνίδι διαδοχής
Η προσπάθεια Μέρντοχ να αφαιρέσει τον έλεγχο της αυτοκρατορίας του από τρία από τα παιδιά του πρόκειται να επιλυθεί σε δικαστήριο της Νεβάδα
Φουρτούνες για τους μισθούς στα κανάλια της Βενετίας - Τα διλήμματα των επιχειρήσεων
Γιατί οι μισθοί δεν ανεβαίνουν όσο πρέπει
Θα πρέπει οι εταιρείες να αφήνουν το προσωπικό να κάνει ό,τι θέλει;
Το πόσο αυστηρή θα πρέπει να είναι η εργασία σε μία εταιρεία αποτελεί ανοιχτό θέμα συζήτησης - Τα νέα μοντέλα εργασίας
Θα φρενάρει η ΕΕ τους δασμούς στα κινεζικά αυτοκίνητα;
Διχασμένη η ΕΕ για τους δασμούς στην αυτοκινητοβιομηχανία
Μαίνεται ο πόλεμος των μικροτσίπ για τον έλεγχο των πιο προηγμένων συσκευών [γράφημα]
Η σύγκρουση ΗΠΑ και Κίνας επεκτείνεται σε Ευρώπη και Ασία
Γιατί η στεγαστική κρίση είναι τόσο επίμονη στις ΗΠΑ
Η στεγαστική κρίση δεν εξαφανίζεται ακόμη και με περικοπές επιτοκίων και βοήθεια από την Ουάσιγκτον
Ποιο είναι το κρυφό όπλο του Xόλιγουντ
Πώς ένα στούντιο αλλάζει τα δεδομένα στο Χόλιγουντ
Αστρονομική αποζημίωση για άδικη απόλυση σε πρώην εργαζόμενο της UPS
Η UPS θα ασκήσει έφεση