Η McDonald’s εργάζεται για να παρουσιάσει ένα γεύμα αξίας μόλις 5 δολαρίων στα καταστήματα των ΗΠΑ σε μια προσπάθειά της να καταστήσει πιο ελκυστικά τα μενού της σε ένα ολοένα και πιο απαιτητικό περιβάλλον για τους καταναλωτές, όπως αποκαλύπτει το CNBC.

ΜcDonald’s: Κατώτερα των προσδοκιών τα αποτελέσματα του α’ τριμήνου – Οι Αμερικανοί κόβουν τα… μπέργκερ

Οι πηγές που μίλησαν στο αμερικανικό δίκτυο είπαν ότι το γεύμα των 5 δολαρίων θα μπορούσε να περιλαμβάνει τέσσερα προϊόντα: ένα McChicken ή McDouble, τέσσερις κοτομπουκιές, πατάτες και ένα ποτό.

Η πιθανή νέα προσφορά έρχεται σε μια στιγμή που οι καταναλωτές χαμηλού εισοδήματος αρχίζουν να περιορίζουν τις δαπάνες τους, ιδιαίτερα στα επώνυμα fast-food. Οι αναφορές στους καταναλωτές χαμηλού εισοδήματος στα αποτελέσματα των εταιρειών του κλάδου βρίσκονται στα υψηλότερα επίπεδά τους εδώ και σχεδόν δύο χρόνια, σύμφωνα με στοιχεία της Bank of America.

Στελέχη από τα McDonald’s έως τα Wendy’s έχουν επισημάνει το φρένο των καταναλωτών αυτών στις δαπάνες.

Οι καταναλωτές φρενάρουν τις δαπάνες τους

Τα McDonald’s ανέφεραν πρόσφατα ένα πρώτο τρίμηνο όπου οι πωλήσεις στα ίδια καταστήματα στις ΗΠΑ είχαν αποτελέσματα ελαφρώς κατώτερα από τις προσδοκίες. Οι υψηλότερες τιμές συνέβαλαν στην αύξηση του μέσου όρου των εσόδων, αλλά ορισμένοι καταναλωτές περιόρισαν τις δαπάνες τους ως αποτέλεσμα του υψηλότερου κόστους.

«Οι καταναλωτές εξακολουθούν να είναι ακόμη πιο προσεκτικοί με κάθε δολάριο που ξοδεύουν καθώς αντιμετώπιζαν αυξημένες τιμές στις καθημερινές τους δαπάνες, γεγονός που ασκεί πίεση στον κλάδο [εστιατορίων φαστ φουντ»], δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Chris Kempczinski παρουσιάζοντας τα εταιρικά αποτελέσματα στις 30 Απριλίου.

Πρόσθεσε ότι τα McDonald’s πρέπει να εστιάσουν απόλυτα την προσοχή τους στην οικονομική προσιτότητα για να προσελκύσουν επισκέπτες.

Ο Kempczinski πρόσθεσε ότι η εταιρεία εργάζεται σε μια συμφωνία για το εν λόγω προσιτό γεύμα των 5 δολαρίων σε πανεθνικό επίπεδο με τους συνεργάτες της αλυσίδας. Από τη μεριά του, ο Οικονομικός Διευθυντής της εταιρείας Ian Borden είπε ότι η ηγετική ομάδα των ΗΠΑ συνεργάζεται στενά με ιδιοκτήτες και διαχειριστές καταστημάτων σε αυτό το περιβάλλον. Οι εταιρείες και οι δικαιοδόχοι της McDonald’s, που διαχειρίζονται το 95% των καταστημάτων της McDonald’s και βαρύνουν αυτές τις προσφορές, συχνά διαφωνούν σχετικά με τις προσφορές που θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε κέρδη των ιδιοκτητών.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή