Όλοι όσοι έχουμε σκυλιά και θέλουμε να ταξιδέψουμε αεροπορικά με τους τετράποδους φίλους μας αντιμετωπίζουμε μια σειρά προβλήματα και ταλαιπωρίες. Οι κανονισμοί και οι διαδικασίες για τη μεταφορά κατοικίδιων ποικίλουν ανάλογα με την αεροπορική εταιρεία και τον προορισμό.
Κάποιες εταιρείες επιτρέπουν τη μεταφορά στην καμπίνα επιβατών σε ειδικά κλουβιά, άλλες στους χώρους αποθήκευσης αποσκευών του αεροσκάφους. Σε γενικές γραμμές είναι μια δυσάρεστη κατάσταση για τα ζώα, η οποία στεναχωρεί τους ιδιοκτήτες.
Αλλά μια εταιρεία έβαλε κατά νου την εξυπηρέτηση των σκύλων μας. Η πρώτη αεροπορική εταιρεία, της οποίας η εναρκτήρια πτήση απογειώνεται την Πέμπτη, προσαρμόζει όλα τα πλεονεκτήματα των αεροπορικών ταξιδιών τσάρτερ έτσι ώστε να εξυπηρετούν ειδικά τον Αζόρ—και τον άνθρωπο του επίσης. Η αρθρογράφος του Robb Report Τόρι Λέιθαμ και ο πιστός της Κρουτόν έριξαν μια κλεφτή ματιά σε ένα από τα Gulfstream G5 της εταιρείας λίγες μέρες πριν την εναρκτήρια πτήση και η ελκυστικότητα της «εμπειρίας της λευκής πατούσας» όπως την αποκαλεί η Bark Air, υπήρξε κατά την αρθρογράφο ξεκάθαρη.
Πρώτη θέση για τον σκύλο, business class για τον άνθρωπο
«Αυτό που λέμε είναι: πρώτη θέση για τον σκύλο, business class για τον άνθρωπο», είπε ο Ματ Μίκερ, συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Bark. «Αυτό που είδαμε είναι ότι αν η κύρια εστίασή μας είναι να κάνουμε τον σκύλο ευτυχισμένο, τότε ο άνθρωπος θα είναι πολύ χαρούμενος».
Το πλήρωμα έδωσε στον Κρουτόν παιχνίδια για σκύλους που έμοιαζαν με μπουκάλια σαμπάνιας με ετικέτα «Dog Perignon». Ακόμη και πριν από την επιβίβαση στο αεροσκάφος, το οποίο προορίζεται να φιλοξενεί 10 σκύλους όλων των μεγεθών και τους ανθρώπους συντρόφους τους, στα κουτάβια δίνεται ιδιαίτερη φροντίδα. Ένας υπάλληλος της Bark Air απευθύνεται σε κάθε επιβάτη για να συλλέξει πληροφορίες για τον σκύλο του. Στη συνέχεια, κατά την άφιξή τους στο αεροδρόμιο μία ώρα πριν την απογείωση, τα σκυλιά μπορούν να συναναστραφούν μεταξύ τους πριν από την πτήση τους.
Επί του σκάφους, η καμπίνα είναι γεμάτη με αντικείμενα που βοηθούν στην ανακούφιση του άγχους του σκύλου, όπως χαλαρωτική μουσική και πετσέτες με άρωμα λεβάντας. Οι λιχουδιές είναι άφθονες, με τα παρασκευάσματα του Bark να είναι διαθέσιμα μαζί με τη “doggie Champagne” (ζωμός κοτόπουλου) και “barkaccinos” (φλιτζάνια σαντιγί). Στο αεροδρόμιο σερβίρονται στους ανθρώπους γεύματα που δημιουργήθηκαν από τον σεφ Ντέιβιντ Μπερκ, ενώ κατά τη διάρκεια της πτήσης διατίθενται σνακ και ποτά φιλικά προς τους ανθρώπους. Αλλά το Bark Air έχει πραγματικά σκοπό να κάνει τα αεροπορικά ταξίδια πιο προσιτά και λιγότερο αγχωτικά για τους σκύλους φίλους μας.
Ταξίδια χωρίς άγχος και στρες για τα ζώα
«Η πρώτη εντολή είναι να μειωθεί το στρες και το άγχος για τον σκύλο», είπε ο Μίκερ. Κατά τη διάρκεια των δοκιμαστικών δρομολογίων, «τα σκυλιά έκαναν τη πτήση δική τους. Ανέλαβαν και άρχισαν να κάθονται στις καρέκλες και ήταν τόσο μαγικό. Απλώς ταίριαξαν και οι άνθρωποι ερωτεύτηκαν τα σκυλιά των άλλων».
Αρχικά, η Bark Air πετά από τη Νέα Υόρκη προς το Λονδίνο και το Λος Άντζελες, με σχέδια να επεκτείνει τα δρομολόγια στο μέλλον, ενδεχομένως σε πόλεις όπως το Παρίσι, το Σικάγο και στη Φλόριντα, είπε ο Μίκερ. Ήδη, η εταιρεία έχει περισσότερες από 15.000 υποβολές για διαδρομές που θα ήθελαν να δουν οι επιβάτες. Αλλά ακόμα και με περιορισμένες προορισμούς, και την τιμή του εισιτηρίου, η οποία κυμαίνεται από $6.000 για έναν σκύλο και έναν άνθρωπο για να ταξιδέψει στο Λος Άντζελες και $8.000 για το ταξίδι στο Λονδίνο – η Bark Air βλέπει ήδη ζήτηση για τη φιλική προς τον Αζόρ προσέγγιση της.
«Τον πρώτο μήνα περίπου, πουλήσαμε έναν καλό αριθμό εισιτηρίων», είπε ο Μίκερ. «Και σε μερικούς αξιόλογους ανθρώπους που θα λέγατε ότι θα μπορούσαν να ναυλώσουν ολόκληρο το τζετ, αλλά επιλέγουν αυτό».
Η αρθρογράφος αποφάνθηκε ότι ο Μίκερ έχει δίκιο, καθώς έβλεπε τον Κρουτόν να απολαμβάνει τόσο πολύ την εμπειρία που την χαροποιούσε επίσης. Το να ταξιδέψετε με ένα κατοικίδιο δεν είναι εύκολο, αλλά η Bark Air κάνει τη διαδικασία λίγο πιο απλή και πολύ πιο πολυτελή.
Latest News
Δεινόσαυροι σε συλλογές δισεκατομμυριούχων - Η μάχη στις δημοπρασίες
Οι δεινόσαυροι υφαρπάζονται από δισεκατομμυριούχους καθώς οι επιστήμονες δεν έχουν τέτοιους πόρους
Ιράν: Νέα πτώση για το ριαλ έναντι του δολαρίου
Συνεχίζεται η καταβαράθρωση του νομίσματος του Ιράν έναντι του δολαρίου. Το ριάλ έπεσε στα 756.000 ανά δολάριο
Μπροστά στην απαγόρευση του TikTok - Πώς προετοιμάζονται οι αγορές μόδας και ομορφιάς
Το timing της απαγόρευσης έρχεται αν και κατά τη φετινή εορταστική σεζόν, οι πωλήσεις του TikTok Shop έχουν αυξηθεί κατακόρυφα
Σκληρό πόκερ Μελόνι και Stellantis για αύξηση παραγωγής της Fiat στην Ιταλία
Η επαναπροσέγγιση μεταξύ των δύο πλευρών δημιουργεί νέες ελπίδες για την αυτοκινητοβιομηχανία Fiat και τους εργαζόμενους
«Πράσινο φως» για το deal των 16,5 δισ. δολ. στα φάρμακα αδυνατίσματος ανάμεσα σε Novo Holdings και Catalent
Η «προίκα» της συμφωνίας της Novo Holding με την Catalent είναι τρία εργοστάσια σε Ιταλία, Βέλγιο και Ηνωμένες Πολιτείες
Αμερικανικό δικαστήριο απορρίπτει αίτημα της TikTok - Η «κλεψύδρα» τελειώνει στις 19/1
Σύμφωνα με το νόμο το TikTok θα απαγορευτεί εκτός αν η κινεζική ByteDance το εκποιήσει μέχρι τις 19 Ιανουαρίου
Παγκόσμια Τράπεζα και ΔΝΤ εγκαταλείπουν τα φτωχά κράτη - Ακόμα και οι διασώσεις γίνονται... ακριβές
Η Παγκόσμια Τράπεζα έχει μείνει πίσω πλέον από την Κίνα που εμφανίζεται ως ο πιο γενναιόδωρος δανειστής στον αναπτυσσόμενο κόσμο
Τέλος οι προσλήψεις στην Klarna, τον λόγο έχει η... τεχνητή νοημοσύνη
O CEO της Klarna θεωρεί ότι η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να κάνει όλες τις δουλειές που κάνουν οι άνθρωποι στην εταιρεία
Baykar: Συμφωνίες εξαγωγής UAV με 34 χώρες για την τουρκική βιομηχανία
Το 2023, το 90% των εσόδων της Baykar προήλθε από τις ξένες αγορές - Οι εξαγωγές της εταιρείας έφρασαν τα 1,8 δισ. δολάρια
«Μαχαιριά« της Moody’s στον φιλόδοξο Μπαϊρού - Τι εκτιμά η DW
Η μείωση του δημόσιου χρέους αποτελεί «στόχο ζωής» για τον Μπαϊρού, αλλά και ο Moody's μάλλον δεν πιστεύει ότι θα την επιτύχει άμεσα