Η ΑΒ Βασιλόπουλος ανακοίνωσε και επίσημα τη συμφωνία με την efood, κάτι που έγραψε ήδη από και καιρό ο «OT».
Παράλληλα, έγιναν γνωστά και κάποια επιμέρους στοιχεία της μεταξύ τους συνεργασίας, όπως η ποικιλία των προϊόντων που είναι διαθέσιμα (6.000 κωδικοί), αλλά και μέσα σε πόση ώρα οι καταναλωτές θα παραλαμβάνουν τα προϊόντα (εντός 60 λεπτών).
Νέο deal της ΑΒ Βασιλόπουλος – Έδωσε τα χέρια με το efood στο delivery
Ο Brand President της ΑΒ Βασιλόπουλος, Νίκος Λαβίδας «αποκάλυψε» και τον λόγο που οδήγησαν στην απόφαση αυτή: να προσφέρει αναβαθμισμένη αγοραστική εμπειρία, έξυπνες και γρήγορες λύσεις, και υπηρεσίες που διευκολύνουν τους καταναλωτές στην καθημερινότητά τους
Εκεί ακριβώς βρίσκεται και το «κλειδί», όπως παρατηρούν άνθρωποι της αγοράς. Η κατηγορία των μπακάλικων… εξπρές καταγράφει αλματώδη άνοδο. Υπολογίζεται ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο άμεσης παράδοσης ειδών σούπερ μάρκετ (quick commerce, fast delivery ή όπως αλλιώς ονομάζεται) αυξάνεται με ρυθμούς της τάξης του 25%.
Εκεί όπως λένε μετατοπίζεται και η μάχη του ανταγωνισμού στην αγορά των online σούπερ μάρκετ. Είναι ενδεικτικό πως η αγορά του next day delivery (παράδοση μέσα σε 6 με 48 ώρες) ανεβαίνει μεν, όχι με τους ρυθμούς του q-commerce δε.
Πηγές της ΑΒ Βασιλόπουλος που μίλησαν στον «ΟΤ» πως στόχος είναι η αλυσίδα να πρωταγωνιστήσει και σε αυτή την δυναμική κατηγορία των online σούπερ μάρκετ, τονίζοντας πως εκεί αποσκοπεί και η συνεργασία με την πλατφόρμα του efood που έχει την υψηλότερη επισκεψιμότητα (εκτιμάται πως την πλατφόρμα επισκέπονται εκατοντάδες χιλιάδες καταναλωτές σε καθημερινή βάση).
Η κόντρα με τον Σκλαβενίτη
Στην προσπάθεια αυτή βέβαια έχει να ανταγωνιστεί έναν ισχυρό παίκτη, ο οποίος παρότι άργησε να μπει στο παιχνίδι του ηλεκτρονικού εμπορίου έχει αποκτήσει διακριτή παρουσία. Και αυτός δεν είναι άλλος από την «Σκλαβενίτης».
Η αλυσίδα της οικογένειας Σκλαβενίτη έχει εδώ και καιρό συνεργασία με την Εν Ελλάδα πλατφόρμα των Γερμανών της Delivery Hero και των αδελφών Κυρκίνη και όλοι περιμένουν την «απάντησή» της, σε έναν χώρο που μέχρι χθες έπαιζε μπάλα… μόνος.
Καταλυτικό ρόλο εκτιμάται πως θα παίξουν οι τιμές και οι προσφορές που θα κάνουν οι εταιρείες. Από αυτές θα εξαρτηθεί σε μεγάλο βαθμό και ποιος θα πάρει κεφάλι στη μάχη του ανταγωνισμού.
Ποια δηλαδή θα βάλει πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη, ώστε να δελεάσει τον καταναλωτή. Ανεξάρτητα από τα ποσοστά που πληρώνει η κάθε αλυσίδα στην πλατφόρμα του efood. Και φυσικά και από την ταχύτητα παράδοσης σε όσο το δυνατόν περισσότερους καταναλωτές.
Αυτή τη στιγμή, η ΑΒ Βασιλόπουλος ξεκινάει τη συνεργασία με την efood με 4 καταστήματα στην Αττική και 5 στη Θεσσαλονίκη ενώ στο άμεσο επόμενο διάστημα θα ενσωματώνονται προοδευτικά καταστήματα στην υπόλοιπη Αττική και την Περιφέρεια της Ελλάδας
Το καλύτερο «πακέτο»
Η ΑΒ Βασιλόπουλος πάντως ως πρωτοεμφανιζόμενη φαίνεται –προς στιγμήν τουλάχιστον- να προσφέρει πιο δελεαστικό «πακέτο». Σύμφωνα με όσα αναφέρονται στο site του efood, η παράδοση για τα προϊόντα της γίνεται σε 60 με 65 λεπτά ενώ η ελάχιστη παραγγελία είναι 20 ευρώ. Αντίθετα, η Σκλαβενίτης, συνεχίζει τη συνεργασία της με το efood (παράδοση 6-48 ώρες, ελάχιστη παραγγελία 30 ευρώ, Delivery 2,50 ευρώ.
Επιπλέον, η ΑΒ Βασιλόπουλος συνεργάζεται ήδη με έτερη μεγάλη πλατφόρμα της ελληνικής αγοράς, τη Wolt.
Να σημειωθεί ότι συνολικά το 2023 η μέση αξία του ηλεκτρονικού «καλαθιού» διαμορφώθηκε σε 80,6 ευρώ από 78 ευρώ το 2022. Ο δε τζίρος των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, εκτιμάται σε 306 εκατ. ευρώ και αποτελεί περίπου το 3%-3,5% του συνολικού τζίρου της οργανωμένης λιανικής τροφίμων.
Latest News
Στον Παπαλέκα πουλήθηκε για 7,7 εκατ. ευρώ το Αθηνών Αρένα
Το τίμημα θα καταβληθεί τμηματικά με την πρώτη δόση 3 εκατ. ευρώ να πληρώνεται μετά την υπογραφή των τελικών συμβολαίων
Αρέσουν τα Marks & Spencer στους Έλληνες - Αύξηση τζίρου και κερδοφορία για την Μαρινόπουλος το 2023
Το μέλλον ανήκει στην ανάπτυξη δικτύου φυσικών καταστημάτων - Συνεχίζει το e-shop - Αλλαγή στρατηγικής σε διεθνές επίπεδο
Θεοδωρόπουλος για AI: Αυτές είναι οι 4 ανησυχίες των επιχειρήσεων
Ο πρόεδρος του ΣΕΒ, Σπύρος Θεοδωρόπουλος, μίλησε στο AI Connect της Google για τις ανησυχίες των ελληνικών επιχειρήσεων γύρω από τη χρήση της AI
Με διπλό bypass ξεκινά η επιστροφή πρώην κόκκινων δανείων στις τράπεζες
Σε βάθος 3 – 5 ετών θα μπορούσαν να επιστρέψουν στο τραπεζικό σύστημα χορηγήσεις συνολικού ύψους έως και 15 δισ. ευρώ.
Η πλειοψηφία των startups δεν μακροημερεύει - Η ωμή αλήθεια είναι ότι κανείς δεν νοιάζεται
Γιατί αποτυγχάνουν τόσες πολλές startups; Φυσικά, δεν υπάρχει μόνο ένας λόγος
Cenergy Holdings: Η Σωληνουργεία Κορίνθου αναλαμβάνει σημαντικά έργα στη Βόρεια Θάλασσα.
Τα έργα, Bestla στη Νορβηγία και Bittern στο Ηνωμένο Βασίλειο, εδραιώνουν περαιτέρω την ισχυρή γεωγραφική παρουσία της εταιρείας
Ο Πύργος Πειραιά λαμβάνει πιστοποίηση LEED Platinum - Ο πρώτος πράσινος ουρανοξύστης στην Ελλάδα
Ο Πύργος Πειραιά υπερβαίνει κατά τρεις βαθμίδες τις ενεργειακές απαιτήσεις της ελληνικής νομοθεσίας για υφιστάμενα κτήρια και κατατάσσεται στην κατηγορία A+, σύμφωνα με το πρότυπο ΚΕΝΑΚ
Συνάντηση της προέδρου του ΣΒΕ με τον Επιτρόπο Απόστολο Τζιτζικώστα
Συζητήθηκε η ανάγκη εκσυγχρονισμού των μεταφορικών υποδομών στην Ελλάδα, με την πρόεδρο του ΣΒΕ να επισημαίνει ειδικά την υστέρηση στην περιφέρεια
Νέος ρόλος για την Unilever Ελλάδος: Αναλαμβάνει την ευθύνη 14 αγορών
Τη θέση Γενικού Διευθυντή στο νέο Business Unit, με ευθύνη για 14 αγορές, θα αναλάβει ο Γιώργος Τζαβάρας
Χατζηδάκης: Μειώνονται οι τραπεζικές προμήθειες - Πότε θα γίνουν οι ανακοινώσεις
Από το 2025 οι τραπεζικές προμήθειες θα είναι αρκετά χαμηλότερες, με τις παρεμβάσεις που δρομολογεί κυβέρνηση, λέει ο Χατζηδάκης