Σε μια εποχή που η ακρίβεια είναι θέμα καθημερινής συζήτησης, οι παλαιότεροι θυμήθηκαν και οι νεότεροι ηλικιακά έμαθαν τον «πληθωρισμό». Άπαντες παραδέχονται ότι η ακρίβεια παραμένει το Νο1 πρόβλημα της ελληνικής κοινωνίας, ανεξάρτητα αν ο καθένας εντοπίζει σε διαφορετικά σημεία τα αίτιά της. Από την άλλη μεριά, μέτρα ανακούφισης λαμβάνονται, η αγορά προσπαθεί να διαχειριστεί την κατάσταση και ο καταναλωτής παραμένει στο επίκεντρο χωρίς, είναι η αλήθεια, να έχει πολλές επιλογές ουσιαστικής παρέμβασης.
Σε αυτό το πλαίσιο η ΑΒ Βασιλόπουλος είναι η αλυσίδα σούπερ μάρκετ που έρχεται να κάνει τη διαφορά. Οι ενέργειες αυτές δεν είναι άλλες από τις επιταγές αξίας 3 και 6 ευρώ που ο καταναλωτής κερδίζει με αγορές προϊόντων σε πολλαπλές κατηγορίες και μας κάνει όλους να επιστρέφουμε! Πρόκειται για μια… συνήθεια της ΑΒ να επιστρέφει το «καλό», ώστε και οι καταναλωτές να επιστρέφουν με τη σειρά τους για να έχουν το φθηνότερο καλάθι της αγοράς με ψώνια, κάθε εβδομάδα, σε αγαπημένα προϊόντα.
Πώς λειτουργεί το σύστημα των 3ευρων και 6ευρων επιταγών: εύκολα και απλά. H ΑΒ Βασιλόπουλος με αγορές προϊόντων, πολλαπλών κατηγοριών, επιστρέφει στους καταναλωτές επιταγές των 3 και 6 ευρώ.
Με τον τρόπο αυτό, με τόσες επιταγές για επόμενες αγορές, ο καταναλωτής έχει πραγματικό λόγο να επιστρέψει στα ΑΒ καταστήματα, αφού έτσι εξασφαλίζεται το φθηνότερο καλάθι της αγοράς με τα καλύτερα προϊόντα και σε συνδυασμό με εξαιρετική εξυπηρέτηση. Γιατί όπως αναφέρει και το motto της ΑΒ «στο καλό, το καλύτερο είναι η τιμή».
Οι επιταγές σχετίζονται με όλα τα απαραίτητα προϊόντα για μια οικογένεια, με όλα όσα χρειαζόμαστε στην καθημερινότητά μας. Προϊόντα που ενδεχομένως να χαρακτηρίζονται και ως «αγαπημένα» για κάποιους. Κάθε εβδομάδα μέσα από βασικές κατηγορίες προϊόντων, όπως φρέσκο κρέας, φρέσκα φρούτα και λαχανικά, φρέσκα ψάρια και θαλασσινά, όλα τα προϊόντα κατάψυξης, τυριά, αλλαντικά, είδη άρτου, πρωινού αλλά και γαλακτοκομικά, αναψυκτικά, μπίρες, κρασιά αλλά και απορρυπαντικά και χαρτικά, η ΑΒ επιστρέφει στον καταναλωτή 3ευρες και 6ευρες επιταγές για πραγματικά φθηνότερο καλάθι αγορών.
Έτσι, αγοράζοντας προϊόντα που πραγματικά χρειάζεσαι, απλά κάνοντας τις καθημερινές σου αγορές, κερδίζεις 3ευρες και 6ευρες επιταγές που πρακτικά έρχονται να μειώσουν το «βάρος» του καλαθιού και να ανακουφίσουν το πορτοφόλι σου.
Τέλος, αλλά καθόλου μικρότερης αξίας, είναι οι άνθρωποι της ΑΒ που παραμένουν πάντα έτοιμοι να εξυπηρετήσουν τους καταναλωτές με χαρά και να προσφέρουν μια μοναδική αγοραστική εμπειρία σε καθέναν και καθεμία ξεχωριστά.
Latest News
Βραβεία «Κούρος 2024»: Ποιες επιχειρήσεις τιμήθηκαν για τις επιδόσεις τους
Η Λέσχη Επιχειρηματικότητας τίμησε για 27η χρονιά την επιχειρηματικότητα της καινοτομίας απονέμοντας τα βραβεία Κούρος 2024
«Ένωση» των Entersoft- Softone υπό ενιαίο οργανισμό
Η ένωση των Entersoft-Softone θα περιλαμβάνει ένα διευρυμένο portfolio λύσεων, περισσότερους από 90.000 πελάτες, πανελλαδικό δίκτυο 700 συνεργατών και θα απασχολεί 1.500 και πλέον εργαζομένους
Δεσμεύεται η περιουσία του Πηλαδάκη - Κατηγορία για φοροδιαφυγή και απάτη από την «Αρχή για το Ξέπλυμα»
Περισσότερα από 100 εκατ. ευρώ εκτιμάται ότι αποκόμισε ο επιχειρηματίας Κ. Πηλαδάκης από παράνομες δραστηριότητες
Globalsat: Πρωτοπόρος στον Ψηφιακό και Ενεργειακό Μετασχηματισμό των Επιχειρήσεων
H Globalsat ανέδειξε την ηγετική της θέση στο κορυφαίο αυτό Συνέδριο της Οικονομίας με θέμα «Ένα Νέο Παραγωγικό Μοντέλο – Ελλάδα 2030»
Τι είπαν τα στελέχη των ελληνικών τραπεζών στη Ν. Υόρκη
Οι προοπτικές του κλάδου που παρουσίασαν σε ξένους επενδυτές στο επενδυτικό συνέδριο της Capital Link
Για μεγαλύτερη εξοικονόμηση και αξιοπιστία η θέρμανση είναι Fujitsu
Ένα σύγχρονο κλιματιστικό δημιουργεί την κατάλληλη ατμόσφαιρα όλο το χρόνο, έτσι είναι η καλύτερη επιλογή για μέγιστη άνεση κάθε εποχή
Νέος πρόεδρος στην Alpha Bank o Δημήτρης Τσιτσιράγκος
Ο Δημήτρης Τσιτσιράγκος αναλαμβάνει τα καθήκοντά του στην Alpha Bank από την 1η Ιανουαρίου 2025
«Κάηκαν» οι μπριζόλες του Salt Bae στη Μύκονο – Στο κόκκινο τα εστιατόρια του σεφ
Σε Μύκονο και Λονδίνο ο τζίρος και τα κέρδη των ψητοπωλείων Nusr-Et έχουν πάρει την κάτω βόλτα - Έκλεισε το μπεργκεράδικο στη Νέα Υόρκη
Τι φέρνει η Elpedison σε Helleniq Energy – Το σενάριο για placement και το μέρισμα από ΔΕΠΑ Εμπορίας
Ο Ανδρέας Σιάμισιης CEO της Helleniq Energy στη διάρκεια ενημέρωσης Τύπου απάντησε στην Edison για την αποτίμηση της Elpedison
Από τη Μεγάλη Βρετανία στα ορεινά θέρετρα και τα spa - Το πλάνο του ομίλου Λάμψα
Ήδη ο όμιλος Λάμψα «τρέχει» επενδυτικά προγράμματα για ξενοδοχεία σε ορεινούς προορισμούς - Το πλάνο για τη Μεγάλη Βρετανία