Στις νέες δικαστικές υποδομές, οι οποίες αναμένεται να συμβάλλουν στην ποιοτική και ποσοτική αναβάθμιση της λειτουργίας της Δικαιοσύνης, αναφέρθηκε, σήμερα, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας κατά τη διάρκεια της επίσημης έναρξης των Εργασιών της Ολομέλειας των Προέδρων των Δικηγορικών Συλλόγων Ελλάδος, στη Λαμία.
Ο κ. Σταϊκούρας παρουσίασε ενδεικτικά μια σειρά από έργα σε δικαστικά μέγαρα ανά την επικράτεια, συνολικού προϋπολογισμού 298 εκατ. ευρώ, τα οποία βρίσκονται σε διαδικασίες ωρίμανσης. Συγκεκριμένα αναφέρθηκε στην ανέγερση νέων Δικαστικών Μεγάρων σε Κιλκίς, Έδεσσα, Σέρρες, Ηράκλειο, Λαμία, Βόλο και Κω, νέας πτέρυγας για το Δικαστικό Μέγαρο Τρικάλων, στην ανακατασκευή των υφιστάμενων σε Θεσσαλονίκη, Ρέθυμνο και Καρδίτσας, στην αποπεράτωση του νέου Δικαστικού Μεγάρου Χίου, καθώς και στην ανακαίνιση του παλαιού Δικαστικού Μεγάρου Άρτας, για τη στέγαση του Ειρηνοδικείου και του Πταισματοδικείου.
Ακολουθεί ολόκληρη η τοποθέτηση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστου Σταϊκούρα:
Κυρίες και Κύριοι Πρόεδροι των Δικηγορικών Συλλόγων της χώρας μας, με ιδιαίτερη ικανοποίηση σας καλωσορίζω εδώ, στη Λαμία, την έδρα της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας, κατά την έναρξη των εργασιών της Ολομέλειάς σας.
Η παρουσία σας αποτελεί τιμή για την πόλη μας.
Η συνάντηση εργασίας του τύπου που έχετε καθιερώσει, ενισχύει τη συνεργασία του δικηγορικού κόσμου της χώρας.
Αποτελεί θεσμό υψηλής σημασίας για την προαγωγή της δικαιοσύνης και του δικηγορικού επαγγέλματος.
Σε κάθε δημοκρατική πολιτεία, ο τομέας της Δικαιοσύνης αποτελεί έναν από τους βασικούς ακρογωνιαίους λίθους της.
Οι δικηγόροι και οι δικαστές αποτελούν τις δύο βασικές συνιστώσες του τομέα.
Εξ ορισμού, το επίπεδο λειτουργίας των δύο αυτών συνιστωσών επιδρά σημαντικά στην ποιότητα της δημοκρατίας, στη λειτουργία της πολιτείας και στην εμπέδωση αισθήματος δικαίου στο σύνολο των πολιτών, κυρίως των πλέον – οικονομικά και κοινωνικά – αδυνάμων.
Στη χώρα μας, διαχρονικά, σε όλους τους τομείς κάνουμε, από κοινού, μικρότερα ή μεγαλύτερα βήματα προόδου.
Είναι, όμως, αρκετά αυτά που πρέπει – ακόμη – να κάνουμε.
Η ευθύνη όσων λειτουργούμε στη νομοθετική, εκτελεστική και δικαστική εξουσία, ατομική και συλλογική, είναι σαφώς προσδιορισμένη και καταχωρημένη στη συνείδηση των πολιτών.
Οφείλουμε να ανταποκριθούμε στο χρέος μας.
Η Κυβέρνηση προσπαθεί.
Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων του, εργάζεται για να συμβάλλει στη διαμόρφωση, ποσοτικά και ποιοτικά, μιας καλύτερης κατάστασης.
Ενδεικτικά αναφέρω:
1. Ανέγερση νέων Δικαστικών Μεγάρων στο Κιλκίς, την Έδεσσα, τις Σέρρες και ανακατασκευή του Δικαστικού Μεγάρου Θεσσαλονίκης, συνολικού προϋπολογισμού περίπου 149 εκατ. ευρώ.
2. Ανέγερση νέου Δικαστικού Μεγάρου Ηρακλείου και ανακατασκευή του υφιστάμενου Δικαστικού Μεγάρου Ρεθύμνου, προϋπολογισμού περίπου 87 εκατ. ευρώ.
3. Ανέγερση νέων Δικαστικών Μεγάρων Λαμίας και Βόλου, νέας πτέρυγας για το Δικαστικό Μέγαρο Τρικάλων και ανακατασκευή του Δικαστικού Μεγάρου Καρδίτσας, προϋπολογισμού περίπου 48 εκατ. ευρώ.
4. Αποπεράτωση νέου Δικαστικού Μεγάρου Χίου, προϋπολογισμού περίπου 9 εκατ. ευρώ.
5. Ανακαίνιση του παλαιού Δικαστικού Μεγάρου Άρτας, για τη στέγαση του Ειρηνοδικείου και του Πταισματοδικείου, προϋπολογισμού περίπου 1,7 εκατ. ευρώ.
6. Ανέγερση νέου Δικαστικού Μεγάρου Κω, προϋπολογισμού περίπου 3,5 εκατ. ευρώ.
Τα έργα αυτά, βρίσκονται σε διαδικασίες ωρίμανσης.
Οι νέες αυτές υποδομές αναμένεται να συμβάλλουν στην αναβάθμιση της λειτουργίας της Δικαιοσύνης.
Εύχομαι οι παραγωγικές εργασίες της Ολομέλειάς σας, να συμβάλουν στην επίτευξη των στόχων που έχετε θέσει για τη Δικαιοσύνη και τον κλάδο σας, να αποβούν ωφέλιμες για το σύνολο της κοινωνίας και να συμβάλλουν στην ισχυροποίηση της χώρας.
Latest News
Daniel: Σε ΤΕΡΝΑ, AKTOR, AVAX και ΜΕΤΚΑ τα έργα αποκατάστασης 1,357 δισ. – 15 μήνες μετά τις καταστροφές
Το υπουργείο Υποδομών 15 μήνες μετά την κακοκαιρία Daniel δημοσίευσε τις προσκλήσεις για τα έργα αποκατάστασης στο σιδηροδρομικό και οδικό δίκτυο
Πώς προχωρά το έργο χάραξης της Γραμμής 2 του Μετρό προς Αχαρνές
Αμεσα ξεκινάει ο σχεδιασμός και η μελέτη σκοπιμότητας και βιωσιμότητας του έργου χάραξης της Γραμμής 2 του Μετρό προς τον Δήμο Αχαρνών
Σε δημόσια διαβούλευση η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων για το IRC στο Ελληνικό
Το «IRC ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ» θα αποτελέσει έναν διεθνή προορισμό αναψυχής, προσφέροντας στους επισκέπτες του ένα συνδυασμό εμπειριών ψυχαγωγίας, εστίασης και διαμονής
Στο 66,35% η πρόοδος του E65 στο τμήμα Καλαμπάκα – Εγνατία Οδός
Η «Κεντρική Οδός» παρουσιάζει την πορεία των έργων της ΤΕΡΝΑ για τον αυτοκινητόδρομο Ε65 στο τμήμα Καλαμπάκα – Εγνατία Οδό
AKTOR: Εκδήλωση στα εγκαίνια του Μετρό Θεσσαλονίκης με το περιοδικό «Σχεδία»
ΑΚΤΟR: O Μπάνε Πρέλεβιτς και ο Ντίνος Κούης φόρεσαν τα κόκκινα γιλέκα της «Σχεδίας»
Στο 23,01% το μερίδιο της AVAX στην Ολυμπία Οδό - Οι παραχωρήσεις και τα ΣΔΙΤ
Ο Όμιλος AVAX στοχεύει σε παραπάνω από 25 νέους διαγωνισμούς για συμβάσεις ΣΔΙΤ, με εκτιμώμενη αξία άνω των €4 δισ.
Ελληνικό: Αλλαγές στο σχεδιασμό της παραλίας του Αγίου Κοσμά
Τι προβλέπει νέα υπουργική απόφαση για το παράκτιο μέτωπο της επένδυσης της Lamda Development στο Ελληνικό
Μιτζάλης (AVAX): Απαιτείται εθνικός σχεδιασμός για τα έργα υποδομών του μέλλοντος
Ο CEO της AVAX, Κ. Μιτζάλης τόνισε ότι υπάρχει ανεκτέλεστο 3,3 δισ. ευρώ και ότι η εταιρεία τρέχει πολλά μεγάλα έργα αυτό το διάστημα
Άλμα 55,5% για τα EBITDA της Alumil – Τι δήλωσε ο Μυλώνας
Ο επικεφαλής της Alumil σημείωσε ότι το εννεάμηνο του 2024 αναδεικνύει την ALUMIL ως πρωταγωνιστή στον κλάδο
Ανδριόπουλος (Dimand): H Ελλάδα μπορεί να έχει ανάπτυξη για τα επόμενα 30 χρόνια
Η ελληνική αγορά ακινήτων «δεν είναι φούσκα» καθώς η ανάπτυξη δεν βασίζεται σε δανεισμό τόνισε ο CEO της Dimand, Δημήτρης Ανδριόπουλος, κατά την παρουσία του στο 4ο ΟΤ Forum του Οικονομικού Ταχυδρόμου