Θετική είναι η πορεία της Samsung μέσα στο 2024, με τα στοιχεία των πωλήσεων να δείχνουν ότι η κορεατική εταιρεία κινείται στην ελληνική αγορά των καταναλωτικών ηλεκτρικών συσκευών με άνοδο της τάξης του 4%, σύμφωνα με τα όσα ανέφερε ο διευθυντής consumer electronics της Samsung Ελλάδος, Γιώργος Τσαούσης, σε συνάντηση με εκπροσώπους του Τύπου.
Το μερίδιο της Samsung Ελλάδος, συνολικά στα ψυγεία από Ιανουάριο μέχρι Απρίλιο 2024 είναι στο 12%, ενώ στα πλυντήρια (επίσης συνολικά) είναι 10.5%, διευκρίνισε ο κ. Τσαούσης. Η εταιρεία αναμένει ότι σε επίπεδο πωλήσεων για το 2023 (τα αποτελέσματα θα ανακοινωθούν επίσημα τον Ιούλιο) θα σημειώσει μονοψήφιο αριθμό αύξησης σε σύγκριση με το 2022, ενώ και το 2024 έχει ξεκινήσει θετικά.
Η δημιουργική AI της Google στα νέα Galaxy S24 της Samsung
Σημειώνεται ότι ο κύκλος εργασιών το 2022 της Samsung Electronics Hellas έκλεισε στα 347,422 εκατομμύρια ευρώ.
Παράλληλα με τις παραπάνω εκτιμήσεις, ο διευθυντής consumer electronics της Samsung Ελλάδος, διατύπωσε τον στόχο της εταιρείας να υπερκεράσει τον ανταγωνισμό και να βρεθεί στην πρώτη θέση της αγοράς ηλεκτρικών συσκευών μέσα στην επόμενη τριετία, δηλαδή μέχρι το 2027.
Τα trends της αγοράς
Από τις προτιμήσεις των καταναλωτών, είπε ο κ. Τσαούσης, φαίνεται πως υπάρχει μια ροπή προς τα πλυντήρια και ψυγεία με μεγαλύτερη χωρητικότητα. «Πλέον αυτού, βλέπουμε πως η συνδεσιμότητα και η καλύτερη παρακολουθήση κατανάλωσης ενέργειας και νερού ενδιαφέρουν επίσης τους καταναλωτές», σημείωσε.
Καλύτερο ρυθμό ανάπτυξης παρουσίασε για τη Samsung η κατηγορία ντουλαπών ψυγείων (side by side και french door) μαζί με τα πλυντήρια χωρητικότητας 10 κιλών και άνω, με την αύξηση να φτάνει στο 40% κατά την περίοδο Ιανουαρίου – Μαρτίου 2024.
Σε ερώτημα για το πώς αντιλαμβάνονται οι καταναλωτές τον όρο «τεχνητή νοημοσύνη», ο κ. Τσαούσης είπε ότι οι έρευνες που έχει στα χέρια της η εταιρεία δείχνουν «πως στους Έλληνες αρέσει να υιοθετούν από τους πρώτους τις νέες τεχνολογίες, ιδιαιτέρως δε όταν τους προσφέρουν ευκολία στην καθημερινότητά τους».
Επιπλέον, τα στοιχεία που επικαλείται η Samsung δείχνουν ότι οι Έλληνες καταναλωτές έχουν «πρόθεση να πληρώσουν παραπάνω σε smart συσκευές, εφόσον τους προσφέρουν προστιθέμενη αξία και έξτρα δυνατότητες και ευκολίες στην καθημερινότητά τους». Εξάλλου η διαδεδομένη χρήση των smartphones και smart τηλεοράσεων έχει εξοικειώσει ένα μεγάλο μέρος των Ελλήνων καταναλωτών και αυτό έχει κάνει τη χρήση των συνδεδεμένων ψυγείων εύκολη, κατέληξε ο κ. Τσαούσης.
Σε ερώτηση για τα κριτήρια αγοράς των καταναλωτών, ο κ. Τσαούσης είπε ότι για τα πλυντήρια Νο1 κριτήριο επιλογής είναι η εγγύηση, η ποιότητα και η εμπιστοσύνη στη μάρκα. Ακολουθούν η χωρητικότητα, η τιμή και οι διαστάσεις, ο σχεδιασμός, η προηγμένη τεχνολογία και οι πρόσθετες ικανότητες. Σε ότι αφορά τα ψυγεία, και με βάση έρευνα που έχει τρέξει η Samsung πανευρωπαϊκά, το 60% θέλει να διαχειρίζεται καλύτερα το τρόφιμά του (μικρότερη σπάταλη τροφίμων, συνταγές για μεγαλύτερη έμπνευση στο μαγείρεμα, λιγότερη σπατάλη και υγιεινή διατροφή, να κάνει ευκολότερα τα ψώνια του).
Ακολούθως, το 16% θέλει ψυχαγωγία, καθώς δηλώνει πως βελτιώνει την εμπειρία του μαγειρέματος μέσω μουσικής και βίντεο, ενώ μπορεί να βλέπει συνταγές μαγειρικής ή να παρακολουθεί μαθήματα μαγειρικής, το 14% περιμένει πως θα κάνει πιο εύκολη και άνετη την καθημερινότητά του μέσω της συνδεσιμότητας με άλλες συσκευές, ενώ το 10% περιμένει ότι θα βελτιώσει την επικοινωνία της οικογένειας (σημειώσεις, πρόγραμμα, ημερολόγιο, φωτογραφίες). Συνδυάζει ουσιαστικά τρόπους προγραμματισμού και επικοινωνίας σε ένα μόνο μέρος.
Υποστήριξη μετά την πώληση
Όπως αναφέρθηκε, όλα τα ψυγεία και τα πλυντήρια της Samsung που διατίθενται προς αγορά αυτή τη στιγμή έχουν εγγύηση λειτουργίας 20 χρόνια στο μοτέρ του πλυντηρίου και αντίστοιχα στον συμπιεστή του ψυγείου. Σε ό,τι αφορά τα υπόλοιπα εξαρτήματα των παραπάνω συσκευών δίνεται η δυνατότητα επέκτασης των 2 ετών σε 5 έτη, επί πληρωμή.
Σε ερώτημα σχετικά με τη διάρκεια ζωής των οικιακών συσκευών της Samsung, η απάντηση ήταν ότι αυτή προσδιορίζεται στα 9 με 10 χρόνια. «Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που επηρεάζουν τη ζωή μίας οικιακής συσκευής», διευκρίνισε ο κ. Τσαούσης, αναφέροντας για παράδειγμα σε εσωτερικές έρευνες της εταιρείας που δείχνουν ότι στην κατηγορία των πλυντηρίων, κατά 30% είναι η παλαιότητα ενώ κατά 26% η επιθυμία να αποκτήσει ο καταναλωτής ένα πιο προηγμένο τεχνολογικά μοντέλο και ταυτόχρονα πιο αποτελεσματικό.
Επιπλέον, ο κ. Τσαούσης διευκρίνισε ότι το μενού του πλυντηρίου της Samsung… «μιλάει» ελληνικά, ενώ υπάρχει και η δυνατότητα αλληλεπίδρασης των συσκευών με συσκευές άλλων εταιρειών μέσω της εφαρμογής SmartThings και της επιλογής «Συσκευές Συνεργατών», όπου υποστηρίζονται όλα τα γνωστά πρωτόκολλα επικοινωνίας (Zigbee, Z-wave, και πρόσφατα το Matter).
Όπως τόνισε ο διευθυντής consumer electronics της Samsung Ελλάδος, με την ενοποιημένη εφαρμογή SmartThings, ο χρήστης μπορεί να δημιουργήσει το δικό του οικοσύστημα. Σε αυτό το οικοσύστημα μπορούν να ενταχθούν όχι μόνο οι οικιακές συσκευές αλλά και οι υπόλοιπες έξυπνες συσκευές του σπιτιού, όπως πρίζες, διακόπτες κλπ. ενώ υποστηρίζει τόσο το λειτουργικό σύστημα Android όσο και το iOS.
Τέλος, σε ερώτημα για το αν τα δεδομένα στη λειτουργία εξοικονόμησης ενέργειας μπορούν να διαμοιραστούν προς τους διάφορους παρόχους ηλεκτρικής ενέργειας, ο κ. Τσαούσης ξεκαθάρισε ότι τα «δεδομένα τα έχει ο χρήστης στη συσκευή του και ανήκουν στον ίδιο».
Latest News
Ανεβάζει τον πήχη για τα κέρδη εξαμήνου η Tbi Bank
Οι μέτοχοι της Tbi bank αποφάσισαν να κεφαλαιοποιήσουν τα καθαρά κέρδη του α' εξαμήνου του 2024 για να υποστηρίξουν τη μελλοντική ανάπτυξη
Στο 71,46% υποχώρησε η συμμετοχή της Viohalco στη Cenergy Holdings
Απο το ποσοστό 79,78%, που είχε η Viohalco πριν την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου
Στην GLS το 20% της ACS έναντι 20 εκατ. αποφάσισε η Quest
Σε ανακοίνωσή της η Quest Συμμετοχών έκανε γνωστή την υπογραφή συμφωνίας με την General Logistics Systems - Τι προβλέπει η option αγοράς
Η ελληνική startup Brite Solar εντάσσεται στο κλαμπ των επίδοξων μονόκερων
Η Brite Solar ανακοινώθηκε σήμερα ότι εντάσσεται στο EIC Scaling Club, το οποίο στοχεύει να μετατρέψει το 20% των μελών του σε μονόκερους
Η Κομισιόν εγκαινιάζει το δίκτυο έμπιστων επενδυτών
Σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή η πρώτη ομάδα περιλαμβάνει 71 επενδυτές από όλη την Ευρώπη
Η Public αναβαθμίζει και επεκτείνει το δίκτυο καταστημάτων της
Η Public Group δημιουργεί 2 νέα μεγάλα καταστήματα σε Αττική και Κρήτη εντός του 2024 - Οικιακές Συσκευές σε 47 από τα 62 καταστήματα σε Ελλάδα και Κύπρο
Κυβερνοασφάλεια: Ένα στοίχημα που καμία εταιρεία δεν έχει περιθώριο να χάσει
Οκτώβριος, Μήνας Ευαισθητοποίησης Cybersecurity: Θέμα στρατηγικής για κάθε επιχείρηση η προστασία από online απειλές
Σε αναζήτηση επενδυτικών ευκαιριών η Intrakat - Κανένα deal μέχρι τώρα
Τι απαντά η Intrakat σε ερώτημα της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς, αναφορικά με δημοσιεύματα του ηλεκτρονικού Τύπου
Επέστρεψε στο... ταμπλό η Attica Bank - Το σύστημα μπορεί να δέχεται εντολές
H μετοχή της Attica Bank τέθηκε σε αναστολή, μετά τις υπερβολικές διακυμάνσεις που υπήρξαν κατά την έναρξη της διαπραγμάτευσής της
Πλαστικά Θράκης - Coffeeco Upcycle θα μετατρέπουν τα απόβλητα καφέ σε πρώτες ύλες
Τα Πλαστικά Θράκης και η Coffeeco Upcycle επιδιώκουν να αναπτύξουν βιώσιμα προϊόντα μέσω της πλατφόρμας In the Loop