Παρά την υπόσχεση που έδωσε κατά την υπογραφή της συμφωνίας που σύναψε με το συνδικάτο Teamsters πέρυσι, η UPS δεν έχει αγοράσει ακόμα κανένα νέο φορτηγό με κλιματισμό, παρόλο που οι θερμοκρασίες εκτινάσσονται σε όλη τη χώρα και οι κίνδυνοι από την υπερβολική ζέστη απειλούν την υγεία των εργαζόμενων μέσα και έξω από οχήματα.

Η UPS παίρνει τη δουλειά της FedEx

Σχεδόν κανένα από τα σχεδόν 100.000 καφέ φορτηγά με τα οποία οι εργαζόμενοι της UPS κάνουν καθημερινά διανομές δεν διαθέτει κλιματισμό. Οι θερμοκρασίες μέσα στα φορτηγά, τόσο στην καμπίνα όσο και ειδικά στον χώρο φόρτωσης όπου πρέπει να πάνε οι οδηγοί για να παραλάβουν και να παραδώσουν δέματα, μπορεί να ξεπερνούν τακτικά τους 48-50 βαθμούς Κελσίου, σύμφωνα με το συνδικάτο Teamsters, το οποίο αντιπροσωπεύει περισσότερους από 300.000 υπαλλήλους της UPS.

Σημείο αντιπαράθεσης μεταξύ UPS και συνδικάτου

Η απαίτηση του συνδικάτου για ανακούφιση από τη ζέστη για τα σχεδόν 100.000 μέλη του που εργάζονται ως οδηγοί παράδοσης ήταν ένα σημαντικό σημείο εμπλοκής στις διαπραγματεύσεις για τα νέα συμβόλαια πέρυσι μεταξύ του συνδικάτου και του κολοσσού ταχυμεταφορών. Ήταν πολύ περισσότερο από ένα ζήτημα άνεσης, ήταν θέμα ασφάλειας των εργαζομένων, σύμφωνα με το συνδικάτο. Είναι γνωστό ότι οι κάποιοι οδηγοί υπέστησαν θερμοπληξία, με μερικούς να κινδυνεύσουν ακόμα και με θάνατο, ενώ βρίσκονταν στη δουλειά και στα οχήματά τους.

Και ως μέρος της σύμβασης που συνήφθη στα τέλη Ιουλίου του περασμένου έτους, η UPS συμφώνησε ότι όλα τα φορτηγά που αγοράζονται μετά την 1η Ιανουαρίου θα περιλαμβάνουν κλιματισμό.

Η UPS συμφώνησε επίσης να εξοπλίσει υπάρχοντα φορτηγά με ανεμιστήρες στην καμπίνα, θερμικές ασπίδες κάτω από τον χώρο φόρτωσης και αεραγωγούς στον χώρο φορτίου. Οι ανεμιστήρες έχουν εγκατασταθεί σε όλα τα φορτηγά, είπε η UPS. Περίπου τα δύο τρίτα έχουν τοποθετηθεί εκ των υστέρων με τις ασπίδες θερμότητας, με αποτέλεσμα τη μείωση κατά 17 βαθμούς της θερμοκρασίας στο πίσω μέρος του φορτηγού, σύμφωνα με την εταιρεία.

Αλλά δεν έχουν αγοραστεί φορτηγά φέτος, επομένως δεν υπάρχουν επιπλέον φορτηγά με κλιματισμό στους δρόμους. Η εταιρεία είπε ότι οι αποφάσεις αγοράς φορτηγών βασίζονται στον όγκο των πακέτων και στην ανάγκη αντικατάστασης του υπάρχοντος στόλου και δεν υπήρξε καμία ανάγκη να γίνουν αγορές μέχρι στιγμής.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή
Τουρκία: Επενδυτική «απόβαση» στην Αφρική
Διεθνή |

Το ουράνιο του Νίγηρα, οι κατασκευαστικές εταιρείες και οι άλλες business της Τουρκίας στην Αφρική

Εκτός απο τις ανάγκες για ουράνιο, που χρειάζεται ο πυρηνικός σταθμός στο Ακούγιου, η Τουρκία αναζητά στο Νίγηρα δουλειές για τις κατασκευαστικές της εταιρείες αλλα και για την αμυντική της βιομηχανία