Tο ποσό του μερίσματος το οποίο αποφάσισε η σημερινή Τακτική Γενική Συνέλευση των Μετόχων του ΟΛΠ ΑΕ, κατόπιν σχετικής πρότασης του Δ.Σ., ανήλθε σε μεικτό ποσό ύψους 1,34 ευρώ ανά μετοχή, αυξημένο κατά 29 % σε σχέση με το έτος 2022.
Η συνέλευση πραγματοποιήθηκε μέσω τηλεδιάσκεψης και με απαρτία που ανήλθε στο 81,28%. Κατά τη διάρκεια της Γενικής Συνέλευσης οι μέτοχοι ενημερώθηκαν για την πορεία της Εταιρείας και τις τρέχουσες εξελίξεις, απαντήθηκαν ερωτήσεις και έγιναν θετικά σχόλια για τις εξαιρετικές οικονομικές επιδόσεις του Οργανισμού παρά τις δύσκολες συγκυρίες.
Επισημαίνεται ότι εγκρίθηκαν, κατά πλειοψηφία, όλα τα θέματα της ημερήσιας διάταξης, ανάμεσα στα οποία οι Ετήσιες Οικονομικές Καταστάσεις, καθώς και η Διανομή Μερίσματος υπέρ των μετόχων της Εταιρείας για την εταιρική χρήση 2023 (από 01.01.2023 έως 31.12.2023).
Τα σημαντικότερα μεγέθη της Ετήσιας Οικονομικής Έκθεσης για το έτος 2023: Τα συνολικά έσοδα της χρήσης ανήλθαν σε € 219,8 εκατ., παρουσιάζοντας αύξηση ποσού €25,2 εκατ. ή ποσοστό 12,9%, σε σχέση με την αντίστοιχη χρήση του 2022 (€ 194,6 εκατ.). Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε €96,2 εκατ. έναντι €74,7 εκατ. της χρήσης 2022, σημειώνοντας αύξηση 28,8%, ενώ τα κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε €66,8 εκατ., αυξημένα κατά 26,3% σε σχέση με τα €52,9 εκατ. της χρήσης του 2022.
Τα παραπάνω ποσά αποτελούν, εκ νέου, τις υψηλότερες επιδόσεις στην ιστορία της ΟΛΠ Α.Ε., αναφορικά με τα έσοδα αλλά και την κερδοφορία ενώ τονίζεται ότι η Εταιρεία βελτιώνει τις ιστορικές της επιδόσεις για τρίτη συνεχομένη χρονιά.
Δηλώσεις του προέδρου του ΟΛΠ, Lin Ji
Ο πρόεδρος της ΟΛΠ Α.Ε. κ.LIN Ji, ο οποίος προήδρευσε της Γενικής Συνελεύσεως, αφού ευχαρίστησε τους μετόχους για την εμπιστοσύνη τους, καθώς και τη Διοίκηση και το προσωπικό της Εταιρείας για την αδιάκοπη προσπάθεια που καταβάλλουν, σημείωσε: «Τα ανοδικά και βελτιωμένα οικονομικά αποτελέσματα της Εταιρείας μας και μάλιστα για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, καταδεικνύουν ότι η στρατηγική ανάπτυξης και εκσυγχρονισμού του λιμένος, αλλά και οι σημαντικές αποφάσεις για τον τρόπο λειτουργίας του, βρίσκονται απόλυτα στη σωστή κατεύθυνση και εξασφαλίζουν τις απαραίτητες συνθήκες για την καθιέρωση του Πειραιά ως ένα από τα κορυφαία λιμάνια της Μεσογείου και της Ευρώπης. Στο μεγαλύτερο ελληνικό λιμάνι παρέχονται σταθερά υψηλού επιπέδου ολοκληρωμένες λιμενικές υπηρεσίες με αποτέλεσμα να είναι ισχυρά αξιόπιστο και ανταγωνιστικό. Σε συνδυασμό με την έμφαση για την ανάπτυξή του με όρους βιωσιμότητας, με μέριμνα για το περιβάλλον και συστηματική ανταπόδοση στην κοινωνία και στις επόμενες γενιές, θέτουμε γερές βάσεις για ένα ανθεκτικό λιμάνι που δημιουργεί οφέλη και κυρίως αξία για όλους, στο παρόν και στο μέλλον».
Latest News
Άγιος Ευστράτιος: Υπεγράφη η πράξη ένταξης του έργου εκβάθυνσης του λιμένα
Το έργο εκβάθυνσης του λιμένα θα συμβάλλει ώστε ο Άγιος Ευστράτιος να ενισχύσει την ακτοπλοϊκή σύνδεσή του με την υπόλοιπη χώρα
«Αργυρό» μετάλλιο στην επιβατική κίνηση για τα ελληνικά λιμάνια - Στην τρίτη θέση ο Πειραιάς
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Eurostat δύο ιταλικά λιμάνια προηγούνται του Πειραιά, ο οποίος είναι ο τρίτο σε επιβάτες λιμάνι
Ξεκινάει ο διαγωνισμός για την ανέγερση νέου Σταθμού Επιβατών στον λιμένα της Σούδας
Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 12,29 εκατ. ευρώ
Στην τελική ευθεία το master plan για το λιμάνι της Πάτρας - Το άνοιγμα στην κρουαζιέρα
Στόχο η καλύτερη διαχείριση των επισκεπτών κρουαζιέρας και στα δύο λιμάνια στην Πάτρα - Αναμένεται η έγκριση προεδρικού διατάγματος
Τρέχει το project αναβάθμισης της Μαρίνας Ερμιόνης δια χειρός Ν. Βαρδινογιάννη
Το έργο διαχειρίζεται το family office Tethys του Νίκου Θ. Βαρδινογιάννη
Υποχώρησε η διακίνηση εμπορευμάτων στα λιμάνια της ΕΕ - «Κόντρα στο ρεύμα« η Ελλάδα [γράφημα]
H Ελλάδα μέσα από τα λιμάνια της διακίνησε 171,9 εκατομμύρια τόνους εμπορευμάτων το 2023, επίδοση βελτιωμένη σε ετήσια βάση
Στη Χαλκίδα πραγματοποιήθηκε η συνεδρίαση του ΔΣ της Ενωσης Λιμένων Ελλάδος
Μεταξύ των άλλων αποφασίστηκε πως η Ενωση Λιμένων Ελλάδος θα συμμετέχει στα Posidonia Sea Tourism Forum που θα διεξαχθούν 6 και 7 Μαΐου 2025
Άνω-κάτω τα λιμάνια της Ευρώπης από τους Χούθι – Η κατάταξη του Πειραιά [πίνακας]
Ο Πειραιάς και τα λιμάνια της Ανατολικής Μεσογείου αντιμετωπίζουν τις μεγαλύτερες επιπτώσεις από την κρίση στην Ερυθρά θάλασσα