Μια θέση στο βάθρο της «χρυσής» αγοράς αθλητικών ειδών αξίας 700-800 εκατ. ευρώ (1 δισ. μαζί με τα αξεσουάρ) αναζητά η εταιρεία του Νίκου Σιόντη (Σιόντης Ν. Εμπορική Ενδυμάτων – Υποδημάτων Α.Ε.) γνωστή από τα καταστήματα Hall of Brands την ώρα που η απόφαση των κολοσσών παραγωγής αθλητικών ειδών, όπως η Nike και η Adidas, να αναπτύξουν αυτόνομο δίκτυο λιανικής ανατρέπει τα δεδομένα και ο ήδη σκληρός ανταγωνισμός μέσω του διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου εντείνεται.

Αθλητικά είδη: Στον «πυρετό» των deals και των εξαγορών

Ξεκινώντας το 1974 από τα Γιάννενα με δυο παπούτσια πάνινα (κυριολεκτικά) ο Γιώργος Σιόντης, πρώην ποδοσφαιριστής του Ολυμπιακού και ιστορικός αρχηγός του ΠΑΣ Γιάννινα (τότε που ήταν ο Άγιαξ της Ηπείρου), άνοιξε το πρώτο εξειδικευμένο αθλητικό κατάστημα στην ηπειρωτική πρωτεύουσα και ένα από τα πρώτα της Δ. Ελλάδας.

Έκτοτε η εταιρεία κατάφερε να αναπτύσσεται αργά και σταθερά και τη διαφορά έκανε όταν ενεργό ρόλο ανέλαβε η δεύτερη γενιά, ο Νίκος Σιόντης, γιος του ιδρυτή.

Διπλάσια κέρδη για τα Hall of Brands

Χαρακτηριστικά αναφέρουμε ότι το 2004 όταν ξεκινούσαν ουσιαστικά τα καταστήματα Hall of Brands να παίζουν… μπάλα στα αθλητικά είδη και στην casual ένδυση, η εταιρεία είχε κύκλο εργασιών 900 χιλ. ευρώ, ενώ το 2023 ο καθαρός κύκλος εργασιών της έφθασε σχεδόν στα 12 εκατ. ευρώ (11.913.873 ευρώ) έναντι 9,91 εκατ. ευρώ της προηγούμενης χρήσης καταγράφοντας αύξηση 20,10%.

Πέρσι τα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA), ανήλθαν στο ποσό των 1,45 εκατ. ευρώ έναντι του ποσού των 877 χιλ. ευρώ του 2022, τα κέρδη προ φόρων της εταιρείας σχεδόν διπλασιάστηκαν (ανήλθαν σε 442.660 ευρώ έναντι 219.583 ευρώ της προηγούμενης χρήσης), ενώ περίπου διπλάσιο ήταν και το αποτέλεσμα μετά από φόρους 300.257 ευρώ από 171.733 ευρώ το 2022.

Η καλή κερδοφορία οδήγησε στη διανομή μερισμάτων στους μετόχους ποσού 163 χιλ. ευρώ.

Ο μέσος όρος των προσωπικού της εταιρείας στη χρήση 2023 ανήλθε σε 130 άτομα από 126 άτομα το 2022.

Στόχος τα μεγάλα καταστήματα

Με ένα δίκτυο 17 φυσικών καταστημάτων από τα Γιάννενα και τη Θεσσαλονίκη μέχρι την Αθήνα και τη Μύκονο, καθώς και 2 e-shop, η εταιρεία του Νίκου Σιόντη είναι πλέον ένας από τους υπολογίσιμους παίκτες της εγχώριας αγοράς των αθλητικών ειδών, με υψηλούς στόχους για την επομένη τριετία, όπως να αυτός του διπλασιασμού του αριθμού των καταστημάτων της.

Η εταιρεία λειτουργεί με τέσσερα διαφορετικά εμπορικά σήματα, τα οποία αποτυπώνονται στις όψεις των καταστημάτων της και συγκεκριμένα τα Hall of Brands, Saint Soles, Sneakerology και Urban Hall of Brands.
Έχοντας μεγάλη αγάπη στους ιστορικούς και ιδιαίτερους χώρους ο Νίκος Σιόντης προχώρησε στην ανακαίνιση του κτιρίου που κάποτε στέγαζε τον ιστορικό κινηματογράφο Άννα Ντορ στην πλατεία Εσπερίδων, στη Γλυφάδα, δημιουργώντας ένα αθλητικό και casual superstore, ενώ θέλοντας να κρατήσει ζωντανή την ανάμνηση του παλιού σινεμά διατήρησε πολλά από τα στοιχεία του, όπως οι μηχανές προβολής, που βρίσκονται στις δύο εισόδους του χώρου.

Εξάλλου από τις πιο πρόσφατες επενδύσεις της εταιρείας ήταν η δημιουργία ενός νέου καταστήματος – πολυχώρου Hall of Brands στο εμπορικό κέντρο που συστεγάζονται οι κινηματογράφοι Village στην περιοχή του Ρέντη. Η συνολική επιφάνεια του συγκεκριμένου καταστήματος ανέρχεται στα 4.000 τ.μ. όπου «μετακόμισαν» και τα outlet της εταιρείας.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις
Υπερταμείο: Η λαχαναγορά του Ρέντη φεύγει, τα data centers έρχονται…
Επιχειρήσεις |

Η λαχαναγορά του Ρέντη φεύγει, τα data centers έρχονται – Τα σχέδια του Υπερταμείου

Συγχωνεύονται οι κεντρικές αγορές Αθήνας και Θεσσαλονίκης - Εισαγωγή του εθνικού φορέα στο ΧΑ – Τι εξετάζει το Υπερταμείο για την αξιοποίηση της λαχαναγοράς του Ρέντη – Ποιοι ενδιαφέρονται για τις Ελληνικές Αλυκές