Η Κίνα κρατά τη μερίδα του λέοντος στην ηλεκτροκίνηση. Οι παγκόσμιες πωλήσεις πλήρως ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών οχημάτων αυξήθηκαν κατά 21% ετησίως τον Ιούλιο, χάρη στην ισχυρότερη άνοδο της ζήτησης που παρατηρήθηκε φέτος και παρά την πτώση της ζήτησης στην Ευρώπη, ανέφερε το Reuters, επικαλούμενο την εταιρεία ερευνών αγοράς Rho Motion.
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, είτε πρόκειται για πλήρως ηλεκτρικά (BEV) είτε για υβριδικά (PHEV), που πωλήθηκαν παγκοσμίως τον Ιούλιο ανήλθαν σε 1,35 εκατομμύρια, εκ των οποίων τα 0,88 εκατομμύρια ήταν στην Κίνα (ποσοστό περίπου 66%), όπου αυξήθηκαν κατά 31% σε ετήσια βάση, σύμφωνα με τα στοιχεία. Τα PHEV που πωλήθηκαν στην Κίνα τους πρώτους επτά μήνες του 2024 αυξήθηκαν κατά 70% σε σχέση με πέρυσι.
Τα κινεζικά… made in Europe ηλεκτρικά αυτοκίνητα «φρενάρουν» την ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία
Στην Ευρωπαϊκή Ένωση η MG Motor, που ανήκει στην κινεζική SAIC Motor Corp, αναμένει να πληγεί περισσότερο από τους προσωρινούς δασμούς που επιβλήθηκαν στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που εισάγονται από την Κίνα, δήλωσε ο διευθυντής δεδομένων της Rho Motion, Τσαρλς Λέστερ.
Ο αντίκτυπος των δασμών θα είναι πιθανώς μικρότερος για την Tesla, η οποία μπορεί να παράγει στο εργοστάσιό της στο Βερολίνο, και τον κινεζικό γίγαντα EV BYD, του οποίου η παρουσία στην Ευρώπη παραμένει μικρή.
«Η BYD συνέχισε να έχει ρεκόρ πωλήσεων plug-in υβριδικών οχημάτων και αυτόν τον μήνα, το οποίο αποτελεί βασικό παράγοντα, καθώς πουλάει μεγάλο όγκο οχημάτων», πρόσθεσε ο Λέστερ μιλώντας στο Reuters.
Τα οχήματα «επέκτασης εμβέλειας», υβριδικά αυτοκίνητα με μπαταρία που επαναφορτίζονται με μια ενσωματωμένη γεννήτρια, πωλούνται επίσης σε μεγάλους αριθμούς, δήλωσε ο Λέστερ. Η BYD, η μεγαλύτερη κατασκευάστρια εταιρεία EV στην Κίνα και στον κόσμο, ανέφερε την ίδια περίοδο άνοδο 13% και 44% στις παγκόσμιες πωλήσεις BEV και PHEV, αντίστοιχα.
Στην Ευρώπη, οι μηνιαίες πωλήσεις ήταν μειωμένες κατά 7,8% τον Ιούλιο, σε ετήσια βάση, σύμφωνα με τα στοιχεία του 2023. Στο επτάμηνο έως τον Ιούλιο, μειώθηκαν κατά 12% στη Γερμανία, τη μεγαλύτερη αγορά EV της ΕΕ. Η ζήτηση για ηλεκτροκίνηση είναι ισχυρή στις Ηνωμένες Πολιτείες και τον Καναδά επίσης, όπου οι πωλήσεις EV αυξήθηκαν κατά 7,1% τον Ιούλιο.
Η Ευρωπαϊκή Ένωση επέβαλε τον Ιούλιο προσωρινούς δασμούς στις εισαγωγές ηλεκτρικών αυτοκινήτων που κατασκευάζονται στην Κίνα. Η BYD αντιμετωπίζει δασμούς 17,4%, η Geely 19,9% και η SAIC 37,6%, σύμφωνα με την ΕΕ.
Latest News
«Δεν βγαίνουν τα κουκιά για τους στόχους των ΑΠΕ» – Οι αντιδράσεις των ηλεκτροπαραγωγών στο ΕΣΕΚ
Ο ΕΣΑΗ αμφισβητεί την επίτευξη του στόχου για την πράσινη μετάβαση και της διείσδυσης των ΑΠΕ το 2030 ζητώντας αλλαγές στο κείμενο του Εθνικού Σχεδίου για την Ενέργεια και το Κλίμα
Χωρίς μείωση ορυκτών καυσίμων η ατζέντα του Αζερμπαϊτζάν για την COP29
Τι προτάσσει στην ατζέντα της COP29 ο υπουργός του Αζερμπαϊτζάν που θα φιλοξενήσει την επόμενη σύνοδο για το κλίμα
Πόσο θα μειώσει το ενεργειακό κόστος η διείσδυση των ΑΠΕ - Χρειάζεται περισσότερη αιολική ενέργεια
Οι επισημάνσεις της ΕΛΕΤΑΕΝ επί του εθνικού σχεδίου για την ενέργεια και το κλίμα (ΕΣΕΚ)
Πατήθηκε το κουμπί για νέα έργα αποθήκευσης ενέργειας - Πού θα χωροθετηθούν
Υπεγράφη η υπουργική απόφαση για τον τρίτο διαγωνισμό έργων αποθήκευσης ενέργειας - Τι προβλέπει για μονάδες μπαταριών και φωτοβολταϊκά
Αύξηση 23% στις παραγγελλίες για ανεμογεννήτριες - Ποιος έχει τα σκήπτρα
Οι παγκόσμιες παραγγελίες για χερσαίες ανεμογεννήτριες έφτασαν τα 91,2 GW το α΄ εξάμηνο, σημειώνοντας αύξηση 23% σε ετήσια βάση
Πόσο κερδίζει η ΕΥΑΘ από τη συμφωνία με την ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή
Η συμφωνία της ΕΥΑΘ με την ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή προβλέπεται να επιφέρει πρόσθετο όφελος από τη μεταβίβαση πιστοποιητικών για την «πράσινη» ενέργεια
Αυτές είναι οι 13 πόλεις που θα μπορούσαν να βρεθούν κάτω από το νερό μέχρι το 2050
Η κλιματική αλλαγή απειλεί πολλές περιοχές του πλανήτη – Οι πόλεις που ίσως βρεθούν κάτω από το νερό τα επόμενα 25 χρόνια δεν είναι μακριά μας, ούτε άγνωστες
Πώς θα κινούνται τα φορτηγά του μέλλοντος;
Οι κατασκευαστές φορτηγών βρίσκονται υπό πίεση για να περιορίσουν τις εκπομπές αερίων τους. Σε ποια εναλλακτική πρέπει να στραφούν όμως; Στις μπαταρίες ή στις κυψέλες καυσίμου;
Πέφτει η στάθμη σε τέσσερις φυσικές λίμνες της Κεντρικής Μακεδονίας
Βόλβη, Κορώνεια, Δοϊράνη και Πικρολίμνη βιώνουν τις επιπτώσεις από την ξηρασία στη Μεσόγειο, σύμφωνα με έκθεση του Ελληνικού Κέντρου Βιοτόπων – Υγροτόπων
Νέο σταθμό αποθήκευσης ενέργειας μεγάλης κλίμακας κατασκευάζει Κίνα
Η κατασκευή του ενεργειακού σταθμού έχει κόστος 270 εκατομμυρίων ευρώ ενώ αναμένεται ότι θα έχει συνδεθεί στο δίκτυο μεταφοράς ενέργειας της Κίνας μέχρι το τέλος της χρονιάς